PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
die gast van wie ik won in die subscriber showdown en geen filmpje erover maakte stuurt me berichtje met 'do you have neymar by any chance'quote:
Ik vind dat een goede kutformatiequote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Hallon vinden jullie de 4-3-1-2 een goeden of een KUT! formatie?
Mascheranoquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik maken.
En niet komen janken om Mascherano, het is niet anders
Dus als kutformatie is ie goed?quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede kutformatie
Als je alleen LB+Y speelt is hij wel geschikt, anders niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dus als kutformatie is ie goed?
Ik speel eigenlijk alleen maar FIFA 13 dus dat wordt hem dan sowieso niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je alleen LB+Y speelt is hij wel geschikt, anders niet.
Je was gedagradeerd naar divisie 3?quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze teams12 wedstrijden op rij gewonnen, waarvan veel tegen dure teams, 3 punten verwijderd van divisie 2
Ze ging het precies bij mij toen ik voor het eerst Fifa 13 speeldequote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze teams12 wedstrijden op rij gewonnen, waarvan veel tegen dure teams, 3 punten verwijderd van divisie 2
Nee, op mijn trade account in divisie 5 begonnen. Beetje de tijd doden tot de TOTY crashquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je was gedagradeerd naar divisie 3?
Beter maak je even een.quote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor kutteams moet je bij mij zijn
Veel eisen voor een kut team zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter maak je even een.
Wel een team dat geen ruimte achter de spitsen heeft.
Gelieve snelle cb's en gelieve geen duur team
Leuke spelers in de BPL om uit te proberen en te rouleren als contracten op zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik ook, Palacio staat nu waar Diaby stond. Meestal koop ik ze met 7 contracten, ik verkoop ze met 1 en vaak nog met winst ookquote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Leuke spelers in de BPL om uit te proberen en te rouleren als contracten op zijn.
Diaby, Cisse, Jones etc
Ahh op die fietsquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, op mijn trade account in divisie 5 begonnen. Beetje de tijd doden tot de TOTY crash
Jij welquote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ahh op die fiets
Hier was ik vannacht:
Dat was ik.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff.... Weet niet meer wie die Tritton headset aanbevolen had maar wat een kut ding. Het geluid is prima maar ik krijg de chat niet voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |