abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 december 2012 @ 22:52:25 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120984462
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 30 december 2012 @ 22:53:03 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120984503
Mo, waar is je fruit :o
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120984518
in m'n yoghurt!
Ja doei.
  zondag 30 december 2012 @ 22:55:01 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120984642
Waarom verstoppen jullie alle groentes en fruit? :P
pi_120984765
m'n groentes zaten in de fajitas! :P
Ja doei.
pi_120986030
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom verstoppen jullie alle groentes en fruit? :P
Doen ze ook in de dierentuin, voedsel moet spannend blijven ;)
  zondag 30 december 2012 @ 23:29:43 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120986810
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Doen ze ook in de dierentuin, voedsel moet spannend blijven ;)
pi_120991203
Mijn man heeft nu ook vakantie, dus de laatste dagen is het veel wijn en ongezond eten, ach ja, ook wel weer eens leuk ;) Na morgen is het uit met de pret en ga ik echt proberen mijn normale figuur van voor de zwangerschap weer terug te krijgen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 31 december 2012 @ 00:48:06 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120991876
Skoap.. je bent nu moeder dus je kan jezelf nu helemaal laten verslonzen :D
Even genieten, de donkere dagen na 2 januari komen nog wel...
  maandag 31 december 2012 @ 01:37:28 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120993701
Moet nog van alles. Gelukkig besloten om morgen niet te gaan hardlopen ofzo... gewoon uitslapen, boodschapjes doen, oliebollen halen, hapjes maken...
  maandag 31 december 2012 @ 07:49:06 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120997696
Zo, vakantie voorbij! 1 dagje werken en dan morgen weer vrij, /ikhebeenheelzwaarleven :D mn Masterplan om gisteravond moe genoeg te zijn om op tijd te slapen was helaas soort van gefaald - was wel moe maar lag nog tot minstens 1:00 wakker :') wel op tijd opgestaan! *win*

/liefdagboek

En oh wauw, mijn collega heeft alles netjes opgeruimd terwijl ik weg was, helemaal geen rare openstaande dingen, alleen wat nieuwe dingen :o O+ ! *blij*

[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 31-12-2012 08:52:56 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_120998505
Werkse Maria! ^O^

Ik ga nog even Skyrim spelen :7

Ah, een bultburger is dus gewoon een broodje hamburger, maar dan een bulte :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120998544
Dat is lekker de dag beginnen Maria! :D
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen. Kijken of het vandaag nog een beetje wil. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_120998557
_O-

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 31 december 2012 @ 09:24:56 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120998707
Skyrim aanradertje ja? :7

Ik ben weer aan het LoLen de laatste tijd *O* En ga binnenkort Portal 2 doen met de mister!
  maandag 31 december 2012 @ 09:25:29 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120998718
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Wat de fork :') _O-
pi_120998989
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Skyrim aanradertje ja? :7

Ik ben weer aan het LoLen de laatste tijd *O* En ga binnenkort Portal 2 doen met de mister!
Yup :Y
Nu ik het vechten ook beetje onder de knie heb (lees: niet meer doodga zodra ik maar een beetje gelijke tegenstander tegenkom) gaat 't lekker.

LoL moet ik ook weer eens doen... Zoveel dingen, zo weinig tijd ;( :D
pi_121000563
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
Duss.....goedemorgen :')

Zwaar uitgeslapen :O
pi_121000653
Goedemorgen!

En jeetje wat een boel harde knallen. Er was er 1 zo hard dat ik het huis voelde trillen.. que :?
  maandag 31 december 2012 @ 10:47:15 #20
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121000661
Hai goedemorgen *O*

Uniek, wat antwoordde je vriend op je sms?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121000937
Morgûh allemaal
Lijstje voor vandaag laat ik zitten. Wordt waarschijnlijk veel eten en veel drinken :) Joehoe
pi_121001041
Mogge O+

Weer heerlijk uitgeslapen O+ Morgen nog één dag en dan hard aan de bak. Ben een beetje onzeker/bang voor komend jaar waarin er heel veel moet veranderen/afgemaakt worden op studie/werkgebied. Maar daar ga ik nog even één dag niet aan denken.

Lijstje wordt wel prima, eigenlijk bijna alleen gezonde en zelfgemaakte dingen vandaag, op de wijn vanavond na :) Zie wel uit naar vanavond; geen drukte of mensen en gewoon samen aftellen en niet al te laat slapen. Volgend jaar gaan we wel weer naar 'n feestje of pub ofzo :)
Ja doei.
pi_121001865
mogguh!

Lekker geslapen O+ En eindelijk weer eens een normaal ontbijtje gehad :9 Vandaag laatste werkdag van het jaar en ik schop nog wat dingen richting collega's en dan is het mooi geweest voor dit jaar :D

Sterkte nog met je oma Maria :*

En harde knallen zijn stom :{w
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121002365
Een normaal ontbijt is wel prettig. :D Ik werd net ook erg blij van mn havermout met appel. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121004900
Op de valreep: 59,9. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 31 december 2012 @ 13:01:12 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121005407
Mini-DaDtje!

Lijstje doen? Okaaaay!

O: twee sneetjes speltzuurdesembrood met pindakaas
L: meergranenpistolet met rosbief en een met kipfilet, groene smoothie spinazie/banaan
T: ?
D: spare ribs met salade dacht ik! Gaat vriendje halen want die is vrij :P
T: denk een colaatje of warme choco met een appelflap of twee :9

Overdag iig netjes :+
pi_121005535
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op de valreep: 59,9. *O*.
*O*
pi_121005604
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini-DaDtje!

Lijstje doen? Okaaaay!

O: twee sneetjes speltzuurdesembrood met pindakaas
L: meergranenpistolet met rosbief en een met kipfilet, groene smoothie spinazie/banaan
T: ?
D: spare ribs met salade dacht ik! Gaat vriendje halen want die is vrij :P
T: denk een colaatje of warme choco met een appelflap of twee :9

Overdag iig netjes :+
Lekker lijstje hoor!

Overigens heeft schoonpa een recept uit mijn boek gemaakt. Hij vond het lekker *O*
  maandag 31 december 2012 @ 13:11:59 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121005870
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker lijstje hoor!

Overigens heeft schoonpa een recept uit mijn boek gemaakt. Hij vond het lekker *O*
Yay voor je schoonpapa! *O* Welk boek was dat en wat heeft hij gemaakt?
pi_121005963
Laatste dag van het jaar kom ik nog even binnenvallen - want ik lurk natuurlijk nogsteeds enorm mee hier, zeker in tijden van Kerst & Sint & Eindejaarsellende ;), voor inspiratie in de vorm van goede lijstjes en sporten. Door het 'doe maar normaal, ook in december' motto van Uniekje, en het 'vooral gezond en niet te weinig' wat ik hier heb geleerd zit ik nu al een half jaar stabiel op 70 kilo! En ook in december is er niks bijgekomen. Toen ik hier ooit begon was dat 85 kilo en deed ik aan dagen niets eten na dagen volproppen.

Oftewel, thanks Slankies O+ keep up the good work, en een goede jaarwisseling en fijn 2013 voor jullie allemaal.
pi_121006122
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yay voor je schoonpapa! *O* Welk boek was dat en wat heeft hij gemaakt?
Mijn zelfgemaakte receptenboek. Hij heeft de mac&cheese gemaakt die ik heb aangepast vanwege zijn suiker O+
pi_121006162
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatste dag van het jaar kom ik nog even binnenvallen - want ik lurk natuurlijk nogsteeds enorm mee hier, zeker in tijden van Kerst & Sint & Eindejaarsellende ;), voor inspiratie in de vorm van goede lijstjes en sporten. Door het 'doe maar normaal, ook in december' motto van Uniekje, en het 'vooral gezond en niet te weinig' wat ik hier heb geleerd zit ik nu al een half jaar stabiel op 70 kilo! En ook in december is er niks bijgekomen. Toen ik hier ooit begon was dat 85 kilo en deed ik aan dagen niets eten na dagen volproppen.

Oftewel, thanks Slankies O+ keep up the good work, en een goede jaarwisseling en fijn 2013 voor jullie allemaal.
Wat een goed nieuws. Jij ook een fijn 2013 ^O^
pi_121006563
An, mijn moeder heeft ook diabetes en eet ook lang niet zo goed als ze zou moeten :X (Quote van vorige week: "Ach, als ik ontbijt met croissantjes en nutella mag ik straks ook wel wat taart, dan is m'n suiker toch al hoog." :{ )

Dus.. hoe pas jij zo'n mac & cheese recept aan zodat het niet meer zo vreselijk slecht is?
pi_121006787
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef Razztwizzle het volgende:
An, mijn moeder heeft ook diabetes en eet ook lang niet zo goed als ze zou moeten :X (Quote van vorige week: "Ach, als ik ontbijt met croissantjes en nutella mag ik straks ook wel wat taart, dan is m'n suiker toch al hoog." :{ )

Dus.. hoe pas jij zo'n mac & cheese recept aan zodat het niet meer zo vreselijk slecht is?
Ja, herkenbaar. En schoonpa moet ook vooral niet in een richting geduwd worden, dan neemt hij niets aan. Het kostte hier dus wat tijd :')

Ik gebruik voor 2 personen (droge) 100 gram volkoren penne. Daar doe ik ham, een hele broccoli, lenteuitjes, creme fraiche en een rode peper door. Op smaak maken met peper en zout, in een schaal doen. Kaas er over en gratineren in de oven. De cominatie van ingedienten maakt dat de suikers langzaam worden afgegeven. De rode peper zet de stofwisseling aan het werk.

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 31-12-2012 14:07:25 ]
  maandag 31 december 2012 @ 13:35:28 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121006796
Razzt *O* Ik vind jouw FB updates altijd leuk O+ Fijn dat het goed gaat!

quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn zelfgemaakte receptenboek. Hij heeft de mac&cheese gemaakt die ik heb aangepast vanwege zijn suiker O+
Ohja! Yay O+ Waar bestel je zo'n An-boek? :+
pi_121006856
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ohja! Yay O+ Waar bestel je zo'n An-boek? :+
+1
pi_121006922
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. En schoonpa moet ook vooral niet in een richting geduwd worden, dan neemt hij niets aan. Het kostte hier dus wat tijd :')

Ik gebruik voor 2 personen 100 gram volkoren penne. Daar doe ik ham, een hele broccoli, lenteuitjes, creme fraiche en een rode peper door. Op smaak maken met peper en zout, in een schaal doen. Kaas er over en gratineren in de oven. De cominatie van ingedienten maakt dat de suikers langzaam worden afgegeven. De rode peper zet de stofwisseling aan het werk.
Ha, dat klinkt goed! Ga ik onthouden. Mijn moeder is erg koppig inderdaad, eet geen pasta want dat is teveel koolhydraten, maar hapt wel met gemak twee stukken taart weg op een dag. Echt een zoetekauw, en hoewel ze het jaren zonder medicijnen heeft gered lukt dat nu niet meer. Ik houd m'n hart een beetje vast.
pi_121007022
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een normaal ontbijt is wel prettig. :D Ik werd net ook erg blij van mn havermout met appel. :)
herkenbaar :Y
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat een goed nieuws. Jij ook een fijn 2013 ^O^
^^

Ik heb vakantievoorpret! Nog 6 weken *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121007226
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ha, dat klinkt goed! Ga ik onthouden. Mijn moeder is erg koppig inderdaad, eet geen pasta want dat is teveel koolhydraten, maar hapt wel met gemak twee stukken taart weg op een dag. Echt een zoetekauw, en hoewel ze het jaren zonder medicijnen heeft gered lukt dat nu niet meer. Ik houd m'n hart een beetje vast.
Ja precies. Vaak een gebrek aan kennis in combinatie met suikerverslaving. Ik heb een engelse vriend met diabetes die bier blijft drinken, maar geen kruidnoten aanneemt :+

Maria en skoap :+
  maandag 31 december 2012 @ 13:49:27 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121007412
Was niet helemaaaal een grapje hoor! :+ Fijne receptjes O+ An-lijstjes O+
pi_121007863
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was niet helemaaaal een grapje hoor! :+ Fijne receptjes O+ An-lijstjes O+
Het boek is nu nog niet vol. Ik kijk even hoe schoonpa op de rest reageert en waarmee ik het boek kan aanvullen :Y
  maandag 31 december 2012 @ 14:02:27 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121007998
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 13:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Het boek is nu nog niet vol. Ik kijk even hoe schoonpa op de rest reageert en waarmee ik het boek kan aanvullen :Y
Leuk *O*
pi_121008096
quote:

Jij ook! :*
Ja doei.
  maandag 31 december 2012 @ 14:11:30 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121008363
quote:

Wat super! En bedankt... Wat fijn om te lezen dat ik soms zinnige dingen zeg! :D
  maandag 31 december 2012 @ 14:20:47 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121008795
Overal is de bladerdeeg uitverkocht, dan maar geen bladerdeeghapjes, jammer.

Gelukkig was ik net op tijd voor de ECHTE bakker oliebollen, ze hadden er al 10.000 verkocht en hadden nog maar honderd... Ze waren nog warm O+

Lijst:
O: Slapen
T: Anderhalve oliebol met poedersuiker
L: Pistolet filet americain met ui en gekookt ei, zweedse volk.cracker 1 met kaas, 1 met huzarensalade en 1 met jam. Beker melk, cappuccino
T's: 2 olibollen met poedersuiker, peer, appel, ananasschijf, cracker smeerkaas, kwark en vla, chocolaatjes natuurlijk
D: spruitjes, rijst met satesaus, komkommersalade, kipfilet
T: cola-berenburg, prossecco, oliebollen, gevulde eieren, asperges met ham, toastjes met lekkers, en wat de buren maar hebben :D

Kijken of ik dit jaar nog een kg zwaarder kan worden :D
*O* Owwwwwwwww wat ben ik vrolijk!
Ga straks lekker omkleden, jurkje aan, kachel op hoog en genieten van de top 2000.

Mijn lief is vannacht toch vrij, we hebben net lekker geluncht en hij is ook vrolijk.. YEAH
pi_121008898
Top Uniek. Enjoy!
pi_121009721
Baard is ziekjes. Het is een groot gebrek in mijn karakter dat ik geen enkel geduld heb met zieke mannen. :@.

Rustig dagje hier. Huishouden gedaan, oliebollen gehaald, en nu aan het leren voor m'n theorie-examen. Wat is dat boek belachelijk slecht geschreven. :X.
  maandag 31 december 2012 @ 14:47:40 #48
244125 laziness
pi_121009844
Dat geduld heb ik ook niet hoor :X
pi_121010857
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef laziness het volgende:
Dat geduld heb ik ook niet hoor :X
^^

Extra lullig dat de meneer wel altijd heel lief en geduldig is als ik ziek ben :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121010966
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 15:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^

Extra lullig dat de meneer wel altijd heel lief en geduldig is als ik ziek ben :@.
Ja, hier ook. :P.
pi_121011068
Maar zieke mannen zijn ook echt aanstellers :P
Be someone that makes you happy
pi_121011654
Flespompoen-cranberry soup is een geslaagd experiment! :o O+
Ja doei.
  maandag 31 december 2012 @ 15:54:15 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121012666
Deze oliebollen zijn mij toch een partij lekker... Het hele jaar erop verheugd en het is zo vreselijk genieten dit..
Kaarsjes aan, zo maar Guido weijers terug kieken
  maandag 31 december 2012 @ 16:06:59 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121013243
De LIdl heeft allerlei fitness spul in de aanbieding, balanceborden, rekstok voor in de deurpost, gewichtjes enz....
pi_121013303
Rekstok, aanrader. Heb 'em ook.
pi_121013385
Oh, fuk, andere account. Nou ja, fijne jaarwisseling enzo.
pi_121014011
jij ook :P

ik verheug me ook al op de oliebollen, lekker :Y)
pi_121014206
Hoeveel kloontjes gaan hier rond? :p

Gelukkig nieuwjaar alvast!

Heb de afgelopen dagen echt veel gezopen en gegeten. :x

Guido Weijers vind ik niet zo leuk, hij is zo lekker makkelijk. Maar wel hulde voir zijn zelfspot met zijn Loens BV. :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Mufasa208 op 31-12-2012 16:32:29 (Guido Weijers) ]
pi_121014215
Ik ga naar een feest van vrienden en iedereen zou zelf wat bakken en meenemen, dus ik ben benieuwd ;). Ondanks dat ik een lichtelijke hekel aan Oud en Nieuw heb, heb ik wel zin in dit feest
(en ik ben god dankbaar dat mijn ex niet is uitgenodigd :@ en ik weet dat die gedachte heel gemeen en slecht van me is)
pi_121014326
Zou ook geen zin hebben in een ex op een feestje, niks slechts aan. :)
pi_121014446
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:33 schreef Mufasa208 het volgende:
Zou ook geen zin hebben in een ex op een feestje, niks slechts aan. :)
Het komt erop neer dat de hele gezamenlijke vriendengroep daar is, en hij dus geen feest met vrienden heeft :@
pi_121014906
Hoiii :W
Worry is a misuse of imagination
  maandag 31 december 2012 @ 17:21:04 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121016163
Hoi Prob, hoe istie?

Guido kan wel wachten tot volgende week, radio is leuker..

Lekker in de keuken staan, hapjes maken voor vannacht, beetje snoepen van alles.
600 kcal aan oliebollen al op. kolere wat zijn die dingen toch lekker!

Nah, ik ga nu aan de drank *O*

Morgen na het wakker worden dan een rondje hardlopen, dan met brakke kop naar schoonouders...
pi_121016446
Alvast een fijne jaarwisseling iedereen! Op naar een gezond slank en liefdevol 2013!
pi_121017556
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het komt erop neer dat de hele gezamenlijke vriendengroep daar is, en hij dus geen feest met vrienden heeft :@
Dikke pech voor je ex. :P
  maandag 31 december 2012 @ 18:10:53 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121017890
Op tijd thuis! *O*

Spare ribs! *O*

Lekkere eerste werkdag na vakantie gehad weer O+ Binnenkort babbelen over nieuw contract en vandaag lekker alles bijgewerkt en losse klussen opgepakt *O*
pi_121018223
Oliebollen *O*

Gezelligheid *O*

Alvast een fijne avond slankies :*
pi_121018317
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op tijd thuis! *O*

Spare ribs! *O*

Lekkere eerste werkdag na vakantie gehad weer O+ Binnenkort babbelen over nieuw contract en vandaag lekker alles bijgewerkt en losse klussen opgepakt *O*
Ben benieuwd meis!
Wil het aanbod voor je bekijken als je dat wil overigens.

Fijne jaarwisseling vast slankies O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_121018326
Amusesoepje staat op te warmen, de eend is net in de oven gegaan, olijfjes staan op tafel en we gaan zo maar 's weer wat afleveringen Cold Case kijken :9

Zin in vanavond O+
Ja doei.
pi_121019381
Mijn goede voornemen voor 2013: verhuizen naar een huis met ruimte voor een eettafel.
  maandag 31 december 2012 @ 19:05:51 #71
244125 laziness
pi_121019435
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2013: verhuizen naar een huis met ruimte voor een eettafel.
Ik wil een huis met ruimte voor mijn kind :+
pi_121019574
Ik wil een huis met ruimte voor m'n motor :+
Ja doei.
  maandag 31 december 2012 @ 19:14:02 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121019626
Ik wil een huis dat zichzelf schoonhoudt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 31 december 2012 @ 19:15:53 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121019669
Oh,ik heb vandaag nog 50 oliebollen gebakken. En nu ben ik misselijk van de vetlucht. Helaas voor mij willen de kinderen ze op tafel laten staan.
pi_121019697
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil een huis dat zichzelf schoonhoudt.
Wat zou dat heerlijk zijn O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121019761
Ik heb een fijn huis! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121019787
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Oh,ik heb vandaag nog 50 oliebollen gebakken. En nu ben ik misselijk van de vetlucht. Helaas voor mij willen de kinderen ze op tafel laten staan.
Worden ze allemaal opgegeten, denk je? :D Ik vind die lucht ook maar niks, heb niet eens oliebollen in huis.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121019789
Zo weer terug van een feestje. Ik had Luc in de draagdoek gedaan en iedereen smolt hahaha. Zo leuk O+

Zo lekker eten en dan blijven we gewoon lekker thuis. Ook wel eens leuk.
En verder lekker naar de top2000 kijken/luisteren!
pi_121019819
Thunder! (8>
pi_121019864
Ik wil twee huizen verkopen en een mooi huis met Freud kopen :+
  maandag 31 december 2012 @ 19:30:37 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121020072
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Thunder! (8>
Yeah baby...

Ik moest aan mijn lief vragen waar mijn zwarte jurk was...
* uniekhoorn hoeft nooit te wassen
  maandag 31 december 2012 @ 19:32:25 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121020136
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Worden ze allemaal opgegeten, denk je? :D Ik vind die lucht ook maar niks, heb niet eens oliebollen in huis.
Van wat over blijft rijgen we vetslingers voor de vogels. Dus ja, ze worden allemaal opgegeten
*insert clownsmilie
pi_121020479
Ik wil een huis dat zichzelf verbouwt.
Afgezien daarvan ben ik dol op mijn huizen O+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 31 december 2012 @ 19:47:51 #84
244125 laziness
pi_121020592
Wat zijn we toch allemaal tevreden en zonder eisen hè? :P

Fijne jaarwisseling alvast Slankies *O*
  Vis een optie? maandag 31 december 2012 @ 20:00:33 #85
70532 loveli
N
pi_121020933
Pics van Uniek in jurk!
crap in = crap out
pi_121021012
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef laziness het volgende:
Wat zijn we toch allemaal tevreden en zonder eisen hè? :P

Fijne jaarwisseling alvast Slankies *O*
quote:
12s.gif Op maandag 31 december 2012 19:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een fijn huis! O+
:+

Tink, da's een goede manier om er van af te komen idd! :D
pi_121021275
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Yeah baby...

Ik moest aan mijn lief vragen waar mijn zwarte jurk was...
* uniekhoorn hoeft nooit te wassen
Ik voel me ineens heel underdressed in m'n spijkerbroek en shirt met spuugvlekken :'). Als zelfs uniekje een jurk aantrekt...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 31 december 2012 @ 20:27:06 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121021503
Vast veel plezier slankies! En dan 2013 een kick-ass jaar mag worden 8-)

Ik ben ook under-dressed want heb mn werkkleding nog aan :+ (floppy trui, cargorokje en legging, ietwat modderige laarsjes zijn omgewisseld voor pantoffels :7 ).

quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ben benieuwd meis!
Wil het aanbod voor je bekijken als je dat wil overigens.

Fijne jaarwisseling vast slankies O+
O+
  maandag 31 december 2012 @ 20:30:04 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121021568
En wat ik graag wil in 2013? Een iets beter werk/privéritme creëren (ook ivm o.a. sporttijd enzo), beter worden in werkdingetjes, groter huisje zou wel leuk zijn maar staat niet per se op de planning, en meer tekenen en schilderen en website leuk uitbouwen *O*

Dus feitelijk verder gaan met waar mee bezig ben, in grote lijnen :+
  maandag 31 december 2012 @ 20:32:04 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121021617
Ach ja, ik zit hier in trainingspak met trui en trek staks nepuggs aan. Het kan altijd sloeberiger.
  Vis een optie? maandag 31 december 2012 @ 20:34:04 #91
70532 loveli
N
pi_121021667
Gebreid (te) kort jurkje en > 5 jaar oude laarzen, als we toch geheimen uitwisselen.
crap in = crap out
pi_121021681
mijn 'streefbroek', een oud truitje en vestje en uit elkaar vallende pantoffels, m'n haar nog hetzelfde als vanochtend toen ik uit bed kwam, een vettige bril op en een blikje bier in m'n handen O+

Oh, en een eend in de oven :9 :P
Ja doei.
pi_121022065
Zwart rokje, dikke legging, zwarte laarsjes met zilveren gesp achtig iets :D en een zwart met zilver truitje inclusief spuugvlek, maar die lijkt nu toch weg na mijn schoonmaak poging...
pi_121022180
Ik lig in een oud tshirt in bed. Want grieperig. Alweer. ;( Komt door al die letterlijke snotneuzen die ik rond kerst altijd her en der tegenkom en ik ben dus vaker wel dan niet ziek met O&N. Nou was ik toch al van plan om thuis te blijven, maar een keuze zou op zich wel leuker zijn. Ah well.

Afgelopen jaar was beter dan het jaar ervoor en volgend jaar wordt vast nog beter!

Voor als ik om twaalf uur al in slaap ben gekukeld: alvast een 2013 toegewenst waarin veel wensen die jullie hebben zullen uitkomen. En gezondheid natuurlijk. Aangezien dat wel het belangrijkst is van alles.

:*
pi_121022366
Little black dress, niet zo little als die van sommigen overigens :D

Verder moet ik nodig mijn haar doen maar heb ik geen zin, het regent toch :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 31 december 2012 @ 21:11:08 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121022436
Haha the joys of babies, ik las bij Phaidra ook al over een spuugvlek :D Zo Cocoface nog vlekvrij zijn I wonder :+

Beterschaap, Cootje! :*

En jaaa gezondheid ftw! O+ Ik heb in dat kader als goed voornemen om gezond(er) te eten en dan ook minimale buikpijntjes te hebben :7 Ik wil in 2013 wel een soort Nallie-An-hybrid worden, slank en lekker edoch gezond eten :+
  maandag 31 december 2012 @ 21:31:46 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121022838
Noh, het is niet echt een zwart jurkje maar er zit wel zwart in... Met daaronder ook nepUGGS..

De buurman kwam al vragen of we al kwamen... nou nog geen zin.. na 12 maar :')

Boh, wat een fijne avond , hier samen met mijn lief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, hij leeft nog :D

Een spuugvlekken op je kleding.... daar doe je het toch voor? O+ Fijne eerste jaarwisseling met jullie kostbare schatten!

[ Bericht 24% gewijzigd door uniekhoorn op 31-12-2012 21:38:29 ]
  maandag 31 december 2012 @ 22:25:48 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121023923
Mo, heb je wel oliebollen?
Zit er een beetje over in :D
  maandag 31 december 2012 @ 23:30:38 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121025121
Kiek dan! O+ Corgiiiii

pi_121025341
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kiek dan! O+ Corgiiiii

[ afbeelding ]
O+
  dinsdag 1 januari 2013 @ 00:37:14 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121026400
Gelukkig nieuwjaar and all that jazz O+
pi_121027577
Come on babe, why don't we paint the town!

Gelukkig nieuw jaar ook vanaf hier! :* *O*
Ja doei.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:29:01 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121027702
Beste wensen slankerds! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121030683
Beste wensen schatties :* /dansje doet
pi_121030717
Gelukkig nieuwjaar slankies :*
pi_121031161
Gelukkig nieuwjaar!
pi_121031250
Goeiemorgen!

Veul hail en seeg'n veur 't naie joar :*!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 1 januari 2013 @ 09:00:10 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121031352
Gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal.
pi_121031477
Beste wensen en zulks!
pi_121031519
Beste wensen allemaal! *O*
pi_121031533
Gelukkig nieuwjaar, allemaal! Maak er wat moois van!
pi_121031792
Maak er een mooi jaar van, Slankies! O+

Hernieuwde voornemens, anyone? Hier wel, maar die gaan morgen pas in wegens slecht boodschappenbeleid. Het avondeten hier wordt soep uit zak en een broodje knakworst :') _O- . Overdag verder normaal eten, gelukkig.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:11:26 #113
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121032014
Wordt er nog weer een massale inloop van mensen met goede voornemens verwacht?

Happy new year allemaal!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121032045
Ja, en jij bent de eerste! :D
Ja doei.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:15:22 #115
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121032060
Die had ik aan kunnen zien komen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Vis een optie? dinsdag 1 januari 2013 @ 11:21:00 #116
70532 loveli
N
pi_121032116
*broccoli klaarzet*
crap in = crap out
  dinsdag 1 januari 2013 @ 11:51:32 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121032539
Lijstje vandaag
O. Oliebol
S. Kwartiertje oefeningen
O2. Oliebol, boterham met ham, halve appel, sinaasappel
S2. Kwartiertje joggen

Verwacht
S3. Nieuwjasrsduik
L. Chocolademelk, patat met
T. Oliebol
D. Brood in de suto en water

Morgen: kwark, groente, fruit
pi_121032581
Gelukkig nieuwjaar lieve slankies! :*
pi_121032809
Jaaaaaa! Gelukkig en gezond 2013 y'all *O* O+

Ik had ook NUGGS aan, uniek! En verder gewoon mn normale kleren :s) Oh, en hier wel spuugvrij gebleven, Maria :Y

Was leuk gisteren! Lekker gegourmet, daarna spelletjes gedaan, tussendoor gewoon gekletst, om twaalf uur vuurwerk kijken en daarna nog wat nakletsen enzo. Waren eerst met zn zevenen (plus een kindje en twee babies). Naderhand kwamen nog twee andere vrienden.

Saartje is gewoon door t vuurwerk heen geslapen. Stal de show de paar keer dat ze wakker was (feeding time :+ ) en was gewoon lief en awesome zoals altijd!

Anyhoo, 2012 was win, als 2013 maar half zo fantastisch is, prijs ik mezelf een heel gelukkig mens O+

May all your dreams come true! O+
pi_121033695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
O. Oliebol
S. Kwartiertje oefeningen
O2. Oliebol, boterham met ham, halve appel, sinaasappel
S2. Kwartiertje joggen

Verwacht
S3. Nieuwjasrsduik
L. Chocolademelk, patat met
T. Oliebol
D. Brood in de suto en water

Morgen: kwark, groente, fruit
Haha, heerlijk lijstje tink!

Ik had gister ook wel een mooie:

O: een gekookt ei, thee met melk
T: drie celebrations
L: verse oosterse soep met paksoi, tauge en champignons en een cracker met smeerkaas
T: thee en twee oliebollen
T: oliebol
D: pasta met vis en groenten, spinaziesalade. Yoghurtijs na
T: koffie en twee oliebollen
T: pepadews gevuld met tonijn, rauwe ham met geitenkaas, zalm met geitenkaas. Stukjes bretonse gehaktbal. Een glas Prosecco, een glas whisky en sinas.

8-)

Nu ontbeten met een volkoren afbakbroodje met boter en een gekookt ei, een croissantje met jam, verse jus en thee. Dus de rest van de dag weer braaf doen :P

We zaten gister in Doorn bij mijn schoonouders. Lekker knus en ontspannen. Nu zo thuis maar even de kerstspullen opruimen en het huishouden doen ;(
pi_121034438
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Ik denk dat ik gisteren het leukste Oud en Nieuwfeest ooit heb gehad, echt zo genoten met mijn vrienden :). Ik heb er wel een blauw achterwerk aan over gehouden (letterlijk :')) Omdat de mannen om drie uur 's nachts en dronken wilde gaan vrouwensjouwen, het was hilarisch :) (en stiekem ben ik blij een sjouwvrouw te zijn, want ik ben eindelijk niet meer te dik voor dat soort onzin. En sommigen wonen niet meer hier en die heb ik een jaar niet gezien, en die mensen herkende me niet :)).

Lijst van vandaag:
B: Laatste stukje banketstaaf
T. 2 boterhammen met een ei
T. Appel
D. Prei met quorn in pindasaus en mie
T. Appel in yoghurt met zoetstof en kaneel

Morgen komt het goede eten weer. Ik ben nu gewoon te laat wakker geworden voor een goede lunch en ontbijt. En na vandaag heb ik ook geen ongezonde dingen meer in huis.
pi_121034463
w/ HNY w/

O: gekookt eitje, glas verse jus, meergranen vloerkadetje met kaas
L: kippen/pindasoep
T: kiwi
T: glas verse jus
D: groentensoep met vlees en ballen en veel groenten
pi_121034502
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:49 schreef conleche het volgende:
w/ HNY w/

O: gekookt eitje, glas verse jus, meergranen vloerkadetje met kaas
L: kippen/pindasoep
T: kiwi
T: glas verse jus
D: groentensoep met vlees en ballen en veel groenten
Al weer wat aan de beterende hand?
pi_121034542
Lijstje gisteren:

Brunch: brood met hummus

En daarna om een uurtje of 3 al begonnen met het 6-gangen diner waar we om half 1 mee klaar waren :P

Wel allemaal lekkere en eigenlijk best gezonde dingen, op de paar blokjes boterkoek na! Een biertje en een halve fles wijn erbij :+

Lijstje vandaag:

O: speltbrood met hummus en wat met philadelphia 'chilli' (oh, en hagelslag)
S: hardlopen, wellicht wel een 15km, maar dat moet ik even zien hoe 't gaat.
L: yoghurt met banaan
T: 2 gekookte eitjes
D: broodje hamburger met gegrilde wortel/pompoen/(zoete)aardappel

Mooie dag om weer door te gaan met een goede dalende (of stijgende in kwaliteit?) lijn! O+ *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 01-01-2013 14:09:38 ]
Ja doei.
pi_121034621
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Al weer wat aan de beterende hand?
Mwoah. Nog niet helemaal. Ben er meestal wel een week mee zoet al met al, hoewel ik wel het idee heb dat het overdag beduidend beter gaat dan 's nachts, dus dat biedt perspectieven. Ik ga zo maar eens rustigjes wat stofzuigen of zo.
pi_121034644
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Mwoah. Nog niet helemaal. Ben er meestal wel een week mee zoet al met al, hoewel ik wel het idee heb dat het overdag beduidend beter gaat dan 's nachts, dus dat biedt perspectieven. Ik ga zo maar eens rustigjes wat stofzuigen of zo.
Beterschap! :*
Ja doei.
pi_121034706
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Beterschapjes :*
pi_121034968
Beterschap! DM beantwoord ik als ik weer achter m'n eigen compu zit, mobiel gaat zo lastig.
pi_121035441
Happy New Year Slankies!!
En beterschap Co, zoveel mensen zijn ziek nu!

Heb me gedragen en geen kater *O*
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:35:24 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121035499
Beterschap Co...

Wow ik ben nog niet nuchter :o

Pas om 12 uur nest uit, nu naar schoonouders, bah :D

Lijst:
S: 11.5 km hardlopen
L: 4 crackers met filet americain, 250 gr spruiten met kaas, beschuit gekookt ei, oliebol, beker melk
T's: oliebol, appel, peer, blokje choco, cappuccino
D: bloemkool, wortels, pasta met room, vis
T's: kwark en vla, mandarijn
pi_121035777
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Geen goede voornemens hier, wel een spannend jaar voor de boeg met het afronden van mijn promotie en het zoeken van een baan.

Wij hebben de jaarwisseling in een knus hotelletje in de Ardennen doorgebracht. Gisteren 19 km gewandeld, daarna vroeg gegeten en in het hotel met een fles bubbels en wat series op de laptop in bed gewacht tot het 12 uur was O+. Erg fijn!

Vanmorgen kregen we champagne bij het ontbijt. Zo wil ik het jaar wel vaker beginnen!

Lijstje van gisteren is ook nog wel okee-ish:
O: 4 minibroodjes, minicroissant, bakje fruitsalade, gekookt eitje, stukje zalm, stukje worst
L: 3 lichtbruine boterhammen, droge worst
T: 1 plak ontbijtkoek met minder suiker, 1 evergreen (half pakje dus)
S: 19 km wandelen
T: glas warme wijn
D: tomatensoep met zuurdesemboterham, snitzel met champignongsaus (de helft van wat er op mijn bord lag), paar frietjes, wat rauwkost
T: iets minder dan een halve fles bubbels

Vandaag:
O: glas champagne, verse jus, koffie met warme melk O+, 4 mini-broodjes met zalm, twee heerlijke zelfgemaakte marmelades, stukje franse kaas, 1 lychee en een bakje heerlijke fruitsalade (met munt!) :9 :9
L: tosties van 4 sneeen lichtbruin brood met kaas/tomaat
T: sinaasappel
D: geen idee, ga bij mijn ouders eten
T: vast nog wel een drankje :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Quinazoline op 01-01-2013 14:56:33 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 14:48:19 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121035851
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :* iedereen heelhuids de jaarwisseling doorgekomen? Ik heb waarschijnlijk mijn vinger gekneusd door een ietwat te fanatiek spel, auwie :X :') maar wel een superavond gehad!!

Zo ontbijten met een oliebol en dan morgen weer aan gezond voedsel :+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121036010
Klinkt heerlijk Q!

Ik ga maar eens iets lunchen denk ik :D
pi_121036320
Dat klinkt echt geweldig, Q.! O+.

Ik heb de strijd om nieuwe speakers verloren. }:| .
pi_121036545
En wat betekent dat DaD?
pi_121036751
Dat er nieuwe, grotere speakers komen. :+. Ik dacht slim te zijn door te zeggen dat ik het goed vond als 'ie ze in het wit kon vinden, met het idee dat ze er wel niet in het wit zouden zijn. Helaas wel dus. :').
pi_121038194
Wat een fijne dag heb je gehad Q! En 19 km wandelen vind ik echt veel. Dat lukt mij niet meer.
pi_121038649
Jaar goed begonnen met 15km hardlopen. Wat een heerlijkheid O+ Zo maar 's een grote late lunch naar binnen werken :9 *O*
Ja doei.
pi_121039838
Gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal! *O*

2012 was voor mij een jaar van vallen en opstaan, nu die laatste lijn doorzetten. Komend jaar wordt wel spannend, moet gaan besluiten wat ik met mn toekomst wil qua werk/promoveren enzo. En wil weer gezond gaan eten icm vaak sporten, is wel weer mooi geweest met al het snoep en koekjes als lunch. Dus ook al een leuk kookboek met eenvoudige recepten gekocht waar ik alle hoofdgerechten uit wil maken :) (maandenkookboek van de appie). Nu nog zien hoe ik ontbijt/lunch ga aanpakken om de succesrate zo hoog mogelijk te houden, maar ook betaalbaar (kan niet zomaar een zalm weg gaan werken, dat is duur).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:08:03 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121041265
Aangepast lijstje:
O: - nog genoeg bloed in mijn alcohol
L: 4 crackers met van alles, gekookt ei, filet americain, bkekr melk, cappuccino
T's: appelflap, 2 oliebollen, poedersuiker, 3 melbataost met salade, gekookt ei met rookworst, 2 chocolaatjes, appel, halve frikandelbroodje
D: bloemkool, tijgergarnalen, pasta met room, asperges met ham
T: kwark/vla/ananas/mandarijn
pi_121041345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Aangepast lijstje:
Ghe
pi_121043515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Aangepast lijstje:

Aah, die ken ik (naja, dan met anderhalf uur Zumba)
Stonk jouw zweet ook naar alcohol?
pi_121043726
Ioew! ;(

Morgen ga ik spicy duck wrap maken als lunch voor mezelf, maar die mag ik alleen als ik m'n boek heb uitgelezen, anders moet ik het saai met yoghurt doen.
Vanaf morgen weer echt streng aan de studie.

Herken je situatie Chico: phd vs. werkplek vinden. Al denk ik dat jij een stuk beter op de arbeidsmarkt ligt met je knappe kop en idem studie :+ Maar lastige beslissing vind ik het. Wel 9 januari een afspraak aan de universiteit van Sheffield voor mogelijke phd plek met potentieel begeleider.
Op het moment sta ik er zo in:

Ik ga proberen een funded plek te krijgen (noodzakelijk, zonder lukt 't niet), en als 't niet lukt ga ik voor een baan en ga ik over een paar jaar kijken of ik part-time kan gaan promoveren; het is iets wat ik wel heel graag wil, maar wil ook niet een jaar of twee jaar 'baantjes' doen tussendoor (tenzij als onderzoeksmedewerker ofzo) en maar blijven apply-en voor beurzen. Wil ook gewoon vol bijdragen aan onze inkomsten en zulks. Maar toch lastig, aangezien het promoveren/universitair docent worden echt op nummer 1 staat van m'n wensenlijst voor carrièreperspectief en ik nog niet geheel duidelijk heb wat voor andere mogelijkheden ik heb die ik ook echt leuk vind; er zijn genoeg graduate scheme hier waar ik in kán stromen, maar eens zien wat ik ook echt wíl en of er ook kleinere bedrijven zijn waar ik kan doen wat ik leuk vind (onderzoeken).
Ja doei.
pi_121044341
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ioew! ;(

Morgen ga ik spicy duck wrap maken als lunch voor mezelf, maar die mag ik alleen als ik m'n boek heb uitgelezen, anders moet ik het saai met yoghurt doen.
Vanaf morgen weer echt streng aan de studie.

Herken je situatie Chico: phd vs. werkplek vinden. Al denk ik dat jij een stuk beter op de arbeidsmarkt ligt met je knappe kop en idem studie :+ Maar lastige beslissing vind ik het. Wel 9 januari een afspraak aan de universiteit van Sheffield voor mogelijke phd plek met potentieel begeleider.
Op het moment sta ik er zo in:

Ik ga proberen een funded plek te krijgen (noodzakelijk, zonder lukt 't niet), en als 't niet lukt ga ik voor een baan en ga ik over een paar jaar kijken of ik part-time kan gaan promoveren; het is iets wat ik wel heel graag wil, maar wil ook niet een jaar of twee jaar 'baantjes' doen tussendoor (tenzij als onderzoeksmedewerker ofzo) en maar blijven apply-en voor beurzen. Wil ook gewoon vol bijdragen aan onze inkomsten en zulks. Maar toch lastig, aangezien het promoveren/universitair docent worden echt op nummer 1 staat van m'n wensenlijst voor carrièreperspectief en ik nog niet geheel duidelijk heb wat voor andere mogelijkheden ik heb die ik ook echt leuk vind; er zijn genoeg graduate scheme hier waar ik in kán stromen, maar eens zien wat ik ook echt wíl en of er ook kleinere bedrijven zijn waar ik kan doen wat ik leuk vind (onderzoeken).
Welke deuren opent een PhD voor jou? Bij bedrijven kun je ook vaak (toegepaste) cursussen volgen.. Of wil je echt docent op een uni worden?
pi_121044399
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Welke deuren opent een PhD voor jou? Bij bedrijven kun je ook vaak (toegepaste) cursussen volgen..
Die tot universitair docent. Het is niet iets waar ik direct in het bedrijfsleven wat aan zal hebben.
Ja doei.
pi_121044561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die tot universitair docent. Het is niet iets waar ik direct in het bedrijfsleven wat aan zal hebben.
Was wat laat met mn edit :)
Ja, als je docent wil worden is een PhD wel noodzakelijk denk ik. Maar heb je na een phd goede kansen als docent?
pi_121044606
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

Was wat laat met mn edit :)
Ja, als je docent wil worden is een PhD wel noodzakelijk denk ik. Maar heb je na een phd goede kansen als docent?
Meer dan zónder phD en dan zou ik daarna altijd nog het bedrijfsleven in kunnen: dan heb ik de keuze. Zonder phD niet. Maargoed, heb nog even om alles op een rijtje te zetten en alternatieven op te snorren! :)
Ja doei.
pi_121044749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Meer dan zónder phD en dan zou ik daarna altijd nog het bedrijfsleven in kunnen: dan heb ik de keuze. Zonder phD niet. Maargoed, heb nog even om alles op een rijtje te zetten en alternatieven op te snorren! :)
En als je het leuk vindt, dan is het ook prima toch. Ik weet wel dat je in NL nog redelijk tot goed betaald krijgt als fulltime phd.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:54:50 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121044754
700 kcal aan appelflap en oliebol vandaag op...
Morgen nog een oliebol en dan is het gebeurd. Rest is vriezer.
Niks is lekkerder dan een oliebol bij 30 graden O+
Niks is lekkerder dan 30 graden trouwens..
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 19:57:01 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121044836
Zo ook weer wakker :D en ik voel me zowaar bijgeslapen :s) morgen nog wel een dagje vrij dus dat is wel lekker, kan ik wat in het huis doen en wat boekhouding :)

Lijstje van vandaag is prut :D

L: twee oliebollen en een glas cola
D: pasta met pesto en pijnboompitten
T: yoghurt met roosvicee en beschuit, 2 mandarijnen

Vanaf morgen wordt het weer gezond en maandag ga ik toch beginnen met het 17 dagen dieet. Ik denk dat ik als kickstart wat kilo's verlies dat ik ook gemotiveerder ben om gezond te blijven eten. Ben benieuwd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121044896
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:54 schreef the85mc het volgende:

[..]

En als je het leuk vindt, dan is het ook prima toch. Ik weet wel dat je in NL nog redelijk tot goed betaald krijgt als fulltime phd.
Ja, hier dus niet. Dat is mijn hele overweging/probleem. Hier ben je student en áls je al funding weet te regelen krijg je 'maar' 16000 euro op jaarbasis. Zonder funding is het niet mogelijk, want dan moet ik ook nog eens een totaal van 14.000 euro collegegeld ophoesten.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')