SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
OP gemaakt door LittleBrownie
[ afbeelding ]
Iedereen is welkom! Nieuw? Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
[ afbeelding ]
JNG / JNG Meet - Wie, wat waar?
[ afbeelding ]
FOK!VERKIEZINGEN. Stem!doe eens wat van jouw smaak danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen leilaquote:
quote:
op fok kan dat blijkbaar nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
leila is ook maar een mens. accepteer het en ga verder met je leven
Zielig dan voor iedereen.quote:
ik heb geen levenquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef supersof het volgende:
leila is ook maar een mens. accepteer het en ga verder met je leven
vanmiddag nog wel, toen verliet je ons nog om naar de film te gaan!quote:
Moet jij weten of je helemaal deze kant op komtquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef Ro-ald het volgende:
Taexon,mag ik promi zoenen om 00:00 morgen?
ja maar ik heb mijn niet-leven alweer opgepaktquote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
vanmiddag nog wel, toen verliet je ons nog om naar de film te gaan!
Was te eng buiten zeker?quote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik heb mijn niet-leven alweer opgepakt
quote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik heb mijn niet-leven alweer opgepakt
quote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet jij weten of je helemaal deze kant op komt
Als ze je vervelend vind slaat ze je toch wel
ja brr bij de BK een vrouw die een rare taal sprak ofzo, ik vroeg 2 cola en 2 milkshake, krijg ik 3 cola en 1 milkshakequote:
Als FOK!-ker wordt je niet begrepen buiten je zolder kamerquote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja brr bij de BK een vrouw die een rare taal sprak ofzo, ik vroeg 2 cola en 2 milkshake, krijg ik 3 cola en 1 milkshake
ja toen ging ik met een rode kop starend naar de grond terug om er wat van te zeggen en toen keek ze me boos aan en dat vond ik best engquote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als FOK!-ker wordt je niet begrepen buiten je zolder kamer
Je moet wel praten he met mensenquote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als FOK!-ker wordt je niet begrepen buiten je zolder kamer
quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen ging ik met een rode kop starend naar de grond terug om er wat van te zeggen en toen keek ze me boos aan en dat vond ik best eng
Denk dat het voor vele hier nog `echt' lastig isquote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet wel praten he met mensen
yepquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het voor vele hier nog `echt' lastig is
nee ik zei zeg aso ik vroeg godverdomme om een milkshake en en wat krijg ik van je??!!!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik zei zeg aso ik vroeg godverdomme om een milkshake en en wat krijg ik van je??!!!![]()
en toen ging ze maar snel maken.
Naar skyfall
Badassquote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik zei zeg aso ik vroeg godverdomme om een milkshake en en wat krijg ik van je??!!!![]()
en toen ging ze maar snel maken.
Naar skyfall
Vet begin ook met die clip en Skyfall-muziek op de achtergrondquote:
Was wel fijn dat je er meteen in zat jaquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet begin ook met die clip en Skyfall-muziek op de achtergrondKwam je al helemaal in de sfeer
Helemaal nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]laat me niet lachen alsjeblieft. Slechtste bond ooit.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
Heb trouwens 10 euro met me december kalender!
IK BEN RIJK
Ga er 10 krasloten van halen
Ik steel van die rijke tata's gr grquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
IK BEN RIJK
ik ben morgen miljonairquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
IK BEN RIJK
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik "ik ben rijk" typtequote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke tata's gr gr
En dan blijkt dat ik win..quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Taexon het volgende:
IK BEN RIJK
quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal nietDaniel Craig is sowieso beter dan Pierce Brosnan
quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke tata's gr gr
het verhaallijnquote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Nee en als het wel zo was sloeg het verhaallijn ook nergens op.
ja tot 1 uur geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben vergeten een staatslot te kopen
Zijn die dingen morgen nog te koop?
Eh maar als je wint he, blijf je dan nog op fok?quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben vergeten een staatslot te kopen
Zijn die dingen morgen nog te koop?
nice nice nog meer kleren kopenquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geld voor iedereen gr gr
quote:
karige mwahquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het verhaallijn![]()
Was een beetje vaag verhaal jamaar qua actie was hij echt supergoed
matriele dingen doen mij niks meerquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Geld voor iedereen gr gr
had je het maar eerder moeten bedenken, nu word ik al miljonairquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]Moet werken tot waarschijnlijk 15:00
Even aan me ma doorgeven dat ze 10 krasloten en 1/2 lot moet halen
Wat wel?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
matriele dingen doen mij niks meer
Tuurlijk, maar dan wel vanaf me villa zolderkamer!quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eh maar als je wint he, blijf je dan nog op fok?
Jij bent een rijke jood toch?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
matriele dingen doen mij niks meer
Ineens val ik op rijke vrouwen danquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had je het maar eerder moeten bedenken, nu word ik al miljonair
quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent een rijke jood toch?
Ik ben serieus hoorquote:
was dat maar zoquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent een rijke jood toch?
Je weetquote:
Innerlijke wijsheid.quote:
ohquote:
true true, misschien krijg je wel wat danquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je weetik ben een sloeber dus ja moet toch ergens geld vinden
![]()
Nicequote:
quote:
Ga in een klooster wonen volgend jaar.quote:
Ziggodome! Eerst zouden ze naar HMH gaan, maar wegens grote belangstelling naar andere locatie. Ben blij dat ik kaartjes had via speciale link met voorverkoopquote:
Haha leukquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ziggodome! Eerst zouden ze naar HMH gaan, maar wegens grote belangstelling naar andere locatie. Ben blij dat ik kaartjes had via speciale link met voorverkoop![]()
AARDIG?quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha leuk
Script heeft wel aardige nummers.
Dankje gaygayquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is even schrikken
hier een tissue box
[ afbeelding ]
en een mes
[ afbeelding ]
ik ergerde me aan dat scherm van de ziggodomequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ziggodome! Eerst zouden ze naar HMH gaan, maar wegens grote belangstelling naar andere locatie. Ben blij dat ik kaartjes had via speciale link met voorverkoop![]()
Het is een beetje catchyquote:
Enigste wat ik wil als je teveel geld wint is een McFlurry stroopwafelquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true, misschien krijg je wel wat dan
wijsheid ~ levenservaringquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga in een klooster wonen volgend jaar.
quote:
Ben er nog nooit geweest haha. wat was er dan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ergerde me aan dat scherm van de ziggodome
Die kan je ook krijgen van mijn maandsalarisquote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Enigste wat ik wil als je teveel geld wint is een McFlurry stroopwafel
Reizen?quote:
Schaamt u zich diep.quote:
nou ik reed er op af en moest naar rechts maar dat ding deed pijn aan mn ogen zo felquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ben er nog nooit geweest haha. wat was er dan?
Ja leuk johquote:
wat een diversiteitquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk johvan Limburg naar Friesland
oh hahaquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou ik reed er op af en moest naar rechts maar dat ding deed pijn aan mn ogen zo fel
ik vind het ook oerlelijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hahain reclame op tv ziet dat gebouw er lelijk uit.
Ga dan naar Zuid-Oost Azie, Australie. Daar krijg je wel wat meer levenservaring vanquote:
Uhu. Maar zien er beter uit. Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
zal wel net zulke poep zijn als one direction
Ssssstquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die kan je ook krijgen van mijn maandsalaris
Geen idee ik val niet zo op van die softe jongetjes.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Maar zien er beter uit. Dat moet ik toegeven.
Want?quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan naar Zuid-Oost Azie, Australie. Daar krijg je wel wat meer levenservaring van
Daarom is the script dus beter.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee ik val niet zo op van die softe jongetjes.
Als ze open zijn mag je dinsdag een flurryquote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssssst![]()
Godsamme bedenk me nu dat ik mijn urenlijst voor morgen 8:00 moet opgestuurd hebben anders krijg ik pas over een week me loon
Morgenochtend voordat ik ga werken maar snel doenkan ik me spaarrekening weer te eten geven
Als je beetje low-budget reist. Af en toe bij locals aanklopt. En meer dan de toeristische trekpleisters ziet. Lijkt me wel danquote:
dat gaat te ver, letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je beetje low-budget reist. Af en toe bij locals aanklopt. En meer dan de toeristische trekpleisters ziet. Lijkt me wel dan
Je reist liever in luxe?quote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat gaat te ver, letterlijk en figuurlijk
Ik ga gewoon op mijn golden pony boyquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reist liever in luxe?
Blijft weinig van dat materiële over dan
vast wel en anders ghbquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoop dat ik in 2013 een vriendin krijg![]()
HUILEN (in capslock) om het extra duidelijk te makenquote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
huilen..(met twee punten) om het extra aan te dikken en duidelijk te maken
aww.quote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op mijn golden pony boy
succes gr grquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
Aldoquote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die hier veel postte is ook in India toch? Aldo ofzo heet hij geloof ik?
HOSSELEN HOSSELEN HOSSELEN!!!!!!!!quote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ja dacht ik welquote:
die krijg je niet zomaarquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Ro-ald het volgende:
quote:
Dan moet je eten?quote:
Was het een leuken film?quote:
Ja, maar mn ouders gaan al naar bed enzo. En dan worden ze boosquote:
oudersquote:Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar mn ouders gaan al naar bed enzo. En dan worden ze boos![]()
oh doe ninja modus aan dan.quote:Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
same herequote:Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
spannooooondquote:Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
Om 00:00 morgen heb ik een vriendin,want dan is het 2013![]()
post editen, omdat leuk grquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik moet HUILEN (in capslock) om het extra duidelijk te maken
ja hoorquote:
Aldo is een boeddhistische monnik?quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die hier veel postte is ook in India toch? Aldo ofzo heet hij geloof ik?
hahaha, ja ik zou nu beneden nog wat kunnen halen!quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh doe ninja modus aan dan.
ja iddquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Aldo is een boeddhistische monnik?
uur, en 59 minutenquote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat het aftellen maar beginnen
quote:
Ik word 18 en eindexamen dit datquote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom?
ik hoop dat 2013 een leuker jaar wordt
Wil je niet volwassen worden?quote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik word 18 en eindexamen dit dat
nicenice tochquote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
stiekem niet neequote:
haaha ik ook niet : (quote:
Peter-Pan syndroomquote:
Peter Pan is coolquote:
word jij al 18?quote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
haha ik eerst ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wist vorige maand nog niet wat tbh betekende![]()
to be honest toch?quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik eerst ook nietvond het altijd heel raar
Jaquote:
ja hahaquote:
Je gaat nooit meer ergens gecontroleerd worden?quote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Volgend jaar hoef ik geen id meer te laten zien
Soms vragen ze het zelfs nog aan mij dusquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Volgend jaar hoef ik geen id meer te laten zien
BLquote:
vast welquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gaat nooit meer ergens gecontroleerd worden?
quote:
Zoiets onbeleefd aan dwaaloog dolleman durven vragenquote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms vragen ze het zelfs nog aan mij dus
Jij bent niet heel jong toch? :pquote:
LBquote:
quote:
ja net als die doos bij de ah ehh ja ehm voor staatsloten moet je 18 zijn dus ehh uhmm ehh mag ik je id zien?quote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms vragen ze het zelfs nog aan mij dus
dudequote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB
Met purr purr refereer je natuurlijk naar dat je gaat spinnen als ik je een kleinerende aai over de bol geef.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zoiets onbeleefd aan dwaaloog dolleman durven vragen_____!
Ja natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
LB
Met purr purr refereer je natuurlijk naar dat je gaat spinnen als ik je een kleinerende aai over de bol geef.
Hm. Ook ouder verwachtquote:
Is goed!quote:
Maar wat ruilen we?quote:
Die agent die dacht dat je aan het joyriden wasquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja net als die doos bij de ah ehh ja ehm voor staatsloten moet je 18 zijn dus ehh uhmm ehh mag ik je id zien?
Eigenlijk niet maar dacht er achter af wel aanquote:
oh, vooruitquote:
ohja ook nog jaquote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die agent die dacht dat je aan het joyriden was
Ik voel mij nu speciaal.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar dacht er achter af wel aan
jij denk ikquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Als er morgen rond dit tijdstip nog mensen FOK! zitten
Ik leef met je meequote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja ook nog ja![]()
Ik weet nu wel dat ik er als 15/16 uitzie
ze zijn erquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja, allangquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik voel mij nu speciaal.
Had je m'n ondertitel trouwens al gezien?
Genoeg die de eerste post van 2013 willenquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ok, ik misschien niet na twaalf, maar wel ervoorquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben geen zolderkamer autist hoorquote:
respresentquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
welquote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen zolderkamer autist hoor
quote:
op mijn werk is de situatie niet veel beter vrees ikquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik leef met je mee![]()
Vind het wel grappig.. buiten me werk schat iedereen me jonger maar zodra ik in uniform etc loop schatten ze me allemaal ouder
quote:
Ik nietquote:
De tering..quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op mijn werk is de situatie niet veel beter vrees iksta ik achter die sigarettenbalie en dan kan ik een bepaald merk even niet vinden, zeggen ze oh ja je mag natuurlijk nog niet roken dus dat weet je niet... Echt dafuq
quote:
Trustenquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom reageerde je er niet op?
Is er een andere?
Wie is die vuile hoer?
Denk je überhaupt dat wij zo nog een toekomst hebben?
Zo kwam het wel op me over inderdaad, ik zei ehm dat mag ik al 3 jaar maar zo vaak sta ik hier niet, echt die kop toenquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
De tering..alsof iedereen boven de 16 rookt
___!
trustenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltrusten, ik ga ook FOK! wegklikken
8:00 weer werken![]()
Doei!
quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doei!
quote:
ik schrijf om 10 voor 12 een speech en druk om 00:00 op verzendenquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga morgen om 00:00 speciaal op mijn mobiel voor FOK! zitten en jullie gelukkig nieuw jaar wensen
doe gewoon op wa gquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga morgen om 00:00 speciaal op mijn mobiel voor FOK! zitten en jullie gelukkig nieuw jaar wensen
DrNick houdt van jongens.quote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal verlegen van.
Ja
DrNick
Weet ik niet
Hij is biquote:
wegklikzequote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doei!
quote:Op maandag 31 december 2012 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha tuurlijk ga ik niet op FOK! dan.
Stuur jou wel een wa
mij?quote:Op maandag 31 december 2012 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha tuurlijk ga ik niet op FOK! dan.
Stuur jou wel een wa
Hij heeft zijn piemel in een jongenskont gehad, en dat stop je in je mond?quote:
Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij heeft zijn piemel in een jonhenskont gehad, en dat stop je in je mond?
http://forum.fok.nl/topic/1905138
Krijg je er rooie oortjes van?quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
waar de fcuk hebben jullie het over en wat voor niveau is dit?
Sst, hosselpoging.quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef JRRY het volgende:
waar de fcuk hebben jullie het over en wat voor niveau is dit?
Was maar grapjequote:
wahahahahaahahaha xdxdxd :$$$quote:Op maandag 31 december 2012 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was maar grapje
Vrouwen en humor
quote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
wahahahahaahahaha xdxdxd :$$$
Kusjequote:
Trusten 17-jarige hypoquote:
ontkenningsfase :3quote:
Doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|