SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Vandaag ook weer duidelijk. Hij gooit een paar slechte legs een staat gelijk te zuchten en moeilijk te kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Barneveld heeft de mentaliteit van een washandje, daarom heeft hij ook 8 mental coaches in dienst. Het feit dat hij zo moet janken na een verlies dat hij niet eens normaal mensen te woord kan staan tekent dat juist ontzettend.
Van Barneveld is vijfvoudig wereldkampioen. Dat Phil Taylor je van het boord gooit, kan gebeuren. Dat doet ie al twintig jaar met zijn tegenstanders.quote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Barneveld heeft de mentaliteit van een washandje, daarom heeft hij ook 8 mental coaches in dienst. Het feit dat hij zo moet janken na een verlies dat hij niet eens normaal mensen te woord kan staan tekent dat juist ontzettend.
Alexdesouza for mod.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Szura het volgende:
Davy for mod!
Slechter dan GGMM kan het niet
quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Szura het volgende:
Davy for mod!
Davy for mod!
Als je zelf opeens stukken slechter presteert dan normaal dan kan dat idd gebeuren ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van Barneveld is vijfvoudig wereldkampioen. Dat Phil Taylor je van het boord gooit, kan gebeuren.
Ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:09 schreef penny-wise het volgende:
Doet Barneveld nog steeds zijn Highlander imitatie als ie wint?
Davy for mod!
Davy for mod!
Hij zegt een hoop, maar meent er niks van joh. Ik kan ook lopen verkondigen de kwalitatief beste poster op Fok! te zijn. Iedereen weet dat het onzin is inclusief ikzelf, maar ik kan het zo vaak zeggen als ik zelf wil.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van Barneveld is vijfvoudig wereldkampioen. Dat Phil Taylor je van het boord gooit, kan gebeuren. Dat doet ie al twintig jaar met zijn tegenstanders.
En dat ie acht mental coaches in dienst neemt, pleit alleen maar voor Van Barneveld. Hij doet er alles aan om te winnen en staat niet alleen daar op dat podium om de clown uit te hangen.
Dit topic ook niet, wat een tempo.quote:
Ik snap je jongen. Word jij ook bang van Caland?quote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Alexdesouza10 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik sorry vriend niet boos worden nu
Vertel er meer over.quote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Davy mod was op een ander forum?
Ja, bij die debieltjes die VBL een graf vonden worden hihihihihiquote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Davy mod was op een ander forum?
Dat kan gebeuren ja, maar doet dit niks af aan het feit dat Van Barneveld al twintig jaar heel professioneel met het darten omgaat en een volle prijzenkast heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zelf opeens stukken slechter presteert dan normaal dan kan dat idd gebeuren ja.
Nee, alleen door Taylorquote:Op zondag 30 december 2012 23:11 schreef klappernootopreis het volgende:
wordt er nog gedart vanavond?
Ja ik ben bang voor homo'squote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap je jongen. Word jij ook bang van Caland?
Dat is voor mij te makkelijk, dan heeft vrijwel iedere sporter winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Winnaarsmentaliteit is voor mij niet alleen koelbloedig al je kansen benutten. Dat staat voor mij ook voor leren van je fouten en terugkomen van teleurstellingen.
Nou nee, wat mij betreft niet. Want sommigen komen nooit uit teleurstellingen. Het is niet iedere sporter gegeven om uit een diep dal terug te komen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is voor mij te makkelijk, dan heeft vrijwel iedere sporter winnaarsmentaliteit.
Die raakte de triple toen het moest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:13 schreef klappernootopreis het volgende:
en toch vind ik Epke Zonderland veel beter darten
Wat ben jij voor infantiele puber?quote:
Heb je iets tegen homohaters? TR gemacht.quote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's? TR gemacht.
Heb je iets tegen homohaters? TRquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's? TR gemacht.
OWOWOWOWWWquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homohaters? TR
Sukkel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homohaters? TR
ik ben geen puber maar uberquote:Op zondag 30 december 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat ben jij voor infantiele puber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |