Klinkt veiligquote:Op maandag 31 december 2012 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Volgens mij hebben de mensen in de buurt waar ik woon niet alleen bootladingen vuurwerk aangeschaft, maar zelfs een soort van overkapping geconstrueerd waaronder ze de boel droog kunnen afsteken.
Of het is een soort afwerkplek, dat zou ook kunnen. De tijd zal het uitwijzen.
quote:Op maandag 31 december 2012 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Volgens mij hebben de mensen in de buurt waar ik woon niet alleen bootladingen vuurwerk aangeschaft, maar zelfs een soort van overkapping geconstrueerd waaronder ze de boel droog kunnen afsteken.
Of het is een soort afwerkplek, dat zou ook kunnen. De tijd zal het uitwijzen.
Geloof me, zo'n verlies voor de mensheid zou het niet zijn mochten ze omkomen in een overkappingsgerelateerd vuurwerkongeval.quote:
Nee! Het was vorige week bekend dat het een natte boel zou worden!quote:Op maandag 31 december 2012 09:00 schreef Apuleius het volgende:
Wat jammer voor de mensen die voor een klein kapitaal aan vuurwerk hebben ingeslagen. Ik leef nu al met ze mee.
Bar en boos.quote:
Is dit om een specifiek tijdstip of verschuift het?quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bar en boos.
De meeste neerslag in het westen.
[ afbeelding ]
12.00 uur.quote:Op maandag 31 december 2012 12:30 schreef Jethee het volgende:
[..]
Is dit om een specifiek tijdstip of verschuift het?
Ik blijf thuis dus dat komt goed uit.quote:Natte jaarwisseling verwacht (00:00)
Zuur. Dat wordt met pijn en moeite heeft vuurtje gaande houden.quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bar en boos.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bar en boos.
[ afbeelding ]
De overlast wordt voornamelijk veroorzaakt door knalvuurwerk. Dat kan je ook nog wel afsteken als het een beetje regent en waait.quote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..].
Al hebben ze vanavond waarschijnlijk toch al niets meer om hier af te schieten met de hoeveelheid munitie die nu al wordt afgeschoten hier.
quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Geloof me, zo'n verlies voor de mensheid zou het niet zijn mochten ze omkomen in een overkappingsgerelateerd vuurwerkongeval.
Ik heb hier al aardig wat vuurpijlen de lucht in zien gaan hoor. Ook wel zonde overdag, want dan zie je er dus ook niks vanquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
De overlast wordt voornamelijk veroorzaakt door knalvuurwerk. Dat kan je ook nog wel afsteken als het een beetje regent en waait.
Van siervuurwerk blijft echter weinig over wanneer het hard waait/regent. Eigenlijk is het dus zonde om dit af te steken, wanneer je er toch bijna niets van ziet...
Dat is inderdaad zonde. Misschien waren het wel knalpijlen, dan is het siereffect ook niet relevant. Hier valt het gelukkig mee. Een paar kinderen lopen met rotjes rond, maar dat gaat zo zacht dat je het nauwelijks hoort wanneer de deur gesloten is.quote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hier al aardig wat vuurpijlen de lucht in zien gaan hoor. Ook wel zonde overdag, want dan zie je er dus ook niks van.
Dat mag niet.quote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Evertjan het volgende:
ik bewaar de grootste potten en pijlen gewoon voor morgenavond
Waait hier anders toch best. Dus we zullen zien!quote:
lekker asociaal weer.quote:Op maandag 31 december 2012 16:19 schreef Evertjan het volgende:
ik bewaar de grootste potten en pijlen gewoon voor morgenavond, zonde om ze vanavond af te steken in de regen en wind
Nee je moet zeker al je vuurwerk laten verneuken door wat regen en in combinatie met die wind is het nog gevaarlijk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gelukkig wonen we niet in het westen.
nee, waar zeg ik dat? Hoe moeilijk is het nou om je aan simpele regels te houden.quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee je moet zeker al je vuurwerk laten verneuken door wat regen en in combinatie met die wind is het nog gevaarlijk ook.
Je kunt je wel aan elk regeltje gaan houden...quote:Op maandag 31 december 2012 19:20 schreef Alisa_jade het volgende:
[..]
nee, waar zeg ik dat? Hoe moeilijk is het nou om je aan simpele regels te houden.
als ik morgen nog wat vuurwerk afsteek om 20.00 heeft niemand daar last vanquote:Op maandag 31 december 2012 19:20 schreef Alisa_jade het volgende:
Nee je moet zeker al je vuurwerk laten verneuken door wat regen en in combinatie met die wind is het nog gevaarlijk ook.
Hier niet meer. Een beetje regen en de stoere jongens zijn opeens blijkbaar niet zo stoer meerquote:Op maandag 31 december 2012 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hier klinkt het al zeker een uur als wereldoorlog 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |