Voor die helden zou op zijn minst een aparte top 100 moeten komen. Ook Blind Lemon Jefferson, Robert Johnson, Lead Belly etc.quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En Willie Dixon en Blind Willie Johnson (allebei ook helden btw)
Dit is een tijdloos nummertje en ik denk dat het ook over een jaar of tien nog best hoog zal staanquote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wat doet dit liedje tegenwoordig nog zo hoog? Was toen leuk, maar inmiddels wel een stukkie minder toch?
de st uit 2003, tijdens Moby Dickquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Welke is dat? Want ik heb hier the Song Remains the Same liggen, maar moet eerlijkheidshalve opbiechten dat ik hem nooit in 't geheel heb bekeken
quote:Op zondag 30 december 2012 21:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een keer heel hard gelachen toen ik een toerist Leidseplein uit hoorde spreken als Led ZeppelinMoet er sindsdien altijd aan denken bij Leidseplein
Eens.quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef cafca het volgende:
Best een leuk nummer, maar hoort niet zo hoog te staan.
Die iddquote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef Knip het volgende:
[..]
Voor die helden zou op zijn minst een aparte top 100 moeten komen. Ook Blind Lemon Jefferson, Robert Johnson, Lead Belly etc.
Heet die dvd How the West was won, want daar heb ik de audio wel van beluisterd, met inderdaad Moby Dick met een heerlijk lange soloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |