Ja ik ben bang voor homo'squote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je jongen. Word jij ook bang van Caland?
Dat is voor mij te makkelijk, dan heeft vrijwel iedere sporter winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Winnaarsmentaliteit is voor mij niet alleen koelbloedig al je kansen benutten. Dat staat voor mij ook voor leren van je fouten en terugkomen van teleurstellingen.
Nou nee, wat mij betreft niet. Want sommigen komen nooit uit teleurstellingen. Het is niet iedere sporter gegeven om uit een diep dal terug te komen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is voor mij te makkelijk, dan heeft vrijwel iedere sporter winnaarsmentaliteit.
Die raakte de triple toen het moest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:13 schreef klappernootopreis het volgende:
en toch vind ik Epke Zonderland veel beter darten
Wat ben jij voor infantiele puber?quote:
Heb je iets tegen homohaters? TR gemacht.quote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's? TR gemacht.
Heb je iets tegen homohaters? TRquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's? TR gemacht.
OWOWOWOWWWquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homohaters? TR
Sukkel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homohaters? TR
ik ben geen puber maar uberquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben jij voor infantiele puber?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |