Als er nou nog geld in die hand zou zitten...quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:38 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had 5 tassen.. Alleen kon ik het zoinpakkencdt er 3 over bleven. Ben benieuwd hoeveel het hier vandaag () is.
Vink ken ik niet. Heb ik ook niet veel in mijn wijk geloof ik.
Ik had in mijn wijk nog 7 dichte bussen trouwens.
En van 1 mevrouw kreeg ik de beste wensen en een hand.
Ik zit zelf in 67 en ik merk eerlijk gezegd bij de toelevering weinig van de problemen. Ik werk er nu 7 maanden en slechts 2 keer was de post te laat op het depot, ik kreeg wel keurig een SMS. Normaal is de post al voor 10.00 op de depots.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:22 schreef Deezertje het volgende:
En wéér verstoringen op de CVL's... http://www.postnl.nl/voor(...)512-vertragingensurf Je vraagt je toch af hoe dat komt zowat iedere piekdag...
Haha, dat is het mooiste jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:56 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als er nou nog geld in die hand zou zitten...
Ede was toch als allereerst over naar een CVL? Kan me nog wel herinneren dat daar echt giga veel klachten over de bezorging waren vorig jaar, inmiddels verbeterd dus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Ik zit zelf in 67 en ik merk eerlijk gezegd bij de toelevering weinig van de problemen. Ik werk er nu 7 maanden en slechts 2 keer was de post te laat op het depot, ik kreeg wel keurig een SMS. Normaal is de post al voor 10.00 op de depots.
Of de post van particulieren vertraging oploopt, kan ik natuurlijk niet zeggen, maar de tijdschriften/gidsen lijken steeds op tijd, dus het lijkt er eerder dat de problemen bij de 24U post liggen.
Same here, degene die dat driebundelsysteem heeft verzonnen moet zichzelf echt na laten kijken. Die Vink hebben we trouwens gisteren al mee gehad (net als de Viking overigens). Die dingen zijn inderdaad nog dikker dan een telefoonboek, ongelooflijk. Ook al wat Kampioenen, Eigen Huis en verschillende tv-gidsen bezorgd. Ben benieuwd hoeveel het vandaag is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ede was toch als allereerst over naar een CVL? Kan me nog wel herinneren dat daar echt giga veel klachten over de bezorging waren vorig jaar, inmiddels verbeterd dus?Zou volgens mij al stukken schelen als ze dat hele niet-24u en 24u bundelgedoe afschaffen. Blij dat dat hier nog niet is, dan ben ik meteen weg...
Zag dat Donald Duck vanaf dit jaar 2 euro 40 per nummer kost! Blijkbaar hebben nog genoeg mensen het er voor over zo te zien, volgens mij nog altijd het populairste blad van Nederland en dat voor een dun blaadjequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Stevige post vandaag, maar niet abnormaal. Wel zwaar door die Vikingmonsters, al had ik gelukkig niet zoveel van die dingen in de wijken die ik moet voorbereiden. Een deel kampioenen, lastige donald ducks met een pocket erin, gidsen en tijdschriften.
Ik vind dat heel erg duur voor zo'n dun flutblaadje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zag dat Donald Duck vanaf dit jaar 2 euro 40 per nummer kost! Blijkbaar hebben nog genoeg mensen het er voor over zo te zien, volgens mij nog altijd het populairste blad van Nederland en dat voor een dun blaadje(maar goed, het heeft een hoge terugleeswaarde).
die is zeker aan het gewicht,als je er 25 hebt zit de tas volquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
Whoa!! Ik bekijk net even op internet die Vink catalogus.
Wat een monster!
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe je zo'n enorm boekwerk kunt vullen met plaatjes van potloden en bureaustoelen. Wat was ook alweer het nut van online winkels?
Waarom niet gewoon een klein blaadje versturen een daarbij een verwijzing naar de volledige catalogus online?
cadeautjes worden wel minder,rond en na kerst de mensen lezen teveel negatieve dingen over ons.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:38 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had 5 tassen.. Alleen kon ik het zoinpakkencdt er 3 over bleven. Ben benieuwd hoeveel het hier vandaag () is.
Vink ken ik niet. Heb ik ook niet veel in mijn wijk geloof ik.
Ik had in mijn wijk nog 7 dichte bussen trouwens.
En van 1 mevrouw kreeg ik de beste wensen en een hand.
5 gld toen ik jong was kostte het 60 centquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zag dat Donald Duck vanaf dit jaar 2 euro 40 per nummer kost! Blijkbaar hebben nog genoeg mensen het er voor over zo te zien, volgens mij nog altijd het populairste blad van Nederland en dat voor een dun blaadje(maar goed, het heeft een hoge terugleeswaarde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |