Lost?quote:Op maandag 31 december 2012 10:33 schreef laxus13 het volgende:
Het Ajax nummer kwam deze nacht toch voorbij?
Nope die 3 kleine vogeltjesquote:
Inderdaad. Blijkt maar weer hoe juist Bob zaken ziet.quote:Op maandag 31 december 2012 10:35 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
No Woman, No Cry
en dan
Nobody's Wife
Oh, ze doen maar hoor. Na 9 miljoen fietsen kan ik alles hebben.quote:
Nog steeds alleen een handdoek op je hoofd?quote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef glittertje39 het volgende:
zo ff aankleden.....en verhuizen naar beneden
Het origineel van die grap is ook beter.quote:
Ja, dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh, ze doen maar hoor. Na 9 miljoen fietsen kan ik alles hebben.
die fietsen jaquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh, ze doen maar hoor. Na 9 miljoen fietsen kan ik alles hebben.
Stuur dit naar Radio 2quote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Lienzz het volgende:
ga zo oliebollen bakken, op deze muziek worden ze zeker lekker!
ik lig warm onder het dekbedquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog steeds alleen een handdoek op je hoofd?
En Skik ging er nog op fietsen ook.quote:
Als je deze stuurt naar De Heer kom je in de uitzending.quote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef Lienzz het volgende:
ga zo oliebollen bakken, op deze muziek worden ze zeker lekker!
En dat je op dit nummer je vorige vrouw hebt leren kennen die er tijdens de volgende plaat met een ander vandoor ging. Gegarandeerd zendtijdquote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je deze stuurt naar De Heer kom je in de uitzending.
Protip: Zeg dat je uit het buitenland komt.
Dat sowieso.quote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Zo hoor ik Anouk toch het liefst, gewoon lekker rocken ipv die ballads
Eerste plaat was wel te pruimen. Daarna was het niet veel.quote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Zo hoor ik Anouk toch het liefst, gewoon lekker rocken ipv die ballads
Mag ik hier ff copyright voor claimen?quote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je deze stuurt naar De Heer kom je in de uitzending.
Protip: Zeg dat je uit het buitenland komt.
Het gaat om de eerste indruk. De rest van haar carriere zou zonder dit nummer niet hebben bestaan.quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste plaat was wel te pruimen. Daarna was het niet veel.
Wat was er met hem? Hij reageerde zo agressief...quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, na een wild avondje/nachtje darts weer genieten van de Top2000Oh ja, Taylor
![]()
Ik zag net pas die beelden via Geenstijl, maar wat een loser inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
Taylor vindt het niet leuk als er iemand niet naar zijn pijpen danst.quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
Mist een beetje voortgangquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The Zutons is leuker.
Klopt als een busquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The Zutons is leuker.
Why Won't You Give Me Your Love vind ik beter ja.quote:
Als we dat zouden doen haalt deze reeks 20 topics.quote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Wat een gezeik om covers. Gewoon luisteren en niet zaniken
Ik denk eerder dat we in de min zittenquote:Op maandag 31 december 2012 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als we dat zouden doen haalt deze reeks 20 topics.
Pearl Jam.quote:Op maandag 31 december 2012 10:45 schreef laxus13 het volgende:
Zeg wie vinden jullie beter Nirvana of Pearl Jam
Ik vind Nirvana ietsjes beter
Vind het allebei niets, maar Pearl Jam vind ik beter te doenquote:
Ben van beide geen liefhebber. Ik haal ze ook altjd door elkaarquote:Op maandag 31 december 2012 10:45 schreef laxus13 het volgende:
Zeg wie vinden jullie beter Nirvana of Pearl Jam
Ik vind Nirvana ietsjes beter
quote:
Hij zegt zelf dat het door de griep komtquote:Op maandag 31 december 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat was er met hem? Hij reageerde zo agressief...
Triest wel een beetje.quote:Op maandag 31 december 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat het door de griep komt
En Adele en Coldplay ookquote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef laxus13 het volgende:
Ongelooflijk dan Ben Howard hier boven staat
Print de lijst en maak aantekeningen!quote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is weer zo'n nummer dat ik ken en mooi vind, maar de titel zei me helemaal niks en grote kans dat ik het volgend jaar weer niet meer weet.
Je mag ook Teenage Wasteland zeggen.quote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is weer zo'n nummer dat ik ken en mooi vind, maar de titel zei me helemaal niks en grote kans dat ik het volgend jaar weer niet meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |