quote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef 9611Niels het volgende:
Liever een zak oliebollen dan een Samsung Wave.
Geen wettelijk recht. Is meer een richtlijn.quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef bioloogje het volgende:
Volgens mij heb je wettelijk gezien recht op 10% van de waarde als vindersloon...
Misschien krijgt de vinder een vuilniszak met daarin 500 oliebollen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef bioloogje het volgende:
Volgens mij heb je wettelijk gezien recht op 10% van de waarde als vindersloon...
Oja, je hebt recht op een "redelijke" vergoeding, en daarbij wordt vaak gedacht aan 10%... Maar je kunt dus naar de rechter stappen als je vind dat je te weinig hebt gehad...quote:Op maandag 31 december 2012 00:02 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Geen wettelijk recht. Is meer een richtlijn.
Kansloos gedrag zou dat zijnquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oja, je hebt recht op een "redelijke" vergoeding, en daarbij wordt vaak gedacht aan 10%... Maar je kunt dus naar de rechter stappen als je vind dat je te weinig hebt gehad...
Klopt!quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Kansloos gedrag zou dat zijn
Nou een zakje van 10 oliebollen kost hier 8 euro nog wat. Ik weet niet wat een wave is maar ik stel me voor een normale telefoon (niet iphone/ smartphone). Ding is natuurlijk niet nieuw en zou best een waarde kunnen vertegenwoordigen van 80 euro. Dikke kans dat je dat niet eens krijgt op marktplaats. Dan is een zak oliebollen gewoon een hele redelijke beloning.quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef bioloogje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |