PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
die gast van wie ik won in die subscriber showdown en geen filmpje erover maakte stuurt me berichtje met 'do you have neymar by any chance'quote:
Ik vind dat een goede kutformatiequote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Hallon vinden jullie de 4-3-1-2 een goeden of een KUT! formatie?
Mascheranoquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik maken.
En niet komen janken om Mascherano, het is niet anders
Dus als kutformatie is ie goed?quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede kutformatie
Als je alleen LB+Y speelt is hij wel geschikt, anders niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dus als kutformatie is ie goed?
Ik speel eigenlijk alleen maar FIFA 13 dus dat wordt hem dan sowieso niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y speelt is hij wel geschikt, anders niet.
Je was gedagradeerd naar divisie 3?quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze teams12 wedstrijden op rij gewonnen, waarvan veel tegen dure teams, 3 punten verwijderd van divisie 2
Ze ging het precies bij mij toen ik voor het eerst Fifa 13 speeldequote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze teams12 wedstrijden op rij gewonnen, waarvan veel tegen dure teams, 3 punten verwijderd van divisie 2
Nee, op mijn trade account in divisie 5 begonnen. Beetje de tijd doden tot de TOTY crashquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je was gedagradeerd naar divisie 3?
Beter maak je even een.quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor kutteams moet je bij mij zijn
Veel eisen voor een kut team zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter maak je even een.
Wel een team dat geen ruimte achter de spitsen heeft.
Gelieve snelle cb's en gelieve geen duur team
Leuke spelers in de BPL om uit te proberen en te rouleren als contracten op zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik ook, Palacio staat nu waar Diaby stond. Meestal koop ik ze met 7 contracten, ik verkoop ze met 1 en vaak nog met winst ookquote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuke spelers in de BPL om uit te proberen en te rouleren als contracten op zijn.
Diaby, Cisse, Jones etc
Ahh op die fietsquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, op mijn trade account in divisie 5 begonnen. Beetje de tijd doden tot de TOTY crash
Jij welquote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ahh op die fiets
Hier was ik vannacht:
Dat was ik.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff.... Weet niet meer wie die Tritton headset aanbevolen had maar wat een kut ding. Het geluid is prima maar ik krijg de chat niet voor elkaar.
helaas, morgen weer een dagquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter maak je even een.
Wel een team dat geen ruimte achter de spitsen heeft.
Gelieve snelle cb's en gelieve geen duur team
Ik hou eigenlijk helemaal niet van techno dus ik ging er beetje sceptisch heen. Maar rond een uur of 3 half 4 kwam ik los (eindelijk..) en daarna heb ik me prima vermaaktquote:Op maandag 31 december 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij welEen Awakeningsfeest staat op zeker op mijn verlanglijst
Geweldige lichtshows
Hoe was het?
Probleem is fixedquote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat was ik.
Welke chat heb je het precies over?
Ik snapte er eerst ook even niets van, maar toen kwam ik erachter waar alle draadjes in moesten en toen was het ook primaquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik maken.
En niet komen janken om Mascherano, het is niet anders
Toulalanquote:
Ik vind het spitsenidee niet eens zo slecht, al zou ik de CAM dan los van dat duo maken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo kut maak ik ze nog niet eens
helemaal niksquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef x1N2ition het volgende:
Consumable packs voor 3000 coins. 12 items brons/zilver/goud waarvan 1 zeldzaam. Wat moeten we hiermee?
Ik heb die spitsen alleen maar gekozen omdat ze dan niet meer met CAM hoefden te linkenquote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het spitsenidee niet eens zo slecht, al zou ik de CAM dan los van dat duo maken.
Oh ja, klopt. Ik was even in de veronderstelling dat ze gewoon linkten. Irritant zo zonder lijntjes.quote:Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb die spitsen alleen maar gekozen omdat ze dan niet meer met CAM hoefden te linken
is misschien wel duurder, maar 4-1-2-1-2 speelt echt lekker, (bijna) geen tegengoalsquote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oké aids. Ik wil een andere formatie. 3-5-2 met Neymar en Barfa op de flanken. 4-3-3 vind ik qut omdat ik 3-atb gewend ben.
Nah, dat is me echt te duur en ik wil dus 3atb. Nu kan ik de helft van het team omzetten voor 350c per kaartje.quote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is misschien wel duurder, maar 4-1-2-1-2 speelt echt lekker, (bijna) geen tegengoals
ja, die man denkt dus even dikke winst te makenquote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nah, dat is me echt te duur en ik wil dus 3atb. Nu kan ik de helft van het team omzetten voor 350c per kaartje.
Ik kreeg trouwens vanmiddag een berichtje van een knul die Sergio Ramos een wedstrijdje wilde proberen. Als borg zou ik dan Pepe en Mascherano krijgen.
Nee hoor, is zeker niet slecht.quote:Op maandag 31 december 2012 01:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, die man denkt dus even dikke winst te maken
anders lijkt dit me niet eens zo heel gek
http://www.futhead.com/fifa/squads/3031977/#
of zit ik weer fout?![]()
ja, Oscar kan inderdaad weg, omdat Neymar toch wel op 9 blijft.quote:Op maandag 31 december 2012 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, is zeker niet slecht.Al zou ik Oscar inruilen voor een ander en ook Tevez niet als spits willen. Ik wil eigenlijk een hybrid met Sergio Ramos op RCB, maar ook Ben Arfa op rechts.
Ik kom dan alleen niet helemaal uit dus ik denk dat ik Ramos schrap.
IF Walcott toch.quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het zal wel zoiets worden. Ik zoek alleen nog een spits naast Torres. Misschien dat ik Agüero wel neem. Heb toch zat coins als ik Ramos inruil. Ik dacht even aan Van Persie, maar die is zo traag.
[ afbeelding ]
Niet heel erg sterk tbh, je CDM's zijn nogal apart en niet echt sterk defensief en je rechterkant lijkt me zwak. Benzema is wel een king.quote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat denken jullie van mijn nieuwe team ?
[ afbeelding ]
Moet nog een formatiekaartje kopen, ik weet
Granero is med/med, en Belhanda zelfs high defensive med attack. Plus vrij aardige defensive stats nog, zie ik het probleem niet zo?quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef SyntaxxError het volgende:
Mijn ervaring is dat twee aanvallende CDM's in 4231 niet heel verstandig is.
Ik zou Cisse spits doen en dan Granero eruit voor een andere CDMquote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zet Mariano van Bordeaux op RB als je dan goede chemistry houdt.quote:Op maandag 31 december 2012 01:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Thorb het volgende:
Aangezien Tim Immers nog steeds niet van de partij was moest ik maar weer het goede voorbeeld geven met clubs. Met een Manolev op RM, Robben op CAM en Simao naast me was het lastig maar uiteindelijk lukte het toch weer.
Op veler verzoek de filmpjes:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146996060
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146995910
Belhanda lijkt me echt een beest op CDM, Granero is een chemistry kwestie, net als RCAM omdat er gewoon geen goede franse CAM's zijn om op de flanken mee te spelen, op Nasri na.quote:Op maandag 31 december 2012 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet heel erg sterk tbh, je CDM's zijn nogal apart en niet echt sterk defensief en je rechterkant lijkt me zwak. Benzema is wel een king.
Ik ga het eerst zo proberen, als Granero te kut is gaat ie eruitquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Cisse spits doen en dan Granero eruit voor een andere CDM![]()
IF Taarabt is baas.
Kan niet helaasquote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zet Mariano van Bordeaux op RB als je dan goede chemistry houdt.
89 pace, 4*skills
jammer...quote:Op maandag 31 december 2012 01:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga het eerst zo proberen, als Granero te kut is gaat ie eruit
[..]
Kan niet helaas
Het lijkt wel inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou eigenlijk met jullie moeten clubben, ben te goed voor xbox.
Is niet geschikt voor deze formatiequote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer...
en misschien Boussouffa inpassen kan zeker ook niet?
mist zeker de snelheid voor een wide-CAM?quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet geschikt voor deze formatie
Ja wij spelen met mensen als Rijst op anyquote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het lijkt wel inderdaad.Met Omni op ANY zijn we niet te st0ppen matti.
Ben ik blij dat ik mijn fitness kaarten allemaal verkocht hebquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef x1N2ition het volgende:
Consumable packs voor 3000 coins. 12 items brons/zilver/goud waarvan 1 zeldzaam. Wat moeten we hiermee?
Japquote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mist zeker de snelheid voor een wide-CAM?
ja, die zouden dalen als gekkenquote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik mijn fitness kaarten allemaal verkocht heb
Dan valt het nog mee qua workrates. Had verwacht dat vooral Belhanda wat aanvallender ingesteld zou zijn. Zelf speelde ik 4231 wel altijd met 2 slopers als CDM's omdat ik anders vaak eruit gecounterd werd. Maar ik ben dan ook een n00b.quote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Granero is med/med, en Belhanda zelfs high defensive med attack. Plus vrij aardige defensive stats nog, zie ik het probleem niet zo?
Mwah kan wel hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mist zeker de snelheid voor een wide-CAM?
Heb ik ook. Ik kan niet meer met 4 verdedigers spelenquote:Op maandag 31 december 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Oké aids. Ik wil een andere formatie. 3-5-2 met Neymar en Barfa op de flanken. 4-3-3 vind ik qut omdat ik 3-atb gewend ben.
Ik was ook verrast over Belhanda. Maar zijn stats zijn echt goed voor een CDM, en echt waardeloos voor een CAMquote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee qua workrates. Had verwacht dat vooral Belhanda wat aanvallender ingesteld zou zijn. Zelf speelde ik 4231 wel altijd met 2 slopers als CDM's omdat ik anders vaak eruit gecounterd werd. Maar ik ben dan ook een n00b.
Ja dat einde was ook absurd. Was het ook de wedstrijd helemaal niet naar.quote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Gezellig bij het darten
https://mobile.twitter.com/ArjanvdGiessen
Ik heb met Oscar op CDM gespeeld, was nog geslaagd ook op die plekquote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik was ook verrast over Belhanda. Maar zijn stats zijn echt goed voor een CDM, en echt waardeloos voor een CAM![]()
Maar ik speel in een ander team met Ramires en Gundogan op de CDM's, en dat gaat ook prima. En in weer een ander met Marchisio en Paulinho, ook perfect
2 van die ouwe mannen die zich zo kinderachtig gedraagdequote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Gezellig bij het darten
Ja wat dacht je van Taylor alleen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 van die ouwe mannen die zich zo kinderachtig gedraagdeEpisch momentje
het leek inderdaad wel sportief, maar toen ik dat zag, dacht ik echt even; FATTYFIGHT!quote:Op maandag 31 december 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dat einde was ook absurd. Was het ook de wedstrijd helemaal niet naar.
Van persie traagquote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Het zal wel zoiets worden. Ik zoek alleen nog een spits naast Torres. Misschien dat ik Agüero wel neem. Heb toch zat coins als ik Ramos inruil. Ik dacht even aan Van Persie, maar die is zo traag.
[ afbeelding ]
jouw mening is nu misschien een beetje gekleurd, maar ik moet je wel gelijk geven, Van Persie is echt een beestquote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van persie traagbeetje ruimte en hij schiet alles binnen de 40 meter erin.
Wat dacht je van die Barney die weer 3x stond te huilen onder het gooien. Dat je emotioneel wordt na afloop, dat vind ik hartstikke mooi. Maar tijdensquote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja wat dacht je van Taylor alleen?
Gelukkig is jouw mening niet gekleurdquote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw mening is nu misschien een beetje gekleurd, maar ik moet je wel gelijk geven, Van Persie is echt een beest
dat kwam dus door die vijandigheiden tijdens en voor de wedstrijdquote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Barney die weer 3x stond te huilen onder het gooien. Dat je emotioneel wordt na afloop, dat vind ik hartstikke mooi. Maar tijdens
ook wel(rood gekleurdquote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet gekleurd [ afbeelding ]
"Huilen tijdens de wedstrijd is voor poesjes en watjes. Echte mannen huilen nooit." - Pierre van Hooijdonk.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Barney die weer 3x stond te huilen onder het gooien. Dat je emotioneel wordt na afloop, dat vind ik hartstikke mooi. Maar tijdens
Het wordt een beetje triest met hem. Eerst al dat interview dat al die jaren al die pijlen er net niet in gingen. En dat hij daar niet stond voor hem zelf, maar dat Nederland representeert. En toen stond ie ook al tijdens het darten te huilen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat kwam dus door die vijandigheiden tijdens en voor de wedstrijd
Mooi manquote:Op maandag 31 december 2012 01:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Huilen tijdens de wedstrijd is voor poesjes en watjes. Echte mannen huilen nooit." - Pierre van Hooijdonk.
hij is mentaal ook echt een wrak, en daar gaat het bij darten nou juist omquote:Op maandag 31 december 2012 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt een beetje triest met hem. Eerst al dat interview dat al die jaren al die pijlen er net niet in gingen. En dat hij daar niet stond voor hem zelf, maar dat Nederland representeert. En toen stond ie ook al tijdens het darten te huilen.
Ja dat heb ik de afgelopen 2 weken ook alleen maar gehoord. Wat een stelletje amateurpsychologen bij dat darten johquote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is mentaal ook echt een wrak, en daar gaat het bij darten nou juist om
En dat allemaal om darten de beest achterlijke sport die er bestaat.quote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Gezellig bij het darten
Haten op dartenquote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat allemaal om darten de beest achterlijke sport die er bestaat.
Mening.quote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat allemaal om darten de beest achterlijke sport die er bestaat.
ja, als jij zo dik bent dat je je arm niet eens kan optillen, dan kan het mentaal nog zo goed zitten, maarreh...quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat heb ik de afgelopen 2 weken ook alleen maar gehoord. Wat een stelletje amateurpsychologen bij dat darten joh!!!!
Ik moet een team met hem hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jouw mening is nu misschien een beetje gekleurd, maar ik moet je wel gelijk geven, Van Persie is echt een beest
agreequote:
en op links?quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet een team met hem hebben.
IF walcott ernaast
maar geen hockeyquote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en [insert= 1000 andere sporten] ook.
Nou zo'n slappe debiel hoeft mij niet te representeren.quote:Op maandag 31 december 2012 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt een beetje triest met hem. Eerst al dat interview dat al die jaren al die pijlen er net niet in gingen. En dat hij daar niet stond voor hem zelf, maar dat Nederland representeert. En toen stond ie ook al tijdens het darten te huilen.
Niemand gaf de afgelopen jaren wat om dat gedoe en nu gaat half Nederland kijken naar tokkies met overgewichtquote:
Precies wat ik eergisteren zelf zeiquote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou zo'n slappe debiel hoeft mij niet te representeren.
ik keek er 5 jaar geleden ook al naarquote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand gaf de afgelopen jaren wat om dat gedoe en nu gaat half Nederland kijken naar tokkies met overgewicht
Hoe op limks? Gewoon 352 met walcott en rvpquote:
Alsof jij niet het hele Jelle Klaassen-drama hebt zitten kijken.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand gaf de afgelopen jaren wat om dat gedoe en nu gaat half Nederland kijken naar tokkies met overgewicht
ooh, nvm danquote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe op limks? Gewoon 352 met walcott en rvp
Ik en vele anderen kijken elk jaar naar het WK hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef SyntaxxError het volgende:
Die houding van die kerel ook als het niet loopt. Om te huilen gewoon die instelling.
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof jij niet het hele Jelle Klaassen-drama hebt zitten kijken.Op sommige momenten vind ik het prachtig om te zien. Leuke sport.
Neuh, geen zaadbal aan. Ik kijk gewoon studio sport, als het daar niet langskomt bestaat het voor mij niet.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof jij niet het hele Jelle Klaassen-drama hebt zitten kijken.Op sommige momenten vind ik het prachtig om te zien. Leuke sport.
De knul die Lakeside won in de finale tegen van Barneveld. De tweede Nederlander in de historie. En dat op zo'n jonge leeftijd.quote:
Oh nou wat een heldquote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De knul die Lakeside won in de finale tegen van Barneveld. De tweede Nederlander in de historie. En dat op zo'n jonge leeftijd.
Oh, en hij heeft een taakstraf gehad omdat hij foto's van zijn pen0r naar een meisje van <18 had gestuurd.Baasje.
Donderdag stond het in de kroeg aan dan is het wel tof, dan ook zelf ff dartenquote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik pool elke week. Met mijn dikke keu tegen je vaders ba-..quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef vandermar het volgende:
Wij gingen altijd poolen in de kroeg of pokeren. Darten vonden we maar voor plebejers
Bassgitaar?quote:Op maandag 31 december 2012 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik pool elke week. Met mijn dikke keu tegen je vaders ba-..
Ik pool elke week. [ afbeelding ]
Oei!quote:Op maandag 31 december 2012 02:09 schreef Thorb het volgende:
Poolen is ook tof, ben alleen niet zo goed. Weet nu wel hoe je zo'n tafel openmaakt
In Uganda kostte 1 potje 15 cent (omgerekend he) maar er zat iets vast dus toe lieten ze zien hoe we de tafel open konden halen. Maar dan kan je ook bij het geldquote:
Episch was datquote:Op maandag 31 december 2012 01:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Huilen tijdens de wedstrijd is voor poesjes en watjes. Echte mannen huilen nooit." - Pierre van Hooijdonk.
Oh zo.quote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Uganda kostte 1 potje 15 cent (omgerekend he) maar er zat iets vast dus toe lieten ze zien hoe we de tafel open konden halen. Maar dan kan je ook bij het geld
Daar hintte ik naar ja.quote:
Thorbquote:Op maandag 31 december 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Aguero + Balo + IF Taarabt = [ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 31 december 2012 02:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh zo.Ik dacht dat je met je keu het laken had gesloopt.
![]()
[..]
Daar hintte ik naar ja.
quote:Op maandag 31 december 2012 02:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel grappig dat als er ergens een plafond met systeemplaten is er altijd allemaal gaten inzitten van die keu
goed voornemen dit datquote:Op maandag 31 december 2012 02:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thorb
Crookk - Iwan - Immers
[ afbeelding ]
hint
Suarez was vorig jaar veel beter.quote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef Rijst het volgende:
Na 30 potjes kan ik eindelijk zeggen
Suarez >>>>>> Balo, Torres
Vind ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez was vorig jaar veel beter.
Het kan 2 dingen zijn. Of ik had de kabels niet in de goede volgorde aangesloten of de tv moest uit staan en niet op stand-by. Maar nu doet hij het in ieder geval weer.quote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik snapte er eerst ook even niets van, maar toen kwam ik erachter waar alle draadjes in moesten en toen was het ook prima.
Ik had godverredomme je vader kunnen zijn als ik wat efficiënter was omgegaan met mijn basisschoolerecties.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had godverredomme je vader kunnen zijn als ik wat efficiënter was omgegaan met mijn basisschoolerecties.
deed je ook maar zo in de partyquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had godverredomme je vader kunnen zijn als ik wat efficiënter was omgegaan met mijn basisschoolerecties.
Jij hebt ervaring met SIF Cazorla toch? Is het wat?quote:Op maandag 31 december 2012 02:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
deed je ook maar zo in de party
verder een goede post
quote:Op maandag 31 december 2012 03:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik word ziek van de klote chemistry. Zelfs de oranje formaties en posities zijn onderverdeeld.
quote:
Ik kan wel janken.quote:
wel altijd lachenquote:Op maandag 31 december 2012 01:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wij spelen met mensen als Rijst op any!!!!!!
ik moet zo naar mijn moeder fietsenquote:Op maandag 31 december 2012 10:21 schreef Thorb het volgende:
Het grote vuurwerk feest is weer begonnen.
haha, iedereen rotjes naar je gooien terwijl je aan het fietsen bentquote:Op maandag 31 december 2012 10:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet zo naar mijn moeder fietsennu al zin in
ja vet grappig. Kutkinderen.quote:Op maandag 31 december 2012 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, iedereen rotjes naar je gooien terwijl je aan het fietsen bent
Moet straks een barre toch naar Gouda maken om mijn auto op te gaan halen. Dus ik leef met je meequote:
Gouda is een vredelievende plaats gelukkig. Geen vervelende kindjes enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet straks een barre toch naar Gouda maken om mijn auto op te gaan halen. Dus ik leef met je mee
Ik word vanaf het station direct opgehaald met de auto gelukkigquote:Op maandag 31 december 2012 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gouda is een vredelievende plaats gelukkig. Geen vervelende kindjes enzo.
Een kaas die náár Gouda gaat?quote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet straks een barre toch naar Gouda maken om mijn auto op te gaan halen. Dus ik leef met je mee
Best wel veel coins te verdienen non shiney formatie kaartjes hoorquote:Op maandag 31 december 2012 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Consumable packs heb ik liever dan Jumbo's of Premium packs van 13 items.
Helaas zullen de prijzen van opstellingen en positiekaarten niet veel veranderen omdat er maar 1 rare in zit.
Goedkopere fitness kaarten betekent dat ik minder kans heb om winst te maken met bronze packs en het ging gisteren juist net weer zo goed. Ik kreeg McSheffrey die werd gepricefixed dus ik verkocht hem voor 6.5k. Fitness kaarten gingen makkelijk voor 300 en ik had meer squad fitnesses dan normaalquote:Op maandag 31 december 2012 11:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Consumable packs heb ik liever dan Jumbo's of Premium packs van 13 items.
Helaas zullen de prijzen van opstellingen en positiekaarten niet veel veranderen omdat er maar 1 rare in zit.
Slayer, echt? Welk nummer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik houd helemaal niet van vuurwerk, ik schrik altijd van de knal
Is iemand nog opgebleven om Slayer in de top 2000 te horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Slayer, echt? Welk nummer?Dit nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier het verhaal erachter:
Thxquote:Op maandag 31 december 2012 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit nummer:
En hier het verhaal erachter:
quote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo janken joh.quote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
tevens dacht ik vandaag eindelijk weer eens fifa te kunnen spelen. Helaas, mijn pa is thuis en die wil al die tering komedie series kijken
Wat voor comedyseries?quote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
tevens dacht ik vandaag eindelijk weer eens fifa te kunnen spelen. Helaas, mijn pa is thuis en die wil al die tering komedie series kijken
Nee, moet je ff Astro TV bellen,.quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij kan toch zien wat voor speciaals er morgen is?
quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
Als ik niet op ANY stond kon jij niet zoveel doelpunten maken met je verrekte kuthoofd.
Married with children (alles is al tig keer geweest en heeft hij ook tig keer gezienquote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor comedyseries?
Ik ga vandaag proberen het miljoen te bereiken, ik heb nu 911k. Ik had een Torres Nilo 4-4-2 voor 300 BIN en iemand bood 200 op hem
nergens voor nodig ditquote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
Als ik niet op ANY stond kon jij niet zoveel doelpunten maken met je verrekte kuthoofd.
Zoon van hequote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Jezus wat is mijn moeder achterlijk zeg
Comedy Central is de enige zender waar ik naar kijk (behalve als er voetbal op is) maar ik vind ook lang niet alles leuk wat erop komtquote:Op maandag 31 december 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Married with children (alles is al tig keer geweest en heeft hij ook tig keer gezien) en andere comedy central meuk.
Haten op Al Bundyquote:Op maandag 31 december 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Married with children (alles is al tig keer geweest en heeft hij ook tig keer gezien) en andere comedy central meuk.
Ik haat niet op hem maar op het feit dat alles wel 10x wordt herhaald.quote:
Nog steeds leuk,quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haat niet op hem maar op het feit dat alles wel 10x wordt herhaald.
Dat is vuurwerk geloof ikquote:
Nee die is te langzaam daarmee red je het niet koop Ramiresquote:Op maandag 31 december 2012 12:28 schreef Maver24 het volgende:
IF Gerrard op CDM, dat moet toch gewoon kunnen ?, hij moet in me 4231 opstelling passen, op de CAM is tie een beetje te traag denk ik
Dat kan ja.quote:Op maandag 31 december 2012 12:28 schreef Maver24 het volgende:
IF Gerrard op CDM, dat moet toch gewoon kunnen ?, hij moet in me 4231 opstelling passen, op de CAM is tie een beetje te traag denk ik
Ik ga if walcott op cdm doen lekker rennequote:Op maandag 31 december 2012 12:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee die is te langzaam daarmee red je het niet koop Ramires
En elke dag vragen stellen welke speler waar. Met zoveel gemaakte teams zou je toch zelf wat expertise moeten hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Rijst het volgende:
hahaha nu weer naar 4231 gister nog 451 en de dag daarvoor was het weer een andere opstellingMorgen 41212 zeker
quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ga if walcott op cdm doen lekker renne
wat is er nou achterlijk jonge vertel dan het hele verhaalquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb de slimheid van mijn vader.
Als Walxie en Vraagje100 een kind zouden maken.....quote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En elke dag vragen stellen welke speler waar. Met zoveel gemaakte teams zou je toch zelf wat expertise moeten hebben
quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als Walxie en Vraagje100 een kind zouden maken.....
Volgens mij verlies je gewoon veel waardoor jij je team gaat aanpassenquote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij mag ik alles vragen hier wat ik wil, of ik antwoord krijg ik natuurlijk een 2e . Waarschijnlijk zijn jullie er wel achter gekomen dat ik leuk vind om teams in elkaar te zetten, een vraagje stellen kan volgens mij geen kwaad
maar kom op, "wat is een goede CB in de BPL? " "Wat is een goede RW in de BPL?" Dat zijn (behalve domme vragen) ook vragen waarvan je weet dat je allemaal verschillende antwoorden gaat krijgen, en een zelfde shortlist gaat krijgen die je ook op udb kunt vinden.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij mag ik alles vragen hier wat ik wil, of ik antwoord krijg ik natuurlijk een 2e . Waarschijnlijk zijn jullie er wel achter gekomen dat ik leuk vind om teams in elkaar te zetten, een vraagje stellen kan volgens mij geen kwaad
gaat ze eerst scheiden en nu zeiken dat ze altijd alleen is en dat ze ons nooit zietquote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat is er nou achterlijk jonge vertel dan het hele verhaal
Fuck managersquote:Op maandag 31 december 2012 12:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is een goede manager in de BPL?
Sir Alex Ferguson, is geen beterequote:Op maandag 31 december 2012 12:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is een goede manager in de BPL?
gquote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sir Alex Ferguson, is geen betere
jij snapt er niet zo veel van he?quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
Cruijffmisselijke vent is hij toch.
Zegt hij dat de herstructurering bij Ajax een voorbeeld is voor de rest van Nederland terwijl Ajax het naäapt van Feyenoord
quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
Cruijffmisselijke vent is hij toch.
Zegt hij dat de herstructurering bij Ajax een voorbeeld is voor de rest van Nederland terwijl Ajax het naäapt van Feyenoord
Dat maakt mij geen fluit uit, ik las alleen de kop van het stuk, toen vond ik het wel voldoende want die oude seniel praat toch louter bagger.quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij snapt er niet zo veel van he?
Ik vind Cruijff ook een kwalquote:Op maandag 31 december 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen fluit uit, ik las alleen de kop van het stuk, toen vond ik het wel voldoende want die oude seniel praat toch louter bagger.
Kan niet, alleen Ramos is snel genoeg als CBquote:Op maandag 31 december 2012 13:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een 3-5-2 spaans of liga bbva team? Dat niet te duur is? En wel lekker speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pepequote:Op maandag 31 december 2012 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan niet, alleen Ramos is snel genoeg als CBPiqué kan nog net centraal, en misschien Miranda dan nog. Maar wordt een duur grapje.
Als jij kunt spelen met een trage CB centraal wel. Zelf vind ik dat wel nice.quote:Op maandag 31 december 2012 14:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje spelen?
Wil het rond de 100k houden.
Ja, ik zou miranda nog altijd naar centraal kunnen zetten.quote:Op maandag 31 december 2012 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij kunt spelen met een trage CB centraal wel. Zelf vind ik dat wel nice.
Vandermar staat wel dik bovenaan bij de FIFA 13quote:Op maandag 31 december 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
Dan toch meer een goed voornemen, minder fokken
Ik vind Llorente een baas. Lekker stepovers doen, dat verwacht men niet.quote:Op maandag 31 december 2012 14:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik zou miranda nog altijd naar centraal kunnen zetten.
Maar llorente laten staan? Of soldado of negredo?
Werkloos, lol_hbo en geen vrienden. Je moet wat..quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vandermar staat wel dik bovenaan bij de FIFA 13
Goede woordgrap.quote:Op maandag 31 december 2012 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vandermar staat wel dik bovenaan bij de FIFA 13
Adrian van Atleticoquote:Op maandag 31 december 2012 14:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja, ik zou miranda nog altijd naar centraal kunnen zetten.
Maar llorente laten staan? Of soldado of negredo?
silver Diawara vorig jaar was echt een beestquote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ff road to Div 1, Toefjes style doen
Las ik ook op FH, maar ik herriner me hem niet. Heette hij toen ook zo? Want ik had gewoon een silver Senegal team. Hij was toen LW?quote:Op maandag 31 december 2012 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
silver Diawara vorig jaar was echt een beest
Hij speelde vorig jaar in de Portugese competitie en hij werd nooit getransferd naar de Liga BBVAquote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Las ik ook op FH, maar ik herriner me hem niet. Heette hij toen ook zo? Want ik had gewoon een silver Senegal team. Hij was toen LW?
quote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb ook een nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
nee silver STquote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Las ik ook op FH, maar ik herriner me hem niet. Heette hij toen ook zo? Want ik had gewoon een silver Senegal team. Hij was toen LW?
twitter:Bilyaletdinov25 twitterde op maandag 31-12-2012 om 14:16:01Поздравляю всех с Наступающим Новым Годом!! Хочу пожелать здоровья, счастья, любви,исполнения всех ваших желаний! Больше побед в Новом Году! reageer retweet
держать физиономиейquote:Op maandag 31 december 2012 14:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:Bilyaletdinov25 twitterde op maandag 31-12-2012 om 14:16:01Поздравляю всех с Наступающим Новым Годом!! Хочу пожелать здоровья, счастья, любви,исполнения всех ваших желаний! Больше побед в Новом Году! reageer retweet
Iedere keer weer hetzelfdequote:
tof team, die van mij is ook bijna afquote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb ook een nieuwe team gemacht
[ afbeelding ]
dankje, ben beniewdquote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tof team, die van mij is ook bijna af
Even snel 30 gekochtquote:
Als hij echt duur wordt kan ik hem wel even tijdelijk kwijt.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
Grootste spammers van dit jaar....
F12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F13:Doe ik best netjes met mijn 41e en 72e plek. Volgens mij stond ik vorig jaar een stuk hoger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij speelt ie gewoon tegen een vriend zodat ie wat mooie goals kan makenquote:
pace een minpuntquote:
Nee, wees maar niet bang Rijst, je ziet me al in het normale nieuwe jaar. Ik ga niet tot Chinees nieuwjaar wachtenquote:
Hij voelt best traag aan voor 82 imo, maar dat compenseert hij met de rest welquote:Op maandag 31 december 2012 15:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pace een minpunt82 pace voor een cam weinig vinden
Neppo is slechtttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |