Oke.. hmmm... kan nog steeds de schijf zelf kan. Kan je alleen achter komen door er een andere in te zetten en het OS opnieuw te installeren als je kabel iig goed isquote:
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooitquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt 1 van de minste nummers van de Peppers ooit
Oh ja dat heb ik laatst gedaan en die was verder goed geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je al een check op je HDD gedaan?
Programma's -> Hulpprogramma's -> Schijfhulpprogramma en dan je HDD controleren.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
Ik verwacht steeds dat het over gaat in Ayo Technology
quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooit
hier wel, net aan t begin.quote:
Je ziet wel je harde schijf?quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik laatst gedaan en die was verder goed geloof ik
Das vind ik juist het enige luisterbarequote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Oude meuk van de peppers is echt de grootste bagger ooit
ditquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Dven het volgende:
WAT DE NEUK HEBBEN ZE MET DE GITAAR GEDAAN
Muziek is meer dan tekstquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Gehenna het volgende:
ohja 'Hey Ho / listen what I say, yo'zulke teksten
Dat weet ik allemaal niet hoorquote:
Ja, denk 't wel uiteindelijkquote:
Je kan beter even wachten tot dat Bohemian Rhapsodyis geweestquote:
Time Machine gebruiken, backup dus. Moet je wel een externe schijf hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet hoorZal het even aan vriendje vragen als hij weer thuis is
Hij heeft laatst alles opnieuw geinstalleerd waarbij ik al mijn muziek en veel foto's ben kwijtgeraakt
klopt en normaal erger ik me er niet eens aan, maar hier...quote:
Wat? DIT? echt nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Echt op 2 na beste nummer ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |