Doen ze ook in de dierentuin, voedsel moet spannend blijvenquote:Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom verstoppen jullie alle groentes en fruit?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doen ze ook in de dierentuin, voedsel moet spannend blijven
Yupquote:Op maandag 31 december 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Skyrim aanradertje ja?![]()
Ik ben weer aan het LoLen de laatste tijdEn ga binnenkort Portal 2 doen met de mister!
Lekker lijstje hoor!quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini-DaDtje!
Lijstje doen? Okaaaay!
O: twee sneetjes speltzuurdesembrood met pindakaas
L: meergranenpistolet met rosbief en een met kipfilet, groene smoothie spinazie/banaan
T: ?
D: spare ribs met salade dacht ik! Gaat vriendje halen want die is vrij
T: denk een colaatje of warme choco met een appelflap of twee![]()
Overdag iig netjes
Yay voor je schoonpapa!quote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker lijstje hoor!
Overigens heeft schoonpa een recept uit mijn boek gemaakt. Hij vond het lekker
Mijn zelfgemaakte receptenboek. Hij heeft de mac&cheese gemaakt die ik heb aangepast vanwege zijn suikerquote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay voor je schoonpapa!Welk boek was dat en wat heeft hij gemaakt?
Wat een goed nieuws. Jij ook een fijn 2013quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatste dag van het jaar kom ik nog even binnenvallen - want ik lurk natuurlijk nogsteeds enorm mee hier, zeker in tijden van Kerst & Sint & Eindejaarsellende, voor inspiratie in de vorm van goede lijstjes en sporten. Door het 'doe maar normaal, ook in december' motto van Uniekje, en het 'vooral gezond en niet te weinig' wat ik hier heb geleerd zit ik nu al een half jaar stabiel op 70 kilo! En ook in december is er niks bijgekomen. Toen ik hier ooit begon was dat 85 kilo en deed ik aan dagen niets eten na dagen volproppen.
Oftewel, thanks Slankieskeep up the good work, en een goede jaarwisseling en fijn 2013 voor jullie allemaal.
Ja, herkenbaar. En schoonpa moet ook vooral niet in een richting geduwd worden, dan neemt hij niets aan. Het kostte hier dus wat tijdquote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef Razztwizzle het volgende:
An, mijn moeder heeft ook diabetes en eet ook lang niet zo goed als ze zou moeten(Quote van vorige week: "Ach, als ik ontbijt met croissantjes en nutella mag ik straks ook wel wat taart, dan is m'n suiker toch al hoog."
)
Dus.. hoe pas jij zo'n mac & cheese recept aan zodat het niet meer zo vreselijk slecht is?
Ohja! Yayquote:Op maandag 31 december 2012 13:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn zelfgemaakte receptenboek. Hij heeft de mac&cheese gemaakt die ik heb aangepast vanwege zijn suiker
+1quote:Op maandag 31 december 2012 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja! YayWaar bestel je zo'n An-boek?
Ha, dat klinkt goed! Ga ik onthouden. Mijn moeder is erg koppig inderdaad, eet geen pasta want dat is teveel koolhydraten, maar hapt wel met gemak twee stukken taart weg op een dag. Echt een zoetekauw, en hoewel ze het jaren zonder medicijnen heeft gered lukt dat nu niet meer. Ik houd m'n hart een beetje vast.quote:Op maandag 31 december 2012 13:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. En schoonpa moet ook vooral niet in een richting geduwd worden, dan neemt hij niets aan. Het kostte hier dus wat tijd![]()
Ik gebruik voor 2 personen 100 gram volkoren penne. Daar doe ik ham, een hele broccoli, lenteuitjes, creme fraiche en een rode peper door. Op smaak maken met peper en zout, in een schaal doen. Kaas er over en gratineren in de oven. De cominatie van ingedienten maakt dat de suikers langzaam worden afgegeven. De rode peper zet de stofwisseling aan het werk.
herkenbaarquote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een normaal ontbijt is wel prettig.Ik werd net ook erg blij van mn havermout met appel.
^^quote:Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws. Jij ook een fijn 2013
Ja precies. Vaak een gebrek aan kennis in combinatie met suikerverslaving. Ik heb een engelse vriend met diabetes die bier blijft drinken, maar geen kruidnoten aanneemtquote:Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt goed! Ga ik onthouden. Mijn moeder is erg koppig inderdaad, eet geen pasta want dat is teveel koolhydraten, maar hapt wel met gemak twee stukken taart weg op een dag. Echt een zoetekauw, en hoewel ze het jaren zonder medicijnen heeft gered lukt dat nu niet meer. Ik houd m'n hart een beetje vast.
Het boek is nu nog niet vol. Ik kijk even hoe schoonpa op de rest reageert en waarmee ik het boek kan aanvullenquote:Op maandag 31 december 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was niet helemaaaal een grapje hoor!Fijne receptjes
An-lijstjes
Leukquote:Op maandag 31 december 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Het boek is nu nog niet vol. Ik kijk even hoe schoonpa op de rest reageert en waarmee ik het boek kan aanvullen
Jij ook!quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatste dag van het jaar kom ik nog even binnenvallen - want ik lurk natuurlijk nogsteeds enorm mee hier, zeker in tijden van Kerst & Sint & Eindejaarsellende, voor inspiratie in de vorm van goede lijstjes en sporten. Door het 'doe maar normaal, ook in december' motto van Uniekje, en het 'vooral gezond en niet te weinig' wat ik hier heb geleerd zit ik nu al een half jaar stabiel op 70 kilo! En ook in december is er niks bijgekomen. Toen ik hier ooit begon was dat 85 kilo en deed ik aan dagen niets eten na dagen volproppen.
Oftewel, thanks Slankieskeep up the good work, en een goede jaarwisseling en fijn 2013 voor jullie allemaal.
Wat super! En bedankt... Wat fijn om te lezen dat ik soms zinnige dingen zeg!quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
^^quote:
Ja, hier ook.quote:Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Extra lullig dat de meneer wel altijd heel lief en geduldig is als ik ziek ben.
Het komt erop neer dat de hele gezamenlijke vriendengroep daar is, en hij dus geen feest met vrienden heeftquote:Op maandag 31 december 2012 16:33 schreef Mufasa208 het volgende:
Zou ook geen zin hebben in een ex op een feestje, niks slechts aan.
Dikke pech voor je ex.quote:Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de hele gezamenlijke vriendengroep daar is, en hij dus geen feest met vrienden heeft
Ben benieuwd meis!quote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op tijd thuis!
Spare ribs!
Lekkere eerste werkdag na vakantie gehad weerBinnenkort babbelen over nieuw contract en vandaag lekker alles bijgewerkt en losse klussen opgepakt
Ik wil een huis met ruimte voor mijn kindquote:Op maandag 31 december 2012 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2013: verhuizen naar een huis met ruimte voor een eettafel.
Wat zou dat heerlijk zijnquote:Op maandag 31 december 2012 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil een huis dat zichzelf schoonhoudt.
Worden ze allemaal opgegeten, denk je?quote:Op maandag 31 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Oh,ik heb vandaag nog 50 oliebollen gebakken. En nu ben ik misselijk van de vetlucht. Helaas voor mij willen de kinderen ze op tafel laten staan.
Yeah baby...quote:
Van wat over blijft rijgen we vetslingers voor de vogels. Dus ja, ze worden allemaal opgegetenquote:Op maandag 31 december 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Worden ze allemaal opgegeten, denk je?Ik vind die lucht ook maar niks, heb niet eens oliebollen in huis.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef laziness het volgende:
Wat zijn we toch allemaal tevreden en zonder eisen hè?![]()
Fijne jaarwisseling alvast Slankies
quote:
Ik voel me ineens heel underdressed in m'n spijkerbroek en shirt met spuugvlekkenquote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah baby...
Ik moest aan mijn lief vragen waar mijn zwarte jurk was...
* uniekhoorn hoeft nooit te wassen
quote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben benieuwd meis!
Wil het aanbod voor je bekijken als je dat wil overigens.
Fijne jaarwisseling vast slankies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, hij leeft nog
Een spuugvlekken op je kleding.... daar doe je het toch voor?Fijne eerste jaarwisseling met jullie kostbare schatten!
[ Bericht 24% gewijzigd door uniekhoorn op 31-12-2012 21:38:29 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 31 december 2012 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kiek dan!Corgiiiii
[ afbeelding ]
Haha, heerlijk lijstje tink!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
O. Oliebol
S. Kwartiertje oefeningen
O2. Oliebol, boterham met ham, halve appel, sinaasappel
S2. Kwartiertje joggen
Verwacht
S3. Nieuwjasrsduik
L. Chocolademelk, patat met
T. Oliebol
D. Brood in de suto en water
Morgen: kwark, groente, fruit
Al weer wat aan de beterende hand?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:49 schreef conleche het volgende:
HNY
![]()
O: gekookt eitje, glas verse jus, meergranen vloerkadetje met kaas
L: kippen/pindasoep
T: kiwi
T: glas verse jus
D: groentensoep met vlees en ballen en veel groenten
Mwoah. Nog niet helemaal. Ben er meestal wel een week mee zoet al met al, hoewel ik wel het idee heb dat het overdag beduidend beter gaat dan 's nachts, dus dat biedt perspectieven. Ik ga zo maar eens rustigjes wat stofzuigen of zo.quote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Mwoah. Nog niet helemaal. Ben er meestal wel een week mee zoet al met al, hoewel ik wel het idee heb dat het overdag beduidend beter gaat dan 's nachts, dus dat biedt perspectieven. Ik ga zo maar eens rustigjes wat stofzuigen of zo.
Beterschapjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Mwoah. Nog niet helemaal. Ben er meestal wel een week mee zoet al met al, hoewel ik wel het idee heb dat het overdag beduidend beter gaat dan 's nachts, dus dat biedt perspectieven. Ik ga zo maar eens rustigjes wat stofzuigen of zo.
Ghequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Aangepast lijstje:
O: - nog genoeg bloed in mijn alcohol
Aah, die ken ik (naja, dan met anderhalf uur Zumba)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Aangepast lijstje:
O: - nog genoeg bloed in mijn alcohol
S: 11.5 km hardlopen
Welke deuren opent een PhD voor jou? Bij bedrijven kun je ook vaak (toegepaste) cursussen volgen.. Of wil je echt docent op een uni worden?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ioew!
Morgen ga ik spicy duck wrap maken als lunch voor mezelf, maar die mag ik alleen als ik m'n boek heb uitgelezen, anders moet ik het saai met yoghurt doen.
Vanaf morgen weer echt streng aan de studie.
Herken je situatie Chico: phd vs. werkplek vinden. Al denk ik dat jij een stuk beter op de arbeidsmarkt ligt met je knappe kop en idem studieMaar lastige beslissing vind ik het. Wel 9 januari een afspraak aan de universiteit van Sheffield voor mogelijke phd plek met potentieel begeleider.
Op het moment sta ik er zo in:
Ik ga proberen een funded plek te krijgen (noodzakelijk, zonder lukt 't niet), en als 't niet lukt ga ik voor een baan en ga ik over een paar jaar kijken of ik part-time kan gaan promoveren; het is iets wat ik wel heel graag wil, maar wil ook niet een jaar of twee jaar 'baantjes' doen tussendoor (tenzij als onderzoeksmedewerker ofzo) en maar blijven apply-en voor beurzen. Wil ook gewoon vol bijdragen aan onze inkomsten en zulks. Maar toch lastig, aangezien het promoveren/universitair docent worden echt op nummer 1 staat van m'n wensenlijst voor carrièreperspectief en ik nog niet geheel duidelijk heb wat voor andere mogelijkheden ik heb die ik ook echt leuk vind; er zijn genoeg graduate scheme hier waar ik in kán stromen, maar eens zien wat ik ook echt wíl en of er ook kleinere bedrijven zijn waar ik kan doen wat ik leuk vind (onderzoeken).
Die tot universitair docent. Het is niet iets waar ik direct in het bedrijfsleven wat aan zal hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Welke deuren opent een PhD voor jou? Bij bedrijven kun je ook vaak (toegepaste) cursussen volgen..
Was wat laat met mn editquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die tot universitair docent. Het is niet iets waar ik direct in het bedrijfsleven wat aan zal hebben.
Meer dan zónder phD en dan zou ik daarna altijd nog het bedrijfsleven in kunnen: dan heb ik de keuze. Zonder phD niet. Maargoed, heb nog even om alles op een rijtje te zetten en alternatieven op te snorren!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Was wat laat met mn edit
Ja, als je docent wil worden is een PhD wel noodzakelijk denk ik. Maar heb je na een phd goede kansen als docent?
En als je het leuk vindt, dan is het ook prima toch. Ik weet wel dat je in NL nog redelijk tot goed betaald krijgt als fulltime phd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meer dan zónder phD en dan zou ik daarna altijd nog het bedrijfsleven in kunnen: dan heb ik de keuze. Zonder phD niet. Maargoed, heb nog even om alles op een rijtje te zetten en alternatieven op te snorren!
Ja, hier dus niet. Dat is mijn hele overweging/probleem. Hier ben je student en áls je al funding weet te regelen krijg je 'maar' 16000 euro op jaarbasis. Zonder funding is het niet mogelijk, want dan moet ik ook nog eens een totaal van 14.000 euro collegegeld ophoesten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
En als je het leuk vindt, dan is het ook prima toch. Ik weet wel dat je in NL nog redelijk tot goed betaald krijgt als fulltime phd.
Ik denk dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja iets met dovemansoren, maar een prefab dieet lijkt me voor jouw lijf uitermate onverstandig MaJo. Maar ja.
Ik las 'een oliebollenstaaf'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef An24 het volgende:
Woei! Ik heb oliebollenstraf. *weer naar de wc rent![]()
Een lotgenoot! Veel te vet gegeten afgelopen dagen en sinds gisteravond heb ik ook een abonnement op de wc. Meh, ik was tenslotte al 3 weken niet ziek geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef An24 het volgende:
Woei! Ik heb oliebollenstraf. *weer naar de wc rent![]()
Dat laatste lijkt me een goede insteek in elk geval! Succesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevaltheb het boek hergelezen en heel veel van de dingen van het dieet zijn precies hetzelfde als hier: veel groente, 2 stuks fruit per dag, de eerste 17 dagen geen koolhydraten en suikers maar wel eieren, vlees, vis en yoghurt. In de tweede cyclus van 17 dagen worden de koolhydraten langzaam weer ingevoerd. Ik ben juist benieuwd of ik er baat bij heb. Door de extra kilo's word ik ook down waardoor ik minder leuke dingen doe, daardoor weer moe word dus dat is ook een vicieuze cirkel die ik wil proberen te doorbreken
Ohw, ze waren goed hoor. Ik kan er alleen niet tegen. Was ingecalculeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen oliebol of appelflap gehad gisteren, ben blij toe als ik jullie ervaringen lees.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:33 schreef loveli het volgende:
Wat een rust hier! Naarste moment van het jaar: op werk iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
Oh bah, nu wil ik helemaal niet meer opstaan inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 02:33 schreef loveli het volgende:
Wat een rust hier! Naarste moment van het jaar: op werk iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
Gelukkig geen last van dit jaar. Bah. Ik vind dat ook zó naar!quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:33 schreef loveli het volgende:
Heb het al weer gehad gelukkigquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van dit jaar. Bah. Ik vind dat ook zó naar!
"Mijn goede voornemen dit jaar is dat ik niet zoen!"quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben al 23 x gekust vandaa... En eer komt nog veel meer. En ik maar mijn armen helemaal gestrekt houden maar mag niet baten. Zucht
quote:
Dat lees ik ook steedsquote:
Als je aan je conditie wilt werken: waarom ga je dan niet hardlopen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:27 schreef MrManiak het volgende:
Heya!
Omdat ik er geen topic voor wil openen doe ik het even zo.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een sportschool waar ik aan mijn matige conditie kan werken. In december ben ik al naar de HealthCity in Hilversum (waar ik woon) geweest, waar alles inclusief is en het personeel goed op je let. 59 euro per maand vind ik / lijkt me iets aan de prijzige kant, dus ik zoek even verder. Nu kwam ik vanmorgen de Fit4Free tegen. Op internet lees ik zeer uiteenlopende verhalen over de F4F, nu vroeg ik me af of iemand van jullie er ervaring mee heeft.
Wat wil je doen en hoeveel kennis heb je zelf van de toestellen et cetera?quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:27 schreef MrManiak het volgende:
Heya!
Omdat ik er geen topic voor wil openen doe ik het even zo.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een sportschool waar ik aan mijn matige conditie kan werken. In december ben ik al naar de HealthCity in Hilversum (waar ik woon) geweest, waar alles inclusief is en het personeel goed op je let. 59 euro per maand vind ik / lijkt me iets aan de prijzige kant, dus ik zoek even verder. Nu kwam ik vanmorgen de Fit4Free tegen. Op internet lees ik zeer uiteenlopende verhalen over de F4F, nu vroeg ik me af of iemand van jullie er ervaring mee heeft.
Ik wil ook wat krachttraining proberen, echt het trainen van de spierenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je aan je conditie wilt werken: waarom ga je dan niet hardlopen?Of wil je ook krachttraining doen?
Los proberen? Ik was er geeneens van op de hoogte dat dat kan bij een sportschoolquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:29 schreef loveli het volgende:
Sportschooltip: geen abo nemen, maar eerst een paar maanden los proberen en dan tot de conclusie komen dat je niet wilt sponsoren.
Ik heb redelijke kennis van de toestellen, dus dat zou goed moeten komen. Maar in hoeverre is begeleiding bij apparaten nodig? Ik bedoel, het lijkt mij logischer dat je begeleiding nodig hebt bij de dumbells en bij de classes die gegeven worden (maar dat is logischquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat wil je doen en hoeveel kennis heb je zelf van de toestellen et cetera?
Volgens mij best te doen wanneer je zelf de kennis al wel hebt en natuurlijk lekker goedkoop.
Al ben ik zelf wel erg tevreden over hoe er bij m'n huidige sportschool begeleid wordt, wat bij de vorige dus totaal ontbrak
Dat bedoel ik ook, bij de dumbells en barbells en zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:36 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik wil ook wat krachttraining proberen, echt het trainen van de spieren
[..]
Los proberen? Ik was er geeneens van op de hoogte dat dat kan bij een sportschool
[..]
Ik heb redelijke kennis van de toestellen, dus dat zou goed moeten komen. Maar in hoeverre is begeleiding bij apparaten nodig? Ik bedoel, het lijkt mij logischer dat je begeleiding nodig hebt bij de dumbells en bij de classes die gegeven worden (maar dat is logisch).
+1quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, bij de dumbells en barbells en zo.
Al krijg ik ook wel aanmoediging bij de apparaten, helpt me vaak toch even om die laatste reps te maken.
Trouwens kun je met apparaten ook wel verkeerd trainen, heb het bij de vorige sportschool vaak genoeg gezien.
Van die lui die uittesten hoe vaak ze kunnen heen en weer-en in 1 minuut op het buikspierenapparaatquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van die lui die uittesten hoe vaak ze kunnen heen en weer-en in 1 minuut op het buikspierenapparaat
Voor mij zou fit4free niks wezen want ze hebben geen lesjes.
quote:Fit For Free abonnementen
Bij Fit For Free kun je kiezen voor verschillende abonnementsvormen. We bieden de volgende abonnementen aan:
Fitness voordeel: ¤ 9,95 per maand!
Fitnessen, onbeperkt in het weekend en op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur
Onbeperkt fitness: ¤ 15,95 per maand!
7 dagen per week onbeperkt fitnessen
Onbeperkt fitness + groepslessen*: ¤ 19,95 per maand!
7 dagen per week onbeperkt fitnessen en deelnemen aan het brede scala van groepslessen
Fake een koortslip, of andere besmettelijke ziekte.quote:Op woensdag 2 januari 2013 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat dénk je, maar er zijn altijd nog wel érgens mensen die je moeten zoenen terwijl ze 'gelukkig nieuw jaar' brabbelen.
Dat gezoen, gets.
Hier ben ik wel bang voor, als ik iets verkeerd doe dan ben ik nog verder van huisquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fake een koortslip, of andere besmettelijke ziekte.
Fit4Free ... mijn broertjes trainen er, omdat goedkoop, maar ik vind het zelf wel fijn dat ze bij mijn sportschool steeds een schema voor je maken (en iedere keer dat je het vraagt weer een nieuwe, aangepast op jouw doelen/wensen) en dat ze indien gewenst ook met je meekijken en je houding corrigeren. Het is zo makkelijk om je rug te slopen door verkeerd gebruik van apparaten/losse gewichten.
Mijn moeder sport daar en heeft toen ze nieuw kwam wel van een medewerker uitleg gekregen van een instructeur. Alleen het was geen officiële les iddquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van die lui die uittesten hoe vaak ze kunnen heen en weer-en in 1 minuut op het buikspierenapparaat
Voor mij zou fit4free niks wezen want ze hebben geen lesjes.
Die eerste instructies zijn ze verplicht in verband met de verzekering.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder sport daar en heeft toen ze nieuw kwam wel van een medewerker uitleg gekregen van een instructeur. Alleen het was geen officiële les idd
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Bewegen is gewoon goed!
Vraag me soms wel eens af waarom er alleen dus zoveel stoppen na een maand. Verwachten ze binnen die 4 weken een resultaat van -20kg of zo
Geen flauw idee, al vond ik het vorig jaar erg leuk om in het nieuws te zien dat steeds meer mensen ermee op hielden en ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:16 schreef V1z0R het volgende:
Bewegen is gewoon goed!
Vraag me soms wel eens af waarom er alleen dus zoveel stoppen na een maand. Verwachten ze binnen die 4 weken een resultaat van -20kg of zo
Ja, maar dieet is hun natuurlijk habitat. Alleen dat dieet telt niet als ze koffie drinken of 's avonds op de bank zittenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:05 schreef V1z0R het volgende:
Grootste groep die opvalt vind ik toch de vrouw van middelbare leeftijd met wel iets meer dan 5kg teveel.
(hebben ook vaak een pittig kort kapsel)
Nouja, ik wil ook ongeveer 5 kilo kwijt en ik denk wel dat dat lastiger is als je al op een relatief gezond gewicht zit in plaats van overgewicht. Of bedoel je dat je nu nog steeds vijf kilo per maand kwijtraakt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, al vond ik het vorig jaar erg leuk om in het nieuws te zien dat steeds meer mensen ermee op hielden en ik niet
Naja.. gezond leven valt misschien tegen en meestal is er een reden waarom je te dik bent en de meeste mensen willen toch maar een kilo of vijf kwijt? En dat kan ik een maand?
Ik wil niet afvallen. Ik weet niet hoe lastig dat is met gezond gewicht. Maar als je gezond eet en beweegt, dan neemt je lichaam vanzelf een setpoint aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik wil ook ongeveer 5 kilo kwijt en ik denk wel dat dat lastiger is als je al op een relatief gezond gewicht zit in plaats van overgewicht. Of bedoel je dat je nu nog steeds vijf kilo per maand kwijtraakt?
Er is volgens mij niet echt een 'goed'. Je noemt op zich allemaal dingen die prima zijn, maar het gaat volgens mij veel meer om de combinatie. Alleen maar rauwe groente is niet goed, alleen noten zijn niet goed, enz. Maar als je het combineert tot een veelzijdig voedingspatroon dan is het prima. 'Goed' is in mijn ogen gevarieerd en afwisselend, voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten, zorgen dat je genoeg vitamines en mineralen binnen krijgt, etc. Dat lukt volgens mij alleen met veel variatie. De dingen die je noemt zijn imo allemaal prima tussendoortjes, hoewel dat dus wel afhankelijk is van de rest van je eten op een dag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit jaar wil ik toch beter gaan eten (lees meer en gevarieerder). En ik heb bij de supermarkt dingen gehaald als zijnde tussendoortjes. Willen jullie zeggen of het goed is?
Ik heb gehaald: Noten, mosselen in zuur, olijven (kan het haast niet geloven, maar had gelezen dat ze heel gezond zijn) yoghurt en rauwe groente (wortelen, komkommer, paprika).
En op tv had ik iemand horen zeggen dat gerookte kip stukjes ook goed zijn. Klopt dat? En hoe smaakt dat?
Ik vrees dat ik een beetje van de vega moet afstappen, anders gaat het me denk ik echt niet lukken![]()
Ik had het plan om op thuis- en korte schooldagen in de ochtend en middag gewoon 2 boterhammen te eten (4 in totaal dus) en een normale avond maaltijd en dan de bovengenoemde tussendoortjes afgewisseld (de ene keer vis, dan kip, dan noten, dan olijven) en als ik andere dingen vind die erbij te voegen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet echt een 'goed'. Je noemt op zich allemaal dingen die prima zijn, maar het gaat volgens mij veel meer om de combinatie. Alleen maar rauwe groente is niet goed, alleen noten zijn niet goed, enz. Maar als je het combineert tot een veelzijdig voedingspatroon dan is het prima. 'Goed' is in mijn ogen gevarieerd en afwisselend, voldoende eiwitten, koolhydraten en vetten, zorgen dat je genoeg vitamines en mineralen binnen krijgt, etc. Dat lukt volgens mij alleen met veel variatie.
Kip moet je gewoon proberen, dat kunnen we echt niet uitleggen.
Voor mij zijn 4 boterhammen te weinig, maar dat hangt er natuurlijk van af hoe veel je van de tussendoortjes neemt. En wat doe je normaal gesproken op brood?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had het plan om op thuis- en korte schooldagen in de ochtend en middag gewoon 2 boterhammen te eten (4 in totaal dus) en een normale avond maaltijd en dan de bovengenoemde tussendoortjes afgewisseld (de ene keer vis, dan kip, dan noten, dan olijven) en als ik andere dingen vind die erbij te voegen.
En op lange schooldagen wil ik naar school een salade of zo mee gaan nemen, voor de afwisseling en omdat het meer vult.
Kloptquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb een poosje geleden een uitgebreide PM naar MaJo(dacht ik) gestuurd, zal 'm wel even opsnorren en doorsturen naar je CotS!
Had 'm al gevondenquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kloptals je hem niet meer kunt vinden kan ik hem ook zoeken?
Ja zeg hee!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zumba is ook redelijk kansloos. Als je die dames het ziet doen, ziet het er allemaal hip en prachtig uit en alle andere mensen zien eruit als logge zeekoeien, ongeacht het gewicht.
Naja... ik spreek hierin heel erg voor mezelf hoorquote:
Jammer Mo, maar inderdaad wat je zegt, wel een eye-opener en weer een duidelijker doel! Komt vast goed met jouw ambities!quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eendwraps! Nom!
Slecht nieuws uit Sheffield omtrent funding PhD; had het ook wel verwacht, maar eigenlijk vind ik het toch stom.
Wordt wrsch werken voor mij, wat ik ergens ook wel wil. M'n MSc wil ook niet vlotten, dus wrsch maar goed ook.
Bleh, fijne eerste dag van 't jaar, maar toch eigenlijk ook écht wel... Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel een eye-opener van de tricky-heid van m'n 'vakgebied' al het gaat om geld lospeuteren. Part-time lijkt me dan nog wel een optie, in de loop van de jaren. Stabiel inkomen vind ik ook fijn.
Bedankt voor 't meedenken/luisteren![]()
Hm tja het blijft lastig denk ik, geld lospeuteren in het academische humanities-wereldje (of uberhaupt het humanities-wereldjequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eendwraps! Nom!
Slecht nieuws uit Sheffield omtrent funding PhD; had het ook wel verwacht, maar eigenlijk vind ik het toch stom.
Wordt wrsch werken voor mij, wat ik ergens ook wel wil. M'n MSc wil ook niet vlotten, dus wrsch maar goed ook.
Bleh, fijne eerste dag van 't jaar, maar toch eigenlijk ook écht wel... Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel een eye-opener van de tricky-heid van m'n 'vakgebied' al het gaat om geld lospeuteren. Part-time lijkt me dan nog wel een optie, in de loop van de jaren. Stabiel inkomen vind ik ook fijn.
Bedankt voor 't meedenken/luisteren![]()
Fixedquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm tja het blijft lastig denk ik, geld lospeuteren
Haha ja da's ook weer zo!quote:
Hmjah, ben nu nog aan het zoeken geslagen naar andere ingangen, maar denk dat ik daar nu gewoon goed te laat voor ben *sluit tabbladen*. Denk dat ik ook al m'n energie en tijd beter kan steken in het goed afronden van m'n master en dan altijd nog september 2014 kan proberen funding te regelen als ik geen leuke vaste baan heb gevonden tegen die tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm tja het blijft lastig denk ik, geld lospeuteren in het academische humanities-wereldje (of uberhaupt het humanities-wereldje).
Ik wou eerst ook heeeel graag promoveren, maar nu ik gewoon een leuke baan heb vind ik het eigenlijk ook wel prima!
Desalniettemin wel balen natuurlijk!
Hm kweenie, velen begonnen pas met solliciteren op PhDs als merendeel van de MA-cijfers bekend waren dacht ik toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmjah, ben nu nog aan het zoeken geslagen naar andere ingangen, maar denk dat ik daar nu gewoon goed te laat voor ben *sluit tabbladen*. Denk dat ik ook al m'n energie en tijd beter kan steken in het goed afronden van m'n master en dan altijd nog september 2014 kan proberen funding te regelen als ik geen leuke vaste baan heb gevonden tegen die tijd.![]()
Deadlines zijn 1 februari hier voor funding. En aangezien het niet zonder funding kán moet ik dus aan die vroege deadlines doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm kweenie, velen begonnen pas met solliciteren op PhDs als merendeel van de MA-cijfers bekend waren dacht ik toch?
Opruimen kan ook morgen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Zwaar zo'n eerste werkdag weer...
Straks dus maar even lekker genieten van m'n biefstuk met wokgroenteen dan lekker chillen op de bank.
Moet eigenlijk opruimen thuis
Haha goed voornemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Opruimen kan ook morgen!
Ik heb als goed voornemen dat ik minder moet van mezelf
Van uitstel komt afstel...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Opruimen kan ook morgen!
Ik heb als goed voornemen dat ik minder moet van mezelf
Niet tegen hem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:55 schreef loveli het volgende:
"Je bent een eikel als je niet opruimt." of "ik zou het fijn vinden als je je sokken in de wasmand mikt"?
Misschien volkoren brood met zoetig beleg? Confituur, appelstroop, honing, pure hagel oid?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:03 schreef Chicolate het volgende:
Nou, als ik dan toch op de boot zit te wachten (met enkel ongezond spul te koop, maar ik heb cherrytomaatjes bij me! En een heleboel crap), kan ik net zo goed eens een gezond eetschema gaan opstellen. Maar ik heb eigenlijk geen idee, iemand advies?
Situatie: 3-4x per week 1 uur KT.
Budget: ongeveer 5 euro per dag (incl avondeten, dus 3 euro voor de rest).
Uitgesloten wegens darmen: noten, pinda's, volkorenbrood, oliebollen, drop.
O: zoet, makkelijk verteerbaar, liefst onderweg. Huidig: croissant
Prima toch? Eventueel kunnen noten ook? Of rauwe groente, dan kun je eventueel nog een yoghurtdip meenemen (yoghurt met bijvoorbeeld dille en koriander)quote:T: snel, makkelijk. Ik denk aan een mandarijntje, wat druiven, blokjes kaas. Appels zijn ongeschikt wegens geluid en vieze handen (ruiken naar chemicaliën). En een plakje kipfilet prop ik in een holle kies.
Prima dat sporten. Misschien een maaltijdsalade? Kan ook met restjes groente van de vorige dag (maar dan eventueel wat rauw laten) en stukjes gerookte kip of vis oid. Of gewoon een goede volkoren boterham? Of een groente of fruitsmoothie met havermout erin?quote:S: 3x per week KT
L: max 15 min, koelkast beschikbaar, geen magnetron. Moet flink vullen, waarschijnlijk enige fatsoenlijke maaltijd van de dag. Ik kom niet verder dan witbrood met kaas/kroket.
Koekje is een keer niet erg, maar misschien iets met eiwitten proberen? Vult langer en effectiever.quote:T: kop thee, nu nog met koekjes.
Prima toch? Als je niet te oud-Hollands kooktquote:D: Stevige maaltijd, bijvoorbeeld ovenschotels, stamppotten etc.
Kwark met fruit is altijd goed. Olijven zijn gezond, vis is gezond, noten zijn gezond. Vooral lekker variëren. En af en toe crap erin houden, want anders houd je het gezonde leven niet volquote:T: Nu crap op de bank, overweeg een kom kwark met diepvriesfruit of een variatie.
Hopelijk mocht ik ook mee denkenquote:Dus, iemand? Vaiz? Aurum?
Vergeten, niet weten *bloos* het spijt me.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:41 schreef Chicolate het volgende:
CotS, lief dat je meedenkt ^^. Je vergeet alleen een beetje dat ik dus geen volkorenbrood en noten mag, waardoor de helft van je adviezen niet op mij van toepassing zijn. Ik heb vooral het idee dat als ik mijn huidige idee volhoud, ik op max 1200 per dag kom en dat is véél te weinig icm krachttraining
. Havermout weer invoeren is een idee, eens kijken of mijn darmen dat dit keer wel trekken. Oh en geen zorgen dat ik doorschiet, ik heb vooral een gezonde basislijst nodig waarvan ik zelf weet dat ik soms gezond zal vervangen voor 'lekkere crap' als ik daar zin in heb
.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Maar Chicolate, je D is toch ook een fatsoenlijke maaltijd? Niet enkel je L van max. 15minuten? Eventueel zou je een bakje nasi goreng op kunnen eten of wraps ofzo, als dat klaar is kun je dat ook wel koud eten.
Nee, en daarom moet je ook plannen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar tegen je zin in eten is toch niet gezond?
True... soms nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, en daarom moet je ook plannen.
Zo kan je inplannen dat je op een dag genoeg voedingstoffen binnenkrijt zonder het idee te krijgen dat je ontzettend vol bent.
Plannen... soms is het niet zo moeilijk
Soms is het ook gewoon saai..quote:
Haha ik ben gewoon blijven zitten en m'n hand uitgestoken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:20 schreef loveli het volgende:
Of:
"Dit jaar zoen ik niet."
"Maar zij (wijst naar andere vrouwelijke collega) zoent wel."
"Dan wens je haar toch nog een keer gelukkig NY?"
Ik haat het
Omdat iemand anders haar heeft wil je haar ook. Als je haar echt leuk had gevonden dan had je wel eerder actie ondernomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:30 schreef the85mc het volgende:
Voel me beetje meh.. Lang verhaal en ik zit mobiel. Komt er in kort op neer: ruim 1,5 jaar geleden vond ik een meisje leuk, maar was lastig omdat we veel samen gingen werken. Dus eigenlijk kon het niet (want als het niet goed zou gaan zou het awkward kunnen worden) dus heb ik gevoelens niet toegelaten. Later zagen we elkaar gewoon vriendschappelijk en ik heb toen niks gedaan/geprobeerd omdat ik nog steeds haar op dezelfde manier zag, als gewone vriendin.
Nu hoorde ik net dat ze sinds kort een relatie heeft. En eigenlijk merk ik nu pas dat ik dat niet zo leuk vind.. misschien voelde ik toch meer dan ik aan mezelf wilde toegevenEigenlijk heel stom dat ik me zo voel, want heb t zelf gedaan..
Makes sense. Zou het dat idd niet kunnen zijn, mc?quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat iemand anders haar heeft wil je haar ook. Als je haar echt leuk had gevonden dan had je wel eerder actie ondernomen
En dat was een deel van mijn soap met Freud.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:30 schreef the85mc het volgende:
Voel me beetje meh.. Lang verhaal en ik zit mobiel. Komt er in kort op neer: ruim 1,5 jaar geleden vond ik een meisje leuk, maar was lastig omdat we veel samen gingen werken. Dus eigenlijk kon het niet (want als het niet goed zou gaan zou het awkward kunnen worden) dus heb ik gevoelens niet toegelaten. Later zagen we elkaar gewoon vriendschappelijk en ik heb toen niks gedaan/geprobeerd omdat ik nog steeds haar op dezelfde manier zag, als gewone vriendin.
Nu hoorde ik net dat ze sinds kort een relatie heeft. En eigenlijk merk ik nu pas dat ik dat niet zo leuk vind.. misschien voelde ik toch meer dan ik aan mezelf wilde toegevenEigenlijk heel stom dat ik me zo voel, want heb t zelf gedaan..
Gisteren m'n telefoon opgehaald bij de KPN, dus weer whatsapp installeren, krijg ik in beeld dat het een maand gratis is en dat ik dan 0,89 moet betalen per jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hendig, dat whatsapp. berichtjes sturen maar dan gratis. Hendig!
#welcometothepresent
Ligt aan je budget. Heb zelf een Sony Xperia U gekocht: prima 'value for money' (geen groot budget, maar m'n telefoon werkte niet meer als 'n telefoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:04 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Mijn vriendje heeft nu ook een telefoon met whatsapp en mijn oude nokia is stuk (net te vaak laten vallen) dus ik ga zaterdag ook even een nieuw dingetje scoren. Nog tips?
Vanavond weer sporten!
Hij is niet heel groot, maar ik heb ook niet zulke grote handenquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:21 schreef V1z0R het volgende:
De Xperia U vind ik zo klein, leek me net te klein om fatsoenlijk mee te kunnen internetten, maar misschien dat Mo anders oordeelt.
Zelf net als Q een Ace, goedkoop en degelijk (mja, die van mij is zonder aanleiding kapot gegaan maar toch)
Zag het Nallie!
Niet bij een abbo, of ga je losse telefoon kopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:27 schreef Perruche het volgende:
Haha, iphone, 500 euro voor een telefoonneh. Wel mooi dong maar mij veul te duur...
Heb al jaren een abbo van 9 euro per maand omdat ik, als sociaal dier, bijna nooit bel. En als ik bel heb ik een vaste lijn. Dus ik ga nu geen abbo van 50+ eur per maand nemen alleen voor een sjieke foonquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet bij een abbo, of ga je losse telefoon kopen?
voor een iphone? hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:30 schreef V1z0R het volgende:
Bij een abbo betaal je er uiteindelijk meer dan 800,- voor
Wat je al zegt, iPhone zit je vast aan een abbo van 45,- per maand voor minimaal 2 jaar.quote:
dan zou ik voor een Xperia ofzo gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb al jaren een abbo van 9 euro per maand omdat ik, als sociaal dier, bijna nooit bel. En als ik bel heb ik een vaste lijn. Dus ik ga nu geen abbo van 50+ eur per maand nemen alleen voor een sjieke foon.
tl;dr: dus ja liefst een losse telefoon of t-mobile moet met een mooie aanbieding komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |