SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
TT !!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bij dat oma verhaal zeg ik net als Huppel dat het al is opgelost en voor de vraag komt hoe en wat zeg ik net als Huppel dat ie foetsie is.![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
![]()
Maar J, kan jij dan helemaal niet romantisch zijn?
Dan wordt een relatie tussen ons nooit wat
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Spoorloos verdwenen dat kind van mijquote:Op zondag 30 december 2012 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Bij dat oma verhaal zeg ik net als Huppel dat het al is opgelost en voor de vraag komt hoe en wat zeg ik net als Huppel dat ie foetsie is.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn moeder roept om de maand of ik al "seksueel actief" ben.
Een keer zei ik: ja, met Pieter.
Die kop, priceless.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Is ie al terecht?quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen dat kind van mij![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
Die kop, priceless.![]()
![]()
![]()
Zoiets flikte mn zoon vorige maand ook!quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
Die kop, priceless.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehequote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
Die kop, priceless.![]()
![]()
Nope.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mijn moeder was het al wel duidelijk toen ik vroeg of ik aan de pil mocht gaan
Hehe koning ben je ookquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
Die kop, priceless..
![]()
Ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool.quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar J, kan jij dan helemaal niet romantisch zijn?
Dan wordt een relatie tussen ons nooit wat
Sorry schat
Ik las het. Wat een koning is het.quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets flikte mn zoon vorige maand ook!C'est la vie
Hmquote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool.
Sorry schat
Gemeen pokkejoch is hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat zegt hier niks. Die slikten zowel mijn zus als ik al voordat er uberhaupt een jongen in beeld was.quote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mijn moeder was het al wel duidelijk toen ik vroeg of ik aan de pil mocht gaan![]()
Is er nu een opening in je armen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder had ooit gezegd 'Als je homo bent kan je dat gewoon zeggen he?'
Tja dat krijg je ervan als je nooit een vriendinnetje hebt![]()
![]()
Mijn moeder ontdekte dat ik seksueel actief was toen ik haar vertelde dat ze oma werdquote:Op zondag 30 december 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mijn moeder was het al wel duidelijk toen ik vroeg of ik aan de pil mocht gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Wahahaha, mijn moeder zei alleen maar; zolang je het veilig doetquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Tja dat krijg je ervan als je nooit een vriendinnetje hebt.
![]()
oh my godquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder ontdekte dat ik seksueel actief was toen ik haar vertelde dat ze oma werd![]()
![]()
Ik ben gekapt met het romantisch zijn.
Een lompe hork zijn werkt veel beter als ik dat zo om me heen bekijk![]()
Hier welquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat zegt hier niks. Die slikten zowel mijn zus als ik al voordat er uberhaupt een jongen in beeld was.Had net een maand een relatie. En toen vroeg ik of ik aan de pil mocht. Bij de huisarts, waar mn moeder meeging, vertelde ik ook als reden dat ik graag mijn ongesteldheid regelmatig wilde hebben, en zelf kunnen 'bepalen', maar ook dat ik een relatie had..
Ghehehe, dat vroeg de moeder van een maat ook een keer aan hem toen ik daar langs ging. Die kop van hemquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er nu een opening in je armen?![]()
Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Een lompe hork zijn werkt veel beter als ik dat zo om me heen bekijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eindelijk knuffelenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ligt er maar aan waar op je valt hoorquote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Een lompe hork zijn werkt veel beter als ik dat zo om me heen bekijk.
![]()
Yup, met een beetje de bad boy uithangen krijg je veel meer meisjes dan wanneer je de lieve romantische knul bentquote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
Een lompe hork zijn werkt veel beter als ik dat zo om me heen bekijk
Ook prima toch.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier welHad net een maand een relatie. En toen vroeg ik of ik aan de pil mocht. Bij de huisarts, waar mn moeder meeging, vertelde ik ook als reden dat ik graag mijn ongesteldheid regelmatig wilde hebben, en zelf kunnen 'bepalen', maar ook dat ik een relatie had..
![]()
![]()
Nou romantisch zijn heeft me nog weinig opgeleverd op de langere termijnquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar op je valt hoor.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
Dan heb ik het toch makkelijkerquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou romantisch zijn heeft me nog weinig opgeleverd op de langere termijn
Hier ook zoiets: 'Ja, het maakt niet uit met wie je thuis komt, vrouw of man en hoe zij/hij is.'quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Tja dat krijg je ervan als je nooit een vriendinnetje hebt
Tot ik zei: Nou, dus als ik thuis kom met een gothic (uitleggen wat het is) of een arische dame die voor het verorberen van de kerstmaaltijd nog even de Hitlergroet doet of een dame uit Swahili met zo'n uitschuifmond en vage kraaltjes op rare plekken...alles goed?
Toen krabbelden ze wel wat terug.![]()
Ben je cliché-romantisch of origineel-romantisch?quote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou romantisch zijn heeft me nog weinig opgeleverd op de langere termijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nouja, 1 lange relatie hier waar ik toch wel wat romantisch was af en toequote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou romantisch zijn heeft me nog weinig opgeleverd op de langere termijn. Niet te vaak he, dan raken ze eraan gewend
.
![]()
Origineel natuurlijk, je weet hoe ik rolquote:Op zondag 30 december 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je cliché-romantisch of origineel-romantisch?![]()
Cliché dusquote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Origineel natuurlijk, je weet hoe ik rol
[b]AirwiN schreef [/b]
Faxie, doe me een plezier en probeer niet àlle dames op FOK! op zulke wijze te hosselen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
Ik ben geen homo en dat wil ik je best wel komen bewijzen hoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Arme jij.quote:Op zondag 30 december 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Tja dat krijg je ervan als je nooit een vriendinnetje hebt
C'est la vie
Grapje tochquote:![]()
Maar ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik vind die cliché dingen zo'n enorme afknapper.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt gelijk hoor, werkt allemaal nietquote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Origineel natuurlijk, je weet hoe ik rol![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, doe me een plezier en probeer niet àlle dames op FOK! op zulke wijze te hosselen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: