Hoe hoog zijn die scholen precies?quote:
Ligt natuurlijk aan het gebouw! Vooral de architectonische keuzes, het budget en de omgeving (ivm omgevingsvergunningen etc) hebben daarbij een keuze gespeeldquote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die scholen precies?
Ik denk zo'n 20 meter.quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die scholen precies?
quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef Näsenbar het volgende:
TS doet waarschijnlijk zelf een pretstudie op het hbo en gaat nu tof doen.
nee dit gaat niet over wo hbo mbo en haal bram van loon er ook niet bij, die gast is achterlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef superdrufus het volgende:
De wekelijkse wo hbo mbo flametopic is er weer. Tijd om weer nutteloze argumenten uit oude topics te halen.
Maar ook gewoon Leisure management (want leisure is vrije tijd) in dat tekstjequote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef profiteur het volgende:
Fantastische naam voor die opleiding..
Geen jumbo academy niv 3 doenquote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de McDonald’s Academy (niveau 2 gedaan)
quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, wat dieptriest.quote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Geen jumbo academy niv 3 doen
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Je weet wat je daar allemaal leert?quote:Op maandag 31 december 2012 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar ook gewoon Leisure management (want leisure is vrije tijd) in dat tekstje
"wil je ook leidinggevende worden van een bioscoop of een speeltuin? " daar heb je zeker wel een 4 jarige opleiding voor nodig
Die chick rechts heeft echt de raarste lichaamsbouw die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ja eens hoor!quote:Op maandag 31 december 2012 01:22 schreef Jellereppe het volgende:
Ah, joh. Genoeg nuttige mbo-opleidingen. Denk aan automonteur, elektricien, loodgieter en talloze andere opleidingen die nuttig zijn voor de maatschappij.
Alleen 'Leisure management'. Wat moet dan nou weer voorstellen? Beetje reclame om mensen te trekken voor een opleiding in de toerisme?
quote:Op maandag 31 december 2012 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je weet wat je daar allemaal leert?
Een tank zonder nekquote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Die chick rechts heeft echt de raarste lichaamsbouw die ik ooit heb gezien.
Maar sowieso manager van een speeltuin worden.. ga daar gewoon werken en je leert meer gaan der weg dan zo'n opleiding na 4 jaarquote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon overal management achter zetten op het MBO en HBO, want er lopen ook meer managers dan leraren op die scholen rond
Afvalmanagementquote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon overal management achter zetten op het MBO en HBO, want er lopen ook meer managers dan leraren op die scholen rond
Op het MBO en HBO leer je tegenwoordig feitelijk niks.quote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar sowieso manager van een speeltuin worden.. ga daar gewoon werken en je leert meer gaan der weg dan zo'n opleiding na 4 jaar
quote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Jellereppe het volgende:
Iedereen is manager. Ik ben morgenochtend manager van mijn bed. Die moet ook warm worden gehouden, jwz.
ik doe geen mbo maar het zou vast niet veel zijn. ik woon toevallig naast een mbo en krijg niet het gevoel dat er echt veel bijzonders aan de hand is..quote:
Is bedrijfskunde voor mbo wssquote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar sowieso manager van een speeltuin worden.. ga daar gewoon werken en je leert meer gaan der weg dan zo'n opleiding na 4 jaar
Eens.quote:Op maandag 31 december 2012 01:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Op het MBO en HBO leer je tegenwoordig feitelijk niks.
Want:
[..]
Nee, en bedrijfskunde voor mbo zou niet eens mogen bestaan.. geen kans om leidinggevende te worden als mbo'er. Dat horen beroepsopleidingen te zijn. Tenzij mc donaldsquote:Op maandag 31 december 2012 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is bedrijfskunde voor mbo wss
Niet te vergeten de managers die die managers aan moeten sturen he.quote:Op maandag 31 december 2012 01:24 schreef Smack10 het volgende:
Met gasten omgaan is belangrijker dan je denkt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik doe geen mbo maar het zou vast niet veel zijn. ik woon toevallig naast een mbo en krijg niet het gevoel dat er echt veel bijzonders aan de hand is..
maar je leert met gasten omgaan, je leert hoe je 'vrije tijd' organiseert.. wat een bullshit
ja maar laat ze dan mooi opleidingen doen waar de maatschappij wat aan heeft. zoals gezegd: automonteur elektricien, metselaar, timmerman etc.quote:Op maandag 31 december 2012 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met gasten omgaan is belangrijker dan je denkt.
Verder moet je je bedenken dat het niet de slimste mensen zijn.
En dat ze verplicht mbo moeten doen ivm leerplicht.
true.. alles is managermanager tegenwoordigquote:Op maandag 31 december 2012 01:30 schreef Jellereppe het volgende:
Meeste mensen weten niet eens wat het werk van een 'echte' manager inhoudt. Laat staan dat scholen allerhande namen gaan verzinnen om mensen te trekken. Alles voor het geld.
Dus jij denkt dat psychologie kansloos is? Leg eens uit?quote:Op maandag 31 december 2012 01:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens.
je hebt trouwens op hbo ook teveel onderwijsverkankering met opleidingen als
textiel kunde
social media
communicatie manager
psychologie (sowieso psychologie maar op hbo nog triester)
Wel andere functies toch? Lijkt mij dan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, en bedrijfskunde voor mbo zou niet eens mogen bestaan.. geen kans om leidinggevende te worden als mbo'er. Dat horen beroepsopleidingen te zijn. Tenzij mc donalds
psychologie is op WO al een pret studie, moet je nagaan hoe dat op hbo en mbo moet zijn. Gekste is trouwens dat de meest vage figuren dat doen en dan later gaan oordelen over andere mensen. Beetje gek..quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat psychologie kansloos is? Leg eens uit?
Voor de rest kom je trouwens gewoon over als een zeer arrogante blinde man, just saying.
Mbo niv. 4 is nog redelijk slim hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar laat ze dan mooi opleidingen doen waar de maatschappij wat aan heeft. zoals gezegd: automonteur elektricien, metselaar, timmerman etc.
waarom ga je geen havo doen en dan doorknallen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Raggamuffin het volgende:
Deels offtopic,
Ik zit zelf op het MBO en het is inderdaad kut. Ik had op me vorige school nooit problemen, eenmaal op het MBO ben ik gedemotiveerd als de tering, behandelen leraren me als uitschot zonder reden, sterker nog. Leraren zeggen mij het figuur te vinden voor vreemdgaan en bedrog, terwijl ze me niet eens kennen. En daarbij, bijna elke MBO studie is onzin. Want op het MBO leer je toch verdomd weinig.
True that.quote:Op maandag 31 december 2012 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel andere functies toch? Lijkt mij dan.
Maar sowieso is het hele onderwijs in nederland slecht georganiseerd.
Mbo is sowieso niets. Je hebt opleidingen waarna je alsnog hbo moet doen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom ga je geen havo doen en dan doorknallen.
of igg een mbo waar je wat aan hebt? sowieso een niveau 4 en dan wat interessants?
Psychologen die net klaar zijn met de studie en mensen moeten gaan vertellen die 40 jaar meer levenservaring hebben hoe ze moeten levenquote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
psychologie is op WO al een pret studie, moet je nagaan hoe dat op hbo en mbo moet zijn. Gekste is trouwens dat de meest vage figuren dat doen en dan later gaan oordelen over andere mensen. Beetje gek..
sowieso gek hoe iedereen diagnoses krijgt tegenwoordig, lijkt wel 2 halen 1 betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |