10/10quote:Op zondag 30 december 2012 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Star trek nemesis
This means war
Dat soort shizzle, maar deze zijn allemaal foutquote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
Bad santa?
Shootout at o.k. Corral?
Once upon a time in the west?
The alamo?
How the west was won?
Dat soort shizzle?
Wanneer snap je nou eens dat mensen het gewoon écht niet weten? Niet een kwestie van niet op 1 o f2 films kunnen komen, maar gewoon geen flauw benul waar we het antwoord moeten zoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat soort shizzle, maar deze zijn allemaal fout
quote:Op maandag 31 december 2012 09:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wanneer snap je nou eens dat mensen het gewoon écht niet weten? Niet een kwestie van niet op 1 o f2 films kunnen komen, maar gewoon geen flauw benul waar we het antwoord moeten zoeken.
Op zich goed dat je het niveau een beetje hoog wil houden, maar je legt et topic tegenwoordig wel echt vaak stil.
PSH kan er idd maar een zijnquote:Op maandag 31 december 2012 10:17 schreef picodealion het volgende:
Philip Seymour Hoffman natuurlijk.
Ik denk nog even over de andere initialen, eerste gok op Synechdoche, New York.
quote:Op maandag 31 december 2012 10:40 schreef picodealion het volgende:
Lindsay Lohan? Daar ken ik maar 2 films mee en die zijn zonder PSH.
Neen. Wel een dame iddquote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 11:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]Njosnavelin snaait het punt weg voor de voeten van de hard-gokkende mannen
Ik help je wel een beetje: Char...............quote:Op maandag 31 december 2012 11:27 schreef picodealion het volgende:
Melancholia, ben d'r naam vergeten.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
De naam Charlotte Gainsbourg komt in me op maar ik heb geen idee of ik daarmee compleet de plank missla.
Dat is die andere frans-engelse actricequote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
De naam Charlotte Gainsbourg komt in me op maar ik heb geen idee of ik daarmee compleet de plank missla.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
Wat Robby zei... pff pico, hoe kun je Charlotte Gainsbourg niet kennen!quote:
quote:
Ik heb 't even opgezocht, ik heb maar 2 films met haar gezien.quote:Op maandag 31 december 2012 11:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
Wat Robby zei... pff pico, hoe kun je Charlotte Gainsbourg niet kennen!
Allemaal goed. Nog 2.quote:Op maandag 31 december 2012 11:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bedazzled
Austin Powers - International Man of Mystery
Austin Powers 2 - The Spy Who Shagged Me
Serving Sara(h)
Te weinig!quote:Op maandag 31 december 2012 11:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb 't even opgezocht, ik heb maar 2 films met haar gezien.
Austin powers international man of mysteryquote:Op maandag 31 december 2012 11:53 schreef ArtistA het volgende:
Doe maar 6 films met Elizabeth Hurley
quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Austin powers international man of mystery
Bedazzled
En 4 sextapes.
quote:Op maandag 31 december 2012 11:57 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bad Boy of zoiets? (Die met Denis Leary.)
Denk dat je Double Whammy bedoelt.quote:Op maandag 31 december 2012 11:57 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bad Boy of zoiets? (Die met Denis Leary.)
Die ook!quote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Denk dat je Double Whammy bedoelt.
Gun ons eens een plaatje van Leary. Nee ik heb zo 1 2 3 echt geen idee wie dat isquote:Op maandag 31 december 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
Denis Leary - film 1 - acteur 1 - film 2 - acteur 2 - film 3 - Russel Crowe
Vul maar in!
Dat zegt me nog veel minder dan zijn naamquote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef Tem het volgende:
Die gast van de cheese helmet bumper van mtv.
En nou wél een fatsoenlijke vraag, Sands!quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef Sands het volgende:
Denis Leary - ice age 4 - simon pegg - Star Trek - Chris Pine - Unstoppable - Denzel Washington - American Gangster - russel crowe
Ik had gisteren een fatsoenlijke vraagquote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En nou wél een fatsoenlijke vraag, Sands!
Doe maar een nòg een fatsoenlijkere vraag danquote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had gisteren een fatsoenlijke vraag
2 films waar Hugh Jackman een liedje zingt (en wat dus ook daadwerkelijk op de Soundtrack staat volgens imdb)quote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doe maar een nòg een fatsoenlijkere vraag dan
quote:Op maandag 31 december 2012 14:38 schreef DragonFodder het volgende:
Holy f..
Eh, notting hill?
4 weddings and a funeral?
About a boy?
Love actually?
1/2quote:Op maandag 31 december 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wacht, verkeerde hugh.
Les miserables
Nee, faal mijnerzijdsquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef DragonFodder het volgende:
Zal niet een van de xmen films zijn..
Kate and leopold?
quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef picodealion het volgende:
Zat hij niet toevallig in Sweeney Todd?
quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
Ik dacht slim te zijn met die baz hint.
Happy feet dan?
Nein.quote:
Wat lief van jequote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef DragonFodder het volgende:
Oudjaarskadootje voor Sands
Trade Mark
Calm voice
Wie?
Ja sicherquote:
Daar dacht ik eerst ook aan maar het is iemand anders die je wellicht ook kent trouwensquote:
quote:
uit de parents guide van welke film?quote:A man punches another man in the face, and then stabs him through the chest with a curtain rod (we see a lot of blood oozing out of the wound and on the attackers face and we hear gurgling as the man dies).
nee. recenter.quote:
quote:A man uses a hammer to pounds another man's hand (he screams and we see a bloody hand); then he presses a bullet to his forehead and threatens to hit it with the hammer, stops and then forces the man to swallow the bullet.
quote:A man pounds another man's head against the wall of an elevator, and then stomps on his head repeatedly until we hear crunching and squishing, while a woman looks on in horror (blood pours from the wound).
Nee. 2011quote:
quote:
Vind je die ruggedly handsome? Hij heeft meer een babyface..quote:
met zijn littekentje? Ja, wel een beetje.quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je die ruggedly handsome? Hij heeft meer een babyface..
gerard butler?
Hardy in warrior heeft toch geen babyface meer?quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je die ruggedly handsome? Hij heeft meer een babyface..
gerard butler?
Om de 1 of andere rede las ik toch echt Tom Hanksquote:Op maandag 31 december 2012 17:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hardy in warrior heeft toch geen babyface meer?
quote:Frequently gets offered roles based on comic books. He was offered The Punisher (2004), Daredevil (2003), Hulk (2003), Iron Man (2008), Mr. Fantastic in Fantastic Four (2005), and Jonathan Kent in Superman Returns (2006).
Nee.quote:
Ajmanannannemmaa +1quote:
Eens. M.n. Iron Man zou er slechter mee af zijn. Mr. Fantastic zie ik hem nog wel doen, Daredevil trouwens ook wel.quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ben ik blij dat hij al die rollen niet gekregen heeft zeg...
quote:Won 3 Golden Globes. Another 16 wins & 16 nominations
Wie?quote:Chosen by "People" magazine as one of the 50 most beautiful people in the world. [1997]
Flew to L.A. for the casting of Schindler's List (1993), after she was discovered for the role in ":X" (1994). Steven Spielberg finally gave her the role but had to turn it down, because they weren't willing to give her tutoring in Poland.
Was banned from the Philippines in Sept 1998, for making derogatory remarks about the country. The President of the Philippines condemned her publicly.
Bedankt voor het overnemen van mijn vraag, moest eventjes wat tussendoor doen.quote:Op maandag 31 december 2012 17:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ajmanannannemmaa +1
Stand FMT december 2012:
73 Sands
58 DragonFodder
47 SamuelofSEK
25 Borizzz
20 Asap
17 Robby87
14 Michelangelo2
12 dyonvbaal
10 Desunoto
10 SaintOfKillers
10 Ahmad1nejad
9 Njosnavelin
9 lamers
9 FireFox1
9 ArtistA
6 Gillingham
5 picodealion
5 Waaghals
5 wyccie
3 Hulkio
3 kawa4
3 innepin
3 Rantheman
2 Tem
2 DeGemaskerdeMuchacho
2 InTrePidIvity
1 Baszh
1 victorinox
1 Hawaii_Tim
quote:She turned down the role of "Rose" in Titanic (1997) as she had just finished working with Leonardo DiCaprio on(1996). Though she described working with him on that film as a "treat", she admitted in an interview later that if she had accepted the role in Titanic (1997), she would not have been able to get away from him.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
Claire danes dan waarschijnlijk.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:55 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bill Pullman - Independence Day
Kevin Kline - The American President (?) acteur en film kunnen allebei gebruikt worden, maar niet bij elkaar.
Dat is niet Gene die daar president is.quote:Op maandag 31 december 2012 17:58 schreef HilarityEnsues het volgende:
Gene Hackman - Murder at 1600?
2/5quote:
3/5quote:
4/5quote:Op maandag 31 december 2012 18:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lincoln - daniel day lewis
Ides of march - george clooneyGovernor Mike Morris volgens imdb.
Simpsons movie - Arnold Schwarzeneggerwant de stem word niet door Arnie zelf gedaan.
Hoover was toch geen president?quote:
Wel een andere Hooverquote:Op maandag 31 december 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoover was toch geen president?
Eh... hmmm even checkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Leuk.
Alleen is december nog niet meegerekend in de totaalstand.
Als ik naar 2012 kijk en al mijn punten bij elkaar optel, dan kom ik uit op 84. Dit klopt met de eindstand 2012 en de eindstand nieuwkomers 2012. Maar de totaalstand geeft 74 punten aan. Ik heb in december 10 punten gehaald, dus dat is een makkelijk rekensommetje.
Had ik maar veel vrije tijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het tiende jaar FMT heeft ook in de totaalstand enkele wijzigingen opgeleverd. De meest opvallende hiervan is waarschijnlijk dat ik (SamuelofSEK) voorlopig eerste sta totdat iemand anders met te veel vrije tijd (Sands) mij over enkele jaren van de troon komt stoten.
Heb het verbeterd. Geen idee waarom, maar jij lijkt een van de weinigen te zijn bij wie december niet was meegeteldquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Leuk.
Als ik naar 2012 kijk en al mijn punten bij elkaar optel, dan kom ik uit op 84. Dit klopt met de eindstand 2012 en de eindstand nieuwkomers 2012. Maar de totaalstand geeft 74 punten aan. Ik heb in december 10 punten gehaald, dus dat is een makkelijk rekensommetje.
Ziet er goed uit Samquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef Desunoto het volgende:
Leuk.
Wel hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:35 schreef Asap het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Sam, maar Desu heeft gelijk. December is voor mij ook niet meegenomen
Ja, maar dat houden weinigen van ons vol. Vorig jaar was er ook maar 1 iemand die boven dat gemiddelde kwamquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Statistisch gezien zou je dus gewoon met 2 juiste antwoorden per dag eerste eindigen in de jaarstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |