Eerst drank erin gieten...in de 20 man danquote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Rezania het volgende:
¤5,- voor twintig bollen? Nou, dat moet kwalitatief wat beloven.
Ik heb hier anders heerlijke oliebollen liggen hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Mascini het volgende:
Het idee van oliebollen is volgens mij ook gewoon dat ze ranzig zijn. Ik ga morgen even kijken wat de lidl schaft
Nooit duurdere oliebollen dan 25 cent gehad zekerquote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Mascini het volgende:
Het idee van oliebollen is volgens mij ook gewoon dat ze ranzig zijn. Ik ga morgen even kijken wat de lidl schaft
Dan heb je nog nooit een goede oliebol gegeten.quote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Mascini het volgende:
En niet bij ons gaan klagen als je straks gewond bent geraakt door oliebollen naar je toegesmeten door 20 man hè.quote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Mascini het volgende:
Kan mij dat bommen, die ene keer per jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 20:42 schreef tomic het volgende:
gedver appelbeignets zitten vol met suiker!
Volgens Man Bijt Hond waren dat juist de beste.quote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef nattermann het volgende:
In ieder geval NIET die van de AH. Wat een godskolerese kartonnen papierballen zijn dat man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |