SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de hele aanhang is erquote:Op zondag 30 december 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is nog niet de Van Barneveld uit 1999. Is Sylvia wel aanwezig?
quote:
Wat goed van jouquote:Op zondag 30 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hij het gooide, wist ik het al .Visie
quote:Op zondag 30 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hij het gooide, wist ik het al .Visie
Voor het eerst vanavond dat ik je iets zinnigs zie posten.quote:Op zondag 30 december 2012 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Van Barneveld speelt doorgaans iedere partij de sterren van de hemel, maar als hij tegen Phil Taylor speelt dan is hij ineens nog slechter dan de gemiddelde amateur die speelt in de Lidl kantine.
WDF is officieel, BDO en PDC WK's zijn officieus.quote:Op zondag 30 december 2012 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want 4 keer lakeside en 1 keer PDC is niets officieus aan. Ze tellen WDF niet mee ofzo.
All good things come with patience!quote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst vanavond dat ik je iets zinnigs zie posten.
Moet jij nog bereikenquote:Op zondag 30 december 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst vanavond dat ik je iets zinnigs zie posten.
Zenuwen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Van Barneveld speelt doorgaans iedere partij de sterren van de hemel, maar als hij tegen Phil Taylor speelt dan is hij ineens nog slechter dan de gemiddelde amateur die speelt in de Lidl kantine.
God en het kat-en-muis spelletje met de lamme.quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:
Wat een gezeik hier, we zijn pas een set onderweg tegen god.
Echt een gevangenis verkrachting dit inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef Alexdesouza10 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahhahahahahahaha
Verrassend. Ik had toch eerder aan suikerziekte gedacht.quote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
Als van Barneveld verliest wil hij dood aan kanker aldus Taylor
Neequote:Op zondag 30 december 2012 22:49 schreef Monolith het volgende:
Is dit nou dat omstreden interview? volgens mij kunnen sommige mensen wel een lesje engels gebruiken.
Zo, dus je kan wel iets zeggen wat klopt en niet gay is?quote:Op zondag 30 december 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Taylor heeft gewoon een schijthekel aan Barney, die heeft he mentaal helemaal in de zak.
zijn zn vingers te dik voor.quote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef Zorro het volgende:
v Barneveld weet niet eens hoe dat werkt, SMS
quote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef Zorro het volgende:
Ik ook niet meer? sms is zooo 2011, whatsapp is in nuquote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef Zorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, Barney scoort momenteel te slecht, dan kom je niet eens in de positie voor kansen...quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef marcodej het volgende:
Met een tripletje per beurt zet je hem niet onder druk.
Jij weetquote:Op zondag 30 december 2012 22:53 schreef Alexdesouza10 het volgende:
waarm zegt iedereen niets aan de hand? Hij gaat hier verkracht worden met 6-0
Ze lezen mee...quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
Als Taylor dit ruim wint dan is Barney waarschijnlijk weer terug bij af na die 7-1 in de WK finale van 2009.
Dan is het echt een zakhooi, kan die beter kappen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
Als Taylor dit ruim wint dan is Barney waarschijnlijk weer terug bij af na die 7-1 in de WK finale van 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |