Kolchoz-vuurwerkinitiatievenquote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En hun 'oplossingen' even hilarisch als gevaarlijk.
Dan krijg je weer de vuurwerkweigerambtenaar.quote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kolchoz-vuurwerkinitiatieven.
Elke buurt, zijn eigen honderd-duizendklapper die door bijzondere ambtenaren in dienst worden afgestoken.
Dat is vooral omdat je daar 80000000 moet betalen voor een fucking biertje en iedereen dus gewoon nog nuchter is.quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
In Australië werkt het prima anders.
Oei, kamervragenquote:Op zondag 30 december 2012 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan krijg je weer de vuurwerkweigerambtenaar.
Rukwerk en vuurwinden?quote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef TitusPullo het volgende:
Hier wisselen vuurwerk en rukwinden elkaar af.
Weer pittig gegeten?quote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef TitusPullo het volgende:
Hier wisselen vuurwerk en rukwinden elkaar af.
Ben je ondertussen langstudeerder?quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jaja. Ik ben bezig met een uiterste krachtinspanning mijn studie af te ronden.
quote:
quote:
Blijft een geweldig plaatje.quote:
Op Tweakers werkt 'ie ook.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef De_Guidance het volgende:
'In land X werkt het ook' is een van mijn favoriete FOK non-argumenten.
Ik geloof dat ik fractals ontdekt heb in die kamerjas, even aan Drugshond vragen.quote:
Homo's en fractals zijn onverenigbaar.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik fractals ontdekt heb in die kamerjas, even aan Drugshond vragen.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef waht het volgende:
[..]
Homo's en fractals zijn onverenigbaar.
Wijn is er wel spotgoedkoop.quote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat je daar 80000000 moet betalen voor een fucking biertje en iedereen dus gewoon nog nuchter is.
Vandaar dat jullie dat onderzoek hebben uitbesteed aan Enschede.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef waht het volgende:
[..]
Homo's en fractals zijn onverenigbaar.
Correctie: homo's en fractals zijn onlosmakelijk verbonden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie dat onderzoek hebben uitbesteed aan Enschede.
Hoe zet je een fractal buitenspel?quote:
Die kwam vorig jaar op de Foute Party.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |