SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hahaha, true!quote:Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de man ging drie jaar zonder seks door het leven.
![]()
Maar wel gezelligquote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Belooft een lange dag te worden morgen
Slaap lekker![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Slaap lekker slettebak
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
And I like itquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ditoquote:
quote:
Jaja. Hoe komen al die dames dan?quote:Op zondag 30 december 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
Mij niet gezien ook al ben ik een ramp met versieren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee, jou gewoon een pup. Ik had het tegen mijn partner in crime, mijn familie, het huppelkutjequote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan
[..]
Noem je mij nu een slettebak?
Gastquote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Hoe komen al die dames dan?
Dat snap ik zelf ook niet.![]()
Ah, dan is het goed.quote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, jou gewoon een pup. Ik had het tegen mijn partner in crime, mijn familie, het huppelkutje![]()
en al was het dat niet.quote:
ik doe namelijk toch wat ik wil. Soms niet heel verstandig. Dat dan weer nietquote:
En nu wil ik Elvis luisteren. Omdat Elvis.
Haje wah!
Hajequote:Op zondag 30 december 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu wil ik Elvis luisteren. Omdat Elvis.
Haje wah!![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You dont know who you're dealing withWie weet kom ik er de 17e achterquote:Op zondag 30 december 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik doe namelijk toch wat ik wil. Soms niet heel verstandig. Dat dan weer niet.
Nu echt slapen![]()
![]()
Ik ga ook lekker slapen. Hoor de wind nog dus dat ligt wel lekker in bed dan
Iedereen een fijne avond gewenst!![]()
Wauw, veel nieuwe users.
Goedenavond.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hasta la Vista baby!quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Hoor de wind nog dus dat ligt wel lekker in bed dan
Iedereen een fijne avond gewenst!![]()
![]()
Ik hoor knallen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Klopt, erg druk met mijn liefjes, werk en kerst.quote:![]()
![]()
Alles goed?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja hoor, gaat prima hierquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, erg druk met mijn liefjes, werk en kerst.![]()
![]()
Alles goed?.
Dalijk O&N, jij nog plannen gemaakt?![]()
![]()
Hij heeft mij toch ook overleefdquote:Op zondag 30 december 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You dont know who you're dealing with
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk niet dat hij de combi Huppel en GvsE overleefdquote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft mij toch ook overleefd. Ik heb de schop al klaarstaan.
![]()
Dat heeft Roy toch ook overleefd. Ternauwernood, dat wel ja maar tochquote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij de combi Huppel en GvsE overleefd. Ik heb de schop al klaarstaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Roy heeft ook wat meer vetjes en spierenquote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Roy toch ook overleefd. Ternauwernood, dat wel ja maar toch.
![]()
Makkelijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft Roy toch ook overleefd. Ternauwernood, dat wel ja maar toch![]()
Altijd plannen. We vieren het op 3 plekken.quote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima hier.
Dalijk O&N, jij nog plannen gemaakt?
Samzzzz. Doe niet alsof je me zo lieeeeef vind!quote:
3 nog welquote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd plannen. We vieren het op 3 plekken., lekker druk
.
![]()
Zo nagels gelakt
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Wat nouquote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Samzzzz. Doe niet alsof je me zo lieeeeef vind!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Druk.quote:Maar wel goed.
Veel weg, werken etc etc.
Daar? Hoe gaat het met het asiel?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Knieband verrekt, dus al een tijdje niet geweest. Aankomend weekend weer.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Druk.Maar wel goed.
Veel weg, werken etc etc.
Daar? Hoe gaat het met het asiel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goedenavond
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ai, dat was een tijd geleden ook al zo ja. Dikke fuck man, gaat het weer iets beter?quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieband verrekt, dus al een tijdje niet geweest. Aankomend weekend weer.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
We branden een kaarsje voor je.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, gaat de goede kant op. Ik loop niet meer met krukken en ik heb ook alweer gefietst en dat ging prima.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ai, dat was een tijd geleden ook al zo ja. Dikke fuck man, gaat het weer iets beter?
Ik moet nu alleen niet gaan overbelasten omdat het zo goed gaat. Donderdag weer naar de fysio.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bijna oudjaar.
Dat jaar is achterlijk snel gegaan.... En toch was het een enorm kut jaar.Rustig aan.![]()
Ach, voor mij was het in elk geval al "wat" beter dan het jaar daarvoor...denk ikquote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Bijna oudjaar.
Dat jaar is achterlijk snel gegaan.... En toch was het een enorm kut jaar.![]()
![]()
Ja hier was het ook geen geweldig jaar. Ach ja, so be it. Ik kijk liever vooruit dan achteruit.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik had best een fijn jaar![]()
![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Zou ik ook moeten doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ja hier was het ook geen geweldig jaar. Ach ja, so be it. Ik kijk liever vooruit dan achteruit.Rustig aan.![]()
Hoeft niet hoor, ik zit er niet mee.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Brand er ook maar 1 voor jezelf.C'est la vie
Werkt een stuk beter. Moet toegeven dat ik uiteraard nog weleens achteruit kijk, maar probeer het niet mijn "nu" te laten beïnvloedenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik probeer het wel mijn nu te laten beinvloeden, maar dan in positieve zin.quote:Op maandag 31 december 2012 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Werkt een stuk beter. Moet toegeven dat ik uiteraard nog weleens achteruit kijk, maar probeer het niet mijn "nu" te laten beïnvloeden
Soms werkt het niet.... het moet wel constructief blijven.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is fijn
Je hebt ook volop zin in wat het nieuwe jaar je te bieden heeft?Eik wel ja
![]()
2 vriendinnen die trouwen en 1 goeie vriend. Met een beetje geluk gaan we volgend jaar hier verbouwen (nieuwe keuken). Joah gewoon... leuk
Ow en hopelijk ook leuke verkansies
Dafuq is ie nu weer aan het doen manquote:
Het is wel Taylor natuurlijk, die versla je niet zomaar.C'est la vie
Het is nog niet voorbijquote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had geen schijn van kans.![]()
Nee precies. Maar beïnvloeden is voor mij toch altijd negatief. Positief beïnvloeden noem ik liever inspireren.quote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel mijn nu te laten beinvloeden, maar dan in positieve zin.
Soms werkt het niet.... het moet wel constructief blijven.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn zus gaat trouwen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Eik wel ja
![]()
2 vriendinnen die trouwen en 1 goeie vriend. Met een beetje geluk gaan we volgend jaar hier verbouwen (nieuwe keuken). Joah gewoon... leuk
Rustig aan.![]()
Verkansies?quote:Op maandag 31 december 2012 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en hopelijk ook leuke verkansies
Ja ok; maar als je al vanaf de eerste leg de hele tijd nee aan het schudden bent.....quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
Het is wel Taylor natuurlijk, die versla je niet zomaar.
Ook tof; toch?quote:Feestjes
Je draagt je ervaringen altijd met je mee..quote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee precies. Maar beïnvloeden is voor mij toch altijd negatief. Positief beïnvloeden noem ik liever inspireren.
Die gebruik je meestal wel in positieve zin... Tenzij het hele negatieve ervaringen zijn uiteraard...
Hoe je die dan moet verwerken... Geen idee.Rustig aan.![]()
Hij gooit slecht. Rare keuzes. Ik ben geen dartexpert (verre van), maar sommige worpen snap ik ECHT nietquote:Op maandag 31 december 2012 00:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dafuq is ie nu weer aan het doen man.
Hij is klinisch dood.quote:C'est la vie
Ja ook tof, alleen ben ik een beetje afgestompt en niet zo levenslustig als jij op het moment.quote:![]()
Zou het wel willen though.Rustig aan.![]()
Ik had geen verwachtingen, dit is de eerste keer dat ik kijk.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet als mensen niet kunnen spellen....quote:
En al helemaal niet als ze zulke woorden gebruiken
Hij ook niet vlg mijquote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij gooit slecht. Rare keuzes. Ik ben geen dartexpert (verre van), maar sommige worpen snap ik ECHT niet.
Die gezichten af en toe
Nee schudden
![]()
Maar ik ben soberso geen barney fan (ja ik typ soberso![]()
)
Ach, we hebben een nieuwe meester, mighty mikequote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik mis de Barney van een paar jaar geleden.![]()
D'awwwwquote:Op maandag 31 december 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ook tof, alleen ben ik een beetje afgestompt en niet zo levenslustig als jij op het moment.![]()
Zou het wel willen though.Tittysqueeze to lighten you up?
![]()
Ze kan het wel, het is een keuze.quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als mensen niet kunnen spellen....
En al helemaal niet als ze zulke woorden gebruiken
Net zoals garp, matigen en ermagherd.![]()
Houden zo danquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als mensen niet kunnen spellen....
En al helemaal niet als ze zulke woorden gebruiken![]()
Ik gun hem de winst gewoon niet door dat gedragquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij ook niet vlg mijDie gezichten af en toe
Nee schudden
![]()
Maar ik ben soberso geen barney fan (ja ik typ soberso![]()
)
.
Ja maar Barney.quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, we hebben een nieuwe meester, mighty mike![]()
![]()
Dat wil ik wel zien ja.quote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwwTittysqueeze to lighten you up?
![]()
Rustig aan.![]()
Met zijn gekke hoofdquote:Op maandag 31 december 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, we hebben een nieuwe meester, mighty mike
Jup iddquote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun hem de winst gewoon niet door dat gedrag.
Nu ook... staat ie voor... weer meteen nee knikken...whyyyyyyy
Hij wel ja...quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is geweldig, hij straalt puur plezier in het spelletje uit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Foute keuze...quote:Op maandag 31 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze kan het wel, het is een keuze.
Net zoals garp, matigen en ermagherd.
Helemaal omdat er gewoon vmbo mensen bestaan die denken dat je het echt zo schrijft
Dat !! Baasquote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is geweldig, hij straalt puur plezier in het spelletje uit.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Foute keuze...
Helemaal omdat er gewoon vmbo mensen bestaan die denken dat je het echt zo schrijftAh als jij wil oordelen voor je me kent; prima
Negeer ik je verder toch ook lekker
![]()
Doet niks af van zijn gekke hoofdquote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is geweldig, hij straalt puur plezier in het spelletje uit.
Maar goed, ik volg darten toch niet
Dat is hun eigen probleem.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Foute keuze...
Helemaal omdat er gewoon vmbo mensen bestaan die denken dat je het echt zo schrijft![]()
![]()
Dat gedrag herken ik helaas wel, heb ik zelf ookquote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup idd
Nu ook... staat ie voor... weer meteen nee knikken...whyyyyyyy
![]()
Nou als het 5-3 wordt dan wordt het een hele lange avond.
C'est la vie
Ik oordeel niks over jou.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ah als jij wil oordelen voor je me kent; prima
Negeer ik je verder toch ook lekker
![]()
Zo geen goed gedrag bij darten helaaschquote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gedrag herken ik helaas wel, heb ik zelf ookKijk naar van gerwen! Gisteren 2 pijlen voor de wedstrijd... Ging gewoon staan en wachtte af
Dit dusquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben voorstander van woorden correct typen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ook, maar kan dingen als garper, hont en kad wel weer waarderen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben voorstander van woorden correct typen.![]()
Toen ik voor het eerst seks had met mijn eerste vriendin, was ik erg zenuwachtig.
Ik trilde een beetje en wist niet goed wat ik moest doen. Ik wilde dat ze niet teleurgesteld zou zijn, dus ik zeg haar: Lieverd, ik ben een beetje zenuwachtig.
Ze was gelukkig erg begripvol en zei: Is het je eerste keer?
Waarop ik antwoord: Nee, ik ben wel vaker zenuwachtig geweest.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik maak soms een uitzondering om accent oid te illustreren.quote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben voorstander van woorden correct typen.Rustig aan.![]()
Ik heb het bij biljarten, en het is niet goed, maar je bent dan zo kwaad op jezelf omdat je weet dat je beter kuntquote:Op maandag 31 december 2012 00:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo geen goed gedrag bij darten helaaschKijk naar van gerwen! Gisteren 2 pijlen voor de wedstrijd... Ging gewoon staan en wachtte af
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik voor het eerst seks had met mijn eerste vriendin, was ik erg zenuwachtig.
Ik trilde een beetje en wist niet goed wat ik moest doen. Ik wilde dat ze niet teleurgesteld zou zijn, dus ik zeg haar: Lieverd, ik ben een beetje zenuwachtig.
Waarop ik antwoord: Nee, ik ben wel vaker zenuwachtig geweest.
Waar gebeurt of wat?
Rustig aan.![]()
Waarop ik antwoord: Nee, ik ben wel vaker zenuwachtig geweest.![]()
![]()
Ik vind dat eigenlijk gewoon domquote:Op maandag 31 december 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan dingen als garper, hont en kad wel weer waarderen..
Ik ken het ook hoorquote:Op maandag 31 december 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het bij biljarten, en het is niet goed, maar je bent dan zo kwaad op jezelf omdat je weet dat je beter kuntBij tennissen moet ik mezelf af en toe ook 'rustig' gaan houden; want anders gaat het alleen maar slechter en slechter
En je wéét dat boos worden niet helpt; maar soms is het gewoon sterker dan jezelf
Misschien moeten we gewoon leren van van gerwen![]()
*rijdt alvast even naar boxtel om hem op te wachten*
Waarop ik antwoord: Nee, ik ben wel vaker zenuwachtig geweest.![]()
Dat heb ik met first person shooters.. Niet dat ik die nu nog speel... Maar een jaar of 2-3 geleden wel.quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het ook hoorBij tennissen moet ik mezelf af en toe ook 'rustig' gaan houden; want anders gaat het alleen maar slechter en slechter
En je wéét dat boos worden niet helpt; maar soms is het gewoon sterker dan jezelf
*rijdt alvast even naar boxtel om hem op te wachten*
En dan altijd weer gaan rushen.Rustig aan.![]()
Ik heb daar afgelopen jaar wel heel veel progressie in geboekt.quote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het ook hoorBij tennissen moet ik mezelf af en toe ook 'rustig' gaan houden; want anders gaat het alleen maar slechter en slechter
*rijdt alvast even naar boxtel om hem op te wachten*![]()
Als ik aan het rijden ben en ik voel aan mezelf dat ik me ga ergeren, dan stop ik en ga ik de weg op en neer.
Mja en de tientallen users die het lezen denken dus dat je dom bentquote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat mag.Ik weet dat het bewust is, en niet uit domheid.
? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
Als ik aan het rijden ben en ik voel aan mezelf dat ik me ga ergeren, dan stop ik en ga ik de weg op en neer.
Rustig aan.![]()
Nee joh.quote:
Ze wist dat het mijn eerste keer was, maar toch stelde ik haar teleur.Tegenwoordig wel. Toen was ik nog niet de infantiele grappenmaker die ik nu ben.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ist zo erg?quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ze wist dat het mijn eerste keer was, maar toch stelde ik haar teleur.
[..]
Tegenwoordig wel. Toen was ik nog niet de infantiele grappenmaker die ik nu ben.
Rustig aan.![]()
Dan moeten ze beter opletten, aan de rest van mijn reacties en schrijfstijl kan je prima zien dat ik dat niet ben. Verder type ik dat vooral in de SHJN SC, en daar weten ze wel beter.quote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja en de tientallen users die het lezen denken dus dat je dom bent![]()
![]()
Haha had ik vroeger ook... in de tijd dat ik ut99 speelde dan (uh is ook alweer lang geledenquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik met first person shooters.. Niet dat ik die nu nog speel... Maar een jaar of 2-3 geleden wel.
En dan altijd weer gaan rushen.game allang niet meer)
Kan het alleen maar beter wordenquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar afgelopen jaar wel heel veel progressie in geboekt.
quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
Ze wist dat het mijn eerste keer was, maar toch stelde ik haar teleur.
Je kan ook niet van iemand die net begint met rijden verwachten dat hij Le Mans wint.
C'est la vie
Paardrijden. Als ik me ga ergeren aan mezelf, het paard of de omstandigheden, dan stop ik en maak ik een buitenritje.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben eigenlijk best tevreden met mijn niveau nu. Denk dat ik beter kan maar dan zou ik meer moeten gaan trainen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha had ik vroeger ook... in de tijd dat ik ut99 speelde dan (uh is ook alweer lang geledengame allang niet meer)
[..]
Kan het alleen maar beter worden![]()
Het was vrij kansarm ja. Maar het ging beter dan bij jou.quote:Hehehe. Ik denk dat ik hoge verwachtingen had geschept.quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook niet van iemand die net begint met rijden verwachten dat hij Le Mans wint.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ohquote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paardrijden. Als ik me ga ergeren aan mezelf, het paard of de omstandigheden, dan stop ik en maak ik een buitenritje.
Ja te moeilijk voor mij.Rustig aan.![]()
Kan me ook voorstellen dat je paard zoiets aanvoelt; niet? Als je jezelf gaat opjutten/ergeren oid? Of werkt dat niet zo?quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paardrijden. Als ik me ga ergeren aan mezelf, het paard of de omstandigheden, dan stop ik en maak ik een buitenritje.Ik ken eigenlijk niks van paarden
Kvind niet dat die telt kaneel.quote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was vrij kansarm ja. Maar het ging beter dan bij jou.Rustig aan.![]()
Paardenworst... Paarden gehakt.quote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je paard zoiets aanvoelt; niet? Als je jezelf gaat opjutten/ergeren oid? Of werkt dat niet zo?Ik ken eigenlijk niks van paarden
Rustig aan.![]()
Owjah dat is de keuze dan inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best tevreden met mijn niveau nu. Denk dat ik beter kan maar dan zou ik meer moeten gaan trainen.Ik 'voel' dat ik nu alvast wel nog beter kan qua tennis niveau; dus vlg jaar wil ik vooral veel toernooien gaan spelen
Hehehehe, fair enough.quote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind niet dat die telt kaneel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil dit jaar ook meer toernooien gaan spelen. Heb ik nu ook de tijd voorquote:Op maandag 31 december 2012 00:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat is de keuze dan inderdaadIk 'voel' dat ik nu alvast wel nog beter kan qua tennis niveau; dus vlg jaar wil ik vooral veel toernooien gaan spelen
![]()
Oké. Ik ben weer thuis. Mijn broertje heeft ook aangeklopt om de liefdadigheid van mijn moeder te ontvangen. Hij moest weg uit zijn huidige woning omdat hij een meisje van de neef van een vriend had geneukt en bang was dat dit zou uitlekken, waarbij zijn leven niet zeker was omdat haar vriendje, naar eigen zeggen, 'gestoord' zou zijn.
O ja, ik word misschien tante.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, dat voelen ze meteen. Daarom stop ik ook, het wordt alleen maar erger als ik door zou gaan.quote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat je paard zoiets aanvoelt; niet? Als je jezelf gaat opjutten/ergeren oid? Of werkt dat niet zo?Ik ken eigenlijk niks van paarden
Gelukkig komt het niet vaak voor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
Oké. Ik ben weer thuis. Mijn broertje heeft ook aangeklopt om de liefdadigheid van mijn moeder te ontvangen. Hij moest weg uit zijn huidige woning omdat hij een meisje van de neef van een vriend had geneukt en bang was dat dit zou uitlekken, waarbij zijn leven niet zeker was omdat zijn vriendje, naar eigen zeggen, 'gestoord' zou zijn.
O ja, ik word misschien tante.Rustig aan.![]()
Jouw broertje....quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
Oké. Ik ben weer thuis. Mijn broertje heeft ook aangeklopt om de liefdadigheid van mijn moeder te ontvangen. Hij moest weg uit zijn huidige woning omdat hij een meisje van de neef van een vriend had geneukt en bang was dat dit zou uitlekken, waarbij zijn leven niet zeker was omdat zijn vriendje, naar eigen zeggen, 'gestoord' zou zijn.
O ja, ik word misschien tante.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gezelligquote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
O ja, ik word misschien tante.![]()
DIE FINISH WAT
Waaa.....quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
Oké. Ik ben weer thuis. Mijn broertje heeft ook aangeklopt om de liefdadigheid van mijn moeder te ontvangen. Hij moest weg uit zijn huidige woning omdat hij een meisje van de neef van een vriend had geneukt en bang was dat dit zou uitlekken, waarbij zijn leven niet zeker was omdat haar vriendje, naar eigen zeggen, 'gestoord' zou zijn.
O ja, ik word misschien tante.![]()
![]()
Bedankt.quote:Is het de bedoeling dat ik die zin afmaak?quote:Eén grote, gezellige Tros-familie.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bull; single bull; bullquote:
Als je tante wordt dan krijgt je broer of zus een kind. Meestal ten gevolge van neuken.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee dat darten van jou.quote:Op maandag 31 december 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je tante wordt dan krijgt je broer of zus een kind. Meestal ten gevolge van neuken.
Rustig aan.![]()
Weet ik veel. Doet dat er toe?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jajoh al dat achterlijke gedoe met die radicale conservatieve moslims...quote:
Vooroordeel dat iets te vaak waar blijkt.Rustig aan.![]()
Nee, maar ik wilde niet weer "quote:Op maandag 31 december 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik die zin afmaak?" gebruiken.
Conservatievequote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh al dat achterlijke gedoe met die radicale concervatieve moslims...
Vooroordeel dat iets te vaak waar blijkt.
Sorry, moest evenDit account is niet meer in gebruik.![]()
De neef van het vriendje is geen buitenlander. Het meisje, geen idee.quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de dreiging van de neven wel ja.
Eerwraak heA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Het is wel erg toepasselijk.quote:Op maandag 31 december 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde niet weer "" gebruiken.
zou ook nog kunnen.
Gezellig.quote:Op maandag 31 december 2012 00:20 schreef Fera het volgende:
O ja, ik word misschien tante.C'est la vie
Toch wil hij Oud en Nieuw liever met zijn matties vieren, ondanks dat zijn moeder hem opgevangen heeft en beddengoed en kleren voor hem heeft gekocht, aangezien hij niets meegenomen heeft. Je zou maar eens dankbaar zijn.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waaaavan 5-1; naar 5-4. Ik moet barney niet; maar ik vind het toch knap
Wat gebeurt hier. Damn, wat een lucky basterd, die Barney.
Ies koeltoer enzoquote:Op maandag 31 december 2012 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch wil hij Oud en Nieuw liever met zijn matties vieren, ondanks dat zijn moeder hem opgevangen heeft en beddengoed en kleren voor hem heeft gekocht, aangezien hij niets meegenomen heeft. Je zou maar eens dankbaar zijn.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klaarwakker.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je grappig probeerde te zijn dan is dat mislukt!quote:Op maandag 31 december 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paardenworst... Paarden gehakt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je grappig probeerde te zijn dan is dat mislukt!
Slecht geslapen?Rustig aan.![]()
Stiekemerd!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En alweer he.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga mijn warmtebron maar weer eens opzoeken.
Weltrusten iedereen.
Zoals Ryan Phillipe eruit ziet in Cruel intentions, zou hij niet misstaan in Twylight. Zou het ook beter maken denk ik.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Uitleg aub. Ik ben blont.quote:Op maandag 31 december 2012 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap ik als Vinniiee nog darten aan het kijken isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan nog zou ik twylight niet kijken want toos emotieloos.quote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoals Ryan Phillipe eruit ziet in Cruel intentions, zou hij niet misstaan in Twylight. Zou het ook beter maken denk ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi, die heb je van mijquote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog zou ik twylight niet kijken want toos emotieloos..
Ik heb echt een tyfushekel aan die Taylor.
Maak hem af van Gerwen.C'est la vie
Wat.... was dat??quote:Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Maak hem af van Gerwen.Ik vond taylor altijd wel een toffe gozer; maar dit sloeg alles
Cruel intentionsquote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zoals Ryan Phillipe eruit ziet in Cruel intentions, zou hij niet misstaan in Twylight. Zou het ook beter maken denk ik.![]()
![]()
En wat gebeurde er nu?quote:Op maandag 31 december 2012 00:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat.... was dat??Ik vond taylor altijd wel een toffe gozer; maar dit sloeg alles
Ik vind het niet heel relaxed dat ik niet weet waar het over gaat.
Ja mannen moeten alles weten.Vraag maar aan Tam.
Rustig aan.![]()
Taylor is zo verschrikkelijk goed. Ongekend. Ook al is het bij zoiets futiels als darten.quote:Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Maak hem af van Gerwen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind dat Barney heel netjes reageerde!quote:Op maandag 31 december 2012 00:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat.... was dat??Ik vond taylor altijd wel een toffe gozer; maar dit sloeg alles
![]()
Klopt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hij is wel een legende natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Taylor is zo verschrikkelijk goed. Ongekend. Ook al is het bij zoiets futiels als darten.C'est la vie
Klopt. Hoewel ik snow White & the huntsman wel gezien Heb.quote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog zou ik twylight niet kijken want toos emotieloos.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Naja taylor wint... En barney was zn spullen aan het pakken.. Uiteindelijk geven ze elkaar een hand en barney wil nog iets zeggen en taylor duwt hem weg met een 'fuck off'quote:
Dit dus. En nee ik denk het niet. Het was een garpje (zoals PG gezegd zou hebben)quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.
Maar ik denk dat hij denkt, dat Vinnie bij jou is?
Nee dat was vrijdag. En morgen weer. Nu niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.
Maar ik denk dat hij denkt, dat Vinnie bij jou is?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij ook. Toos was emotieloos als altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik snow White & the huntsman wel gezien Heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Colourblind sopsopsopquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik denk ook dat hij dat denkt.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook.
Maar ik denk dat hij denkt, dat Vinnie bij jou is?![]()
Ik had hem een duw van het podium gegevenquote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat Barney heel netjes reageerde!![]()
anders wordt het teveel natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat was vrijdag. En morgen weer. Nu niet natuurlijk.![]()
![]()
Die heb ik met samzz in de bios gekekenquote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel ik snow White & the huntsman wel gezien Heb.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geschopt zelfsquote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had hem een duw van het podium gegeven![]()
Nee ok
Maar ik hoop dat van gerwen hem zo ongelooflijk op z'n donder geeft
![]()
Van jou wist ik het. Ik hoopte dat the evil queen ging winnen, want toos.quote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij ook. Toos was emotieloos als altijd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Triest zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja taylor wint... En barney was zn spullen aan het pakken.. Uiteindelijk geven ze elkaar een hand en barney wil nog iets zeggen en taylor duwt hem weg met een 'fuck off'![]()
Ik had zijn armen waarmee hij duwde gegrepen zodat ik zelf niet gevallen was en er een extra harde slinger aan gegeven dat hij zou liggen.![]()
En dat allemaal in 0.2 seconden.Rustig aan.![]()
Dat zouden jullie niet aan kunnen. Teveel soap enz.quote:Op maandag 31 december 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders wordt het teveel natuurlijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had hem een duw van het podium gegevenEcht he!quote:Op maandag 31 december 2012 00:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geschopt zelfs![]()
Nee ok
![]()
![]()
Dat gaat ie ook doen, hij gaat hem brekenquote:Op maandag 31 december 2012 00:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geschopt zelfs![]()
Nee ok
![]()
![]()
Joah nu duik ik ook mn bed inTruste!! Ik ben er morgen niet dus alvast een fijne jaarwisseling iedereen
Zonde van het bier.quote:Op maandag 31 december 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga naar de kelder en zoek het meest geschikte biertje uit voor bij mijn humeur.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo zonde van de hertog!quote:Op maandag 31 december 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
En het is geworden....
De hertog janIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot straks hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hertog
Ja nou met jouw humeur dacht ik dat je bedoelde dat je rattengif door je bier gaat doen.quote:Op maandag 31 december 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huppel, ik weet niet wat er is maar the fuck?
En das gewoon zonde van de hertog.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Net haalde je ook helemaal zo een reactie op met dat paardenvlees.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou met jouw humeur dacht ik dat je bedoelde dat je rattengif door je bier gaat doen.
En das gewoon zonde van de hertog.
Ik typ wat gebrekkig merk ik.
Rustig aan.![]()
Ik ben hertog af, drink tegenwoordig bijna altijd amstel of heineken. Hoewel ik dat ook allebei niet zo vind.quote:
Nu in abn aub.quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net haalde ook helemaal zo een reactie maken om dat paardenvlees.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er nog 1 in de koelkast staan. En een krat bij ER en Lotusss.quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben hertog af, drink tegenwoordig bijna altijd amstel of heineken. Hoewel ik dat ook allebei niet zo vind.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb alleen wodka en rode wijn hier volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 in de koelkast staan. En een krat bij ER en Lotusss.
Je bent FOK!ker of je bent het niet.quote:C'est la vie
Gorinchem!quote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Trouwens Huppel, waar in Nederland woon jij ergens?
@dw heb nog meer drank maar dat drink ik zelf niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die hard jwzquote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent FOK!ker of je bent het niet.![]()
Oooh, dat is helemaal niet zo ver weg!quote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem!
@dw heb nog meer drank maar dat drink ik zelf niet.![]()
Waar zit jij verstopt dan?quote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat is helemaal niet zo ver weg!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het een klote eind rijdenquote:Op maandag 31 december 2012 00:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, dat is helemaal niet zo ver weg!
bekend probleem.quote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem!
Vanaf mij.quote:Op maandag 31 december 2012 00:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het een klote eind rijden![]()
![]()
Dat is een minuut of 20 ja.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja ik rijd via Utrecht naar Gorkum.... Das 20 minuten extra... Blijft een roteindquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ach. Altijd handig voor als je visite krijgt toch.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
Iemand op fb post dit:
De laatste nacht doorbrengen van 2012 ! ♥
De eerste reactie erop:
En wordt er nog geneukt?![]()
Gorinchem ken ik wel goedquote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem!
Woonde vroeger in DordrechtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat moet jij in gorinchem?quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik rijd via Utrecht naar Gorkum.... Das 20 minuten extra... Blijft een roteind
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ben ik geboren!quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gorinchem ken ik wel goed
Woonde vroeger in Dordrecht
Schapenkop!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier niet.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Iemand op fb post dit:
De eerste reactie erop:
En wordt er nog geneukt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wanneer?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat soort dingen posten vraagt daar ook gewoon om.quote:Op maandag 31 december 2012 01:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Iemand op fb post dit:
De eerste reactie erop:
En wordt er nog geneukt?
Rustig aan.![]()
+1 op beide.quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evenals de voorgaande ontelbare nachten.![]()
![]()
Ik zou je bijna trakteren op een Alkmaarse hoerquote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evenals de voorgaande ontelbare nachten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt. Daarom kan ik het ook zo waarderen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat soort dingen posten vraagt daar ook gewoon om.![]()
![]()
En dan niet op visite komen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik was er een paar weken geleden ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik, met al die likes altijd.quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt. Daarom kan ik het ook zo waarderen.Rustig aan.![]()
Ik zag laatst op facebook de volgende tekst voorbij komen: I love you soo mutch honei!
Ja VMBO he.C'est la vie
Bedankt, maar dat zou ik afslaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou je bijna trakteren op een Alkmaarse hoerEchte liefde, dit.quote:
Metoo, ouwe Dordtenaar ikquote:Op maandag 31 december 2012 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren!
Schapenkop!
Sinds 1995 Zoetermeerder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
U is vergeven.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ik, wasnt me.Was er met Jan, zn zusje en moeder.
Ooit! kom ik op visite.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo? Je zeurt erquote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat zou ik afslaan.
[..]
Echte liefde, dit.
Continue over
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: