ja klopt zijn eigenlijk maar 2 stukken van zo'n dikke 20 min. plus nog 2 'bonus tracks'quote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef Timo20 het volgende:
@ Gehenna
heeft die plaat van Godspeed You! Black Emperor echt maar 4 platen?
dat is de enige plaat van ze van dit jaar die in spotify staat
Ja, dat klopt. Qua minuten is het 52 minuten, heel gemiddeld voor een album dus.quote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef Timo20 het volgende:
@ Gehenna
heeft die plaat van Godspeed You! Black Emperor echt maar 4 platen?
dat is de enige plaat van ze van dit jaar die in spotify staat
Je zegt het goed, mehehehehehquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Meh, ik heb nu niet meer zoveel met Guus.
Ken je Braak?quote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef Dven het volgende:
Ik ben buiten De Dijk, Acda en De Munnik en De Poema's niet zo van Nederlandstalige muziek maar Guus is goed te doen en volgens mij een ongelofelijk sympathieke gozer waar prima een pilsje mee te drinken valt terwijl je over steengoede muziek praat. Net als met Nick en Simon trouwens. Alleen hun muziek vind ik echt niet te verteren
Heb t nu tijdensquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt zijn eigenlijk maar 2 stukken van zo'n dikke 20 min. plus nog 2 'bonus tracks'
Echt sfeermuziek, klinkt bijna als een soundtrack voor een hele intense film, die nooit gemaakt is. Die moet je zelf dus maar dromenJe moet er van houden.
Dit is eigenlijk ook oud werk, wat nu pas is opgenomenquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Qua minuten is het 52 minuten, heel gemiddeld voor een album dus.
Genre: post-rock, ik kan er ook wel van genietne (al ken ik eigenlijk alleen het oude werk)
Nog nietquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Knip het volgende:
[..]
Ken je Braak?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braak_(band)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |