Er wordt iets uit VI gepost en alle alarmbellen bij johannes gaan afquote:Op zondag 30 december 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dan zou je feitelijk een stuk juister zijn ingevoerd!
Die vind ik minder.quote:
Vind je? Normaal wel leuke reclames en dan voornamelijk de kerstversie, maar deze nieuwste is inderdaad iets te makkelijk.quote:
Nu ik weet dat j0rdiii het niet zo leuk vindt wilde ik me eigenlijk inhouden, maar toen keek ik in de spiegel en toen dacht ik: "Jij bent helemaal 'the man', jij moet gewoon drie keer zo vaak VI quoten!!"quote:Op zondag 30 december 2012 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt iets uit VI gepost en alle alarmbellen bij johannes gaan af
geeft ie toch niet, loopt jankend weg.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in het interview na afloop met Barney als hij verliest
Van phil ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Sunshineboy het volgende:
Misschien moet Co het even overnemen?
Postbodes lopen altijd weg.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geeft ie toch niet, loopt jankend weg.
Wat j0rdiii wel en niet leuk vindt is niet zo rullevant. Als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ik weet dat j0rdiii het niet zo leuk vindt wilde ik me eigenlijk inhouden, maar toen keek ik in de spiegel en toen dacht ik: "Jij bent helemaal 'the man', jij moet gewoon drie keer zo vaak VI quoten!!"
Naar de volgende klantquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Postbodes lopen altijd weg.
Allebei worden afgeslacht door vGquote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef DeTolk het volgende:
Denk dat Van Gerwen meer kans heeft tegen Barney dan tegen Phil
Ja net zo grappig als deze reactiequote:Op zondag 30 december 2012 23:01 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Waarom mag het niet, je vindt het toch grappig?
Tekent dat Van Barneveld een winnaarsmentaliteit heeft. Hij haat verliezen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geeft ie toch niet, loopt jankend weg.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tekent dat Van Barneveld een winnaarsmentaliteit heeft. Hij haat verliezen.
Wat isquote:
Je bent wel een aanwinst met al je postsquote:Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Het is klaar kom op allemaal slapen morgen heel de dag bier drinken klaar hij verliest met 6-0
Je lijkt Caland wel, homo.quote:Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Het is klaar kom op allemaal slapen morgen heel de dag bier drinken klaar hij verliest met 6-0
Van Barneveld heeft de mentaliteit van een washandje, daarom heeft hij ook 8 mental coaches in dienst. Het feit dat hij zo moet janken na een verlies dat hij niet eens normaal mensen te woord kan staan tekent dat juist ontzettend.quote:Op zondag 30 december 2012 23:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat isaan mijn opmerking. Dat Van Barneveld een competitiementaliteit heeft, heeft ie al vaak zat bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |