en nu wel, wat een troll hequote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, checkouts blijven 'gewoon' 60%, dit heeft Taylor het hele toernooi ook nog niet laten zien...
twitter:Bacon_neck twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:17:56Barney's head drops too easily, he seems like he's not interested. #WorldChampionshipDarts #ThePower #Barney reageer retweet
Ja, dat dus.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Bacon_neck twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:17:56Barney's head drops too easily, he seems like he's not interested. #WorldChampionshipDarts #ThePower #Barney reageer retweet
Hij praat altijd zo.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel bier heeft Michael net achterover getikt?
Eentje teveel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Trebo het volgende:
Maar even eerlijk, die MvG heeft ze ook niet echt alle punten
nee, ik heb gisteren nog gestripgekwartet met mijn vriendin, en elke keer kleedt ze me helemaal uit. angstgegner dusquote:
volgens mij drinkt ie nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef donroyco het volgende:
Helemaal niks. Hij komt gewoon uit Brabant. Daar praat iedereen alsof hij zwakbegaafd is.quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef donroyco het volgende:
Hij heeft 9/10 checks op de lijst van Down.quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Insinueren jullie nu dat Van Gerwen dom is?
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Insinueren jullie nu dat Van Gerwen dom is?
hearhear, hoe anders 5 wk-titelsquote:Op zondag 30 december 2012 23:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja, maar doet dit niks af aan het feit dat Van Barneveld al twintig jaar heel professioneel met het darten omgaat en een volle prijzenkast heeft.
Winnaarsmentaliteit is voor mij niet alleen koelbloedig al je kansen benutten. Dat staat voor mij ook voor leren van je fouten en terugkomen van teleurstellingen. Die laatste twee dingen kun je Van Barneveld niet ontzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |