Overratedquote:
Niet meegekregen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Micson het volgende:
Dit vind ik kut. Doet me denken aan dat gedrocht van The Voice die dit nummer deed. Nee daar kijk ik nooit naar, maar daar werd je mee doodgegooid destijds.
Ik vind het vooral erg zeurderigquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
'One Day Like This' vind ik wel erg mooi
Ben niet de enige die haar als een man vind klinkenquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kutnummermet d'r mannenstem
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een kutnummermet d'r mannenstem
Ohhh, de musicalquote:
Welke MBP ga je halen dat ie 1500 euro kost? 15"?quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: wat vinden jullie van iets kopen op afbetaling? Ben er zelf niet zo'n fan van maar het ziet ernaar uit dat ik een nieuwe laptop nodig heb en ik heb niet even 1500 euro liggenVia de wehkamp kan ik een macbook bestellen en als ik dan 150 per maand betaal is het in een jaar afbetaald, kost me aan rente wel 100 euro extra maar per maand valt dat wel mee. Wat vinden jullie, doen of niet?
En sparen? Of duurt dat te lang?quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: wat vinden jullie van iets kopen op afbetaling? Ben er zelf niet zo'n fan van maar het ziet ernaar uit dat ik een nieuwe laptop nodig heb en ik heb niet even 1500 euro liggenVia de wehkamp kan ik een macbook bestellen en als ik dan 150 per maand betaal is het in een jaar afbetaald, kost me aan rente wel 100 euro extra maar per maand valt dat wel mee. Wat vinden jullie, doen of niet?
quote:
Als je hem echt nodig hebt... waarom niet?quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Niet doenquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |