Het is pas 3-3 en nu al memorabel.quote:
Gelul, ik constateer alleen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oppurtunist, als van Gerwen wint sta je met je brulshirt vooraan
Knap, zo laag gooien en toch niet achterstaan.quote:
Ga ergens anders trollen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het toch dat een speler die er écht helemaal niets van kan, toch 3 sets pakt tegen Van Gerwen. In geen 5 jaar heb ik zo een slechte darter gezien als Wade.
Zou die Mevrouw van Zetten uit Tiel het ook begrijpen?quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef TheGOAT het volgende:
'de jongens van de mannen gescheiden worden', ik wist niet dat Smeets commentaar gaf hier
Dat zijn teksten!quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je hebt er niks aan als je met een hoger gemiddelde alsnog verliest.
Hij speelt gewoon lekker, niet bijzonder slecht.quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Hoe kan het toch dat een speler die er écht helemaal niets van kan, toch 3 sets pakt tegen Van Gerwen. In geen 5 jaar heb ik zo een slechte darter gezien als Wade.
Hoeveel dartpijlen heb jij wel.quote:
En het bord is rond.quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
Je hebt er niks aan als je met een hoger gemiddelde alsnog verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |