SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jammer dat je de links al gegeven hebtquote:Op zondag 30 december 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betaling mag als naaktfoto's in mijn PM. Tenzij je lelijk ben, dan foto's van je aantrekkelijkste vrouwelijke familielid
Number 23quote:Op zondag 30 december 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zeg dan gelijk de naam in je post
Ik ben al wat aan het zoekenquote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
LB jij had toch iets met baarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee Kelly Rowland is niet leukquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je haar in deze clip niet leuk vind, ben je echt homoseksueeltje.
Dan zal ik wel gay zijn inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dankje...quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik val niet op Afro-American?quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan, volgens jou? Wat? WAT?
Dit...quote:
En dan maar gelijk gay he, pffquote:
Dit. Al zijn er een paar uitzonderingen, maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay out of my leaguequote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind mensen die getint etc zijn gewoon totaal niet aantrekkelijk... kwestie van smaak he
Blijkt maar. Ik vind blank en getint aantrekkelijk, als het maar aantrekkelijk isquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind mensen die getint etc zijn gewoon totaal niet aantrekkelijk... kwestie van smaak he
Licht getint wel ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkt maar. Ik vind blank en getint aantrekkelijk, als het maar aantrekkelijk is
Al beter, maar mag wel wat natuurlijkerquote:
Je valt gewoon op Westerse meiden, niks mis mee toch?quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
niks racistisch maar vind bijna alles met een buitenlands uiterlijk gewoon niets als je me snapt
quote:Op zondag 30 december 2012 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je valt gewoon op Westerse meiden, niks mis mee toch?
Ik snap je helemaalquote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
niks racistisch maar vind bijna alles met een buitenlands uiterlijk gewoon niets als je me snapt
Ik vind Nicole nog best natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al beter, maar mag wel wat natuurlijker
quote:
Sofia Black-D'Eliaquote:
Aha. Haar vind ik dan weer niet zo aantrekkelijk. d'r haar zit niet leuk en ze heeft een selena gomez gezicht.quote:
Dus...quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
So how can you tell me, you're lohoneleeeeeeeeeeeey and say for you that the sun don't shiiiiiiiine
quote:
dat was een liedje die ik in de derde moest zingen.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ja Leila valt al helemaal af jaquote:
quote:
Kinderchampagnequote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Een keer waren we met oud en nieuw een minuut te vroeg aan het aftellen.
Dat was echt dom
En morgen moet ik kinderchamapgne halen want ik lust geen echte
Jip en Janneke champagne.quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Dat was echt dom
quote:
jaaa lekkerquote:
Waarom zou je perse "champagne" moeten drinken?quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Dat was echt dom
Vind ik ook hoorquote:
Mn ouders willen wel dat ik het proef, maar dat doe ik al niet meerquote:Op zondag 30 december 2012 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zou je perse "champagne" moeten drinken?
Haha ja, maar alcohol vind ik sowieso niet lekker. Gisteren kreeg ik een cocktail in mn handen gedrukt. Gadverdammequote:Op zondag 30 december 2012 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorNa 1 slok champagne ben ik dat al helemaal zat
Haha drink je helemaal geen alcohol?quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja, maar alcohol vind ik sowieso niet lekker. Gisteren kreeg ik een cocktail in mn handen gedrukt. Gadverdamme
Nee, vind ik viesquote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha drink je helemaal geen alcohol?
haha herkenbaar, vind champagne ook viesquote:Op zondag 30 december 2012 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Mn ouders willen wel dat ik het proef, maar dat doe ik al niet meer
Okquote:
Proostquote:Op zondag 30 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
smirnoff ice en pina colada
Wijvendrankjes zijn best lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
smirnoff ice en pina colada
een goed kersenbier is nog niet eens een echte wijvendrank. Smirnoff Ice inderdaad wel, zo'n hele fles heeft evenveel alcohol als 2 pilsjesquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijvendrankjes zijn best lekkerKersenbier
ik zuip het als een ventquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijvendrankjes zijn best lekkerKersenbier
Percentage blijft hetzelfde hè?quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
een goed kersenbier is nog niet eens een echte wijvendrank. Smirnoff Ice inderdaad wel, zo'n hele fles heeft evenveel alcohol als 2 pilsjes
Jij at het gewoon?quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zuip het als een vent
Na 1 hele fles pure smirnoff voel je wel wat meer dan 2 biertjes inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smirnoff ice is 4% ? Bier is 5% ?
Voor het aantal ml's maakt dat dus geen drol uit.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 hele fles pure smirnoff voel je wel wat meer dan 2 biertjes inderdaad
ja natuurlijk, maar ik maakte een andere 'fout'. Ik ging direct uit van een grote fles Smirnoff Icequote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smirnoff ice is 4% ? Bier is 5% ?
Voor het aantal ml's maakt dat dus geen drol uit.
Nu snap ik je even nietquote:Op zondag 30 december 2012 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar ik maakte een andere 'fout'. Ik ging direct uit van een grote fles Smirnoff Ice
Zou ook wel eens 5 kunnen zijn, verwaarloosbaar verschilquote:Op zondag 30 december 2012 21:43 schreef Adames het volgende:
is het echt maar 4 trouwens? ik dacht ook gewoon 5
ik zei als je 1 (grote, 0,75L) fles Smirnoff Ice leeg drinkt, is het alsnog evenveel alcohol als 2 kleine (0,33) flesjes pilsener.quote:
op die lage percentages scheelt 1 procent wel veelquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ook wel eens 5 kunnen zijn, verwaarloosbaar verschil.
Ongeveer even veel inhoud jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zei als je 1 (grote, 0,75L) fles Smirnoff Ice leeg drinkt, is het alsnog evenveel alcohol als 2 kleine (0,33) flesjes pilsener.
Goede discussie wel.
Hmm, nu je het zegt... heb je gelijk in. Triple's komen ook harder aan dan gewoon pilsquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
op die lage percentages scheelt 1 procent wel veel
triples zijn dan ook minstens 8%. Maar die hakken er goed in ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongeveer even veel inhoud ja.
[..]
Hmm, nu je het zegt... heb je gelijk in. Triple's komen ook harder aan dan gewoon pils.
Klopt ja, maar die vind ik wel lekkerder dan gewoon pilsquote:Op zondag 30 december 2012 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
triples zijn dan ook minstens 8%. Maar die hakken er goed in ja.
Overigens is Smirnoff Ice toch 4, je hebt gelijk
nee het is 4, heb het opgezochtquote:Op zondag 30 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die vind ik wel lekkerder dan gewoon pils.
Ja, ik weet het niet hoor, de ene hit zegt 4, de andere 5
de fles zegt 4quote:Op zondag 30 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die vind ik wel lekkerder dan gewoon pils.
Ja, ik weet het niet hoor, de ene hit zegt 4, de andere 5
Veel te sterke troep. Net als Baileysquote:Op zondag 30 december 2012 21:46 schreef Taexon het volgende:
Heb hier trouwens ook nog een hoop wat lekker is
Sambuca![]()
Amaretto
En nog teveel andere dranken
Haha oke, Leffe Tripel vind ik wel lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
nee het is 4, heb het opgezocht
en qua speciaalbier, ik kan mezelf een aardige kenner noemen, maar pils op zijn tijd is niks mis mee.
Pure whiskeyquote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te sterke troep. Net als Baileys
amaretto haalt de 30 niet eens, baileys rond de 15 geloof ikquote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon langzaam drinken en niet om bezopen te wordenquote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 21:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je moet het gewoon langzaam drinken en niet om bezopen te wordenja maar zelfs al neem ik er een nipje van brandt men keel alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan daar gewoon niet tegen ofzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
met koffie is baileys heerlijkquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar zelfs al neem ik er een nipje van brandt men keel alIk kan daar gewoon niet tegen ofzo
Ik ken een hond die zo heet. En ook een die heet sushi.quote:
Ze zeggen het ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met koffie is baileys heerlijk
mijn vriendin heeft ook een hond die Bailey heetquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken een hond die zo heet. En ook een die heet sushi.
Geen whiskey drinken danquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja maar zelfs al neem ik er een nipje van brandt men keel alIk kan daar gewoon niet tegen ofzo
Kip en Varken. Zijn 2 kattenquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken een hond die zo heet. En ook een die heet sushi.
niks mis mee. La Chouffe is voor mij de favoriet, niet zozeer omdat ik hem echt het lekkerst vind, maar hij is zo toegankelijk en goed verkrijgbaar en tegelijkertijd verveelt hij bijna niet. Zijn er niet zo veel die dat hebben. Of ze zijn niet zo toegankelijk (Chimay, Orval, Westmalle, etc) of ze vervelen nogal snel (meeste Leffe's en La Trappe)quote:Op zondag 30 december 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha oke, Leffe Tripel vind ik wel lekkerAndere bieren niet zo.
[..]
Pure whiskey
haha ik vind dat een rare naamquote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft ook een hond die Bailey heet
Nooit behoefte gehad dat te proberen inderdaadquote:
hahhaha lol. Die vind ik wel coolquote:
haha ja dat kanquote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zeggen het ja.
Maar ik drink ook geen koffie__
Geniaalquote:
Ben verder niet een echte kenner, drink haast nooit bierquote:Op zondag 30 december 2012 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
niks mis mee. La Chouffe is voor mij de favoriet, niet zozeer omdat ik hem echt het lekkerst vind, maar hij is zo toegankelijk en goed verkrijgbaar en tegelijkertijd verveelt hij bijna niet. Zijn er niet zo veel die dat hebben. Of ze zijn niet zo toegankelijk (Chimay, Orval, Westmalle, etc) of ze vervelen nogal snel (meeste Leffe's en La Trappe)
Als je niet wilt dat je keel weg brandt, moet je dat niet doenquote:Op zondag 30 december 2012 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit behoefte gehad dat te proberen inderdaad
Hoe ouder hoe 'milder'quote:Op zondag 30 december 2012 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
whiskey heeft dat wel erg extreem ja, althans de meesten.
Geniaalquote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geniaal
Mijn kip die ik had: Haan
Mijn ratten: Fret&Muis![]()
En Ro-ald gaat zijn vissen die hij gaat kopen Karper en Paling noemen door mij
La Chouffe is een veilige keus voor iedereen, wel sterk (8,5%)quote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben verder niet een echte kenner, drink haast nooit bier.
[..]
Als je niet wilt dat je keel weg brandt, moet je dat niet doen.
[..]
Hoe ouder hoe 'milder'.
hahahahaquote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ook nog een kip gehad die Sjakie heettedie had een scheve bek
Geweldigquote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ook nog een kip gehad die Sjakie heettedie had een scheve bek
Toch eens proeven danquote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
La Chouffe is een veilige keus voor iedereen, wel sterk (8,5%)
Oudere hebben het inderdaad wat minder, net zoals de Amerikaanse Whisky/Bourbon. Die dan weer jong zijn.
Lijken me echt 1 van de weinige huisdieren die niet leuk zijnquote:
oidipoes of oedipoes. Leuke (maar freaky) naam welquote:Op zondag 30 december 2012 21:56 schreef msacras het volgende:
Mijn katten heten Oidipoes en Roodbaard. En ik had 3 vissen die Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt en Tré Cool heetten :p
Hahaha, ik heb al katten en een hond. Maar vissen lijken me wel grappigquote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijken me echt 1 van de weinige huisdieren die niet leuk zijn
een cavia voor kleine kinderen is nog wat ergerquote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijken me echt 1 van de weinige huisdieren die niet leuk zijn
Katten en honden zijn leukquote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb al katten en een hond. Maar vissen lijken me wel grappig
Ik weetquote:
Ja klopt. of vogels. Nee vind ik niksquote:Op zondag 30 december 2012 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
een cavia voor kleine kinderen is nog wat erger
Wat voor hond heb je?quote:Op zondag 30 december 2012 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weetop bank liggen met hondje
lekker warm
had ik al een keer verteld aan je!!! maar heb een parson jack russel. Dus een jack, maar dan hoog op de poten. En hij is ruwharig.quote:
Ohja kloptquote:Op zondag 30 december 2012 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
had ik al een keer verteld aan je!!! maar heb een parson jack russel. Dus een jack, maar dan hoog op de poten. En hij is ruwharig.
hahaha ja is ook waarquote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja kloptJa ik had ook al keer aan je verteld dat ik vergeetachtig was ;$
Ik mis het wel hoor, een hondje in huisquote:
aaawh : (quote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis het wel hoor, een hondje in huis
Franse bull hebben? Gratis af te halenquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis het wel hoor, een hondje in huis
Bowie weer vervelendquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Franse bull hebben? Gratis af te halen
Morgen ben ik weer de lul ben ik bangquote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij zit steeds mijn vriendin te bespringen
quote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij zit steeds mijn vriendin te bespringen
Mijn gedachtenquote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer de lul ben ik bang
Beide schattigquote:
Mag niet. Na mijn hond is ingeslapen komen er geen honden meer in huis helaasquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Franse bull hebben? Gratis af te halen
ik vrees het wel jaquote:Op zondag 30 december 2012 22:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer de lul ben ik bang
Doe ikquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou je gedachten maar lekker voor je
Ik welquote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vrees het wel jahij heeft geen oog meer voor mij
hahaquote:
haha ja net ook weerquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wel
BOWIE PLAAAAAATSSSSSSSSSSSSS
zo mooi hoe die dan ineens heel lief naast me kan liggen
ja echt mooie dierenquote:Op zondag 30 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er 1
Niet ras-zuiver maar alsnog pracht beest!
hier foto van die poes
[ afbeelding ]
Die staart is echt niet normaal langquote:
Ik vind jou UI eng.quote:
ja niks voor een klein huisje.quote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die staart is echt niet normaal lang![]()
Gaat nog leuk worden want dat beest is nu al best groot en ongeveer 6-7 maanden oud pas
Gaygay vindt me op Dolleman lijken dusquote:
hahahahaa watquote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaygay vindt me op Dolleman lijken dus
Valt wel mee hoorquote:
zijn wel rustige dieren, maar dan nog, je moet wel een plekje voor haar maken ter grootte van een middelkleine hond.quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja kan makkelijk hoorhaar huis is vrij klein maar dat beest heeft echt wel genoeg ruimte
Ligt er ook beetje aan hoe je ze opvoedt hequote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Katten vinden kleine huizen juist vaak fijn
Ow dat heeft ze wel hoorquote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn wel rustige dieren, maar dan nog, je moet wel een plekje voor haar maken ter grootte van een middelkleine hond.
zoals vrijwel elk huisdier houden ze van gezelschap. dan is een klein huis inderdaad fijner.quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Katten vinden kleine huizen juist vaak fijn
ja wij hebben ook geen groot huis maar de katten vermaken zich primaquote:Op zondag 30 december 2012 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er ook beetje aan hoe je ze opvoedt he
Maar denk dat als je ze vaak naar buiten laat, dat ze binnen ook behoefte hebben aan veel vrijheidquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wij hebben ook geen groot huis maar de katten vermaken zich prima
hahaah okeequote:
Mijn ogen stonden beetje scheel omdat ik moe was (krijg ik soms last vanquote:
wanneer was er een tinychat dan? of was dat niet met tc?quote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ogen stonden beetje scheel omdat ik moe was (krijg ik soms last van) En toen leek ik volgens hem dus op Mad-eye Moody
Ik heb zin om Star Wars te kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg nu echt facking zin in een Harry-Potter marathon
Gisteravondquote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer was er een tinychat dan? of was dat niet met tc?
oh toen was ik er toch niet haha. Is er nu weer?quote:
Geen ideequote:Op zondag 30 december 2012 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh toen was ik er toch niet haha. Is er nu weer?
quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
kom op iedereen even TC want verveel me
Watte?quote:Op zondag 30 december 2012 22:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
De gouden pony jongen is in de havenstad aangespoeld.
Ahhquote:Op zondag 30 december 2012 22:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat de geest van het galopperende paard in kritieke toestand is
Hij moet ooit op zijn eigen poten leren staan.quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhhKan jij geen hulp bieden aan het arme ding?
Sommige hebben daar wat meer moeite mee hequote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij moet ooit op zijn eigen poten leren staan.
als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand en oefening baart kunst enzoquote:Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige hebben daar wat meer moeite mee he
Nooit van gehoordquote:Op zondag 30 december 2012 22:41 schreef JRRY het volgende:
Schijt, Beyoncé releast nieuwe single 11 januari en met wie? MIGUEL
fuck hem.
Beyonce natuurlijk welquote:
Oh.. ja die ken ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Duh ;p. Miguel is een goede R&B-zanger. Beetje als Frank OCeanl.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden nog in de publiciteit, die kwam ergens uit.
ja ze komen bij ons alleen in de zomer in de tuin, in de winter blijven ze binnenquote:Op zondag 30 december 2012 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk dat als je ze vaak naar buiten laat, dat ze binnen ook behoefte hebben aan veel vrijheid
Niet gevolgd.quote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Was wel perfecte timing, zo vlak voor de release van zin nieuwe album
Snow Patrol, Kings of Leon, Nirvana, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Opposite`s, Simple Plan, RHCP, nee ik luister van allesquote:Op zondag 30 december 2012 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij luistert zeker alleen maar Muse enzo ?
Oke, Kings of Leon en Eminem kan ik me ook wel in vindenquote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow Patrol, Kings of Leon, Nirvana, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Opposite`s, Simple Plan, RHCP, nee ik luister van alles
Ik vermaak mij niet met dat soort muziekquote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb um, Channel Orange. Beste album vh jaar 2012
quote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow Patrol, Kings of Leon, Nirvana, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Opposite`s, Simple Plan, RHCP, nee ik luister van alles
Tijdens kerst, had je ze gezien?quote:Op zondag 30 december 2012 22:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg nu echt facking zin in een Harry-Potter marathon
Er is maar één rapper die ik redelijk kan verteren. En dat alleen omdat het zo'n grappige combo isquote:Op zondag 30 december 2012 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is maar één rapper die ik redelijk kan verteren. En dat alleen omdat het zo'n grappige combo is
Een lama is inderdaad aantrekkelijker dan wat ik uit de editgeschiedenis toverquote:
quote:
ik weet niet wie dat was maar diegene zag er niet uitquote:
Ow, bedoelde je dat. Wat fijn dat je dat even verduidelijkt. Ik had het anders écht niet begrepen hoorquote:
Nee. Beach is bitch.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, bedoelde je dat. Wat fijn dat je dat even verduidelijkt. Ik had het anders écht niet begrepen hoor
Niet haten op Hypoquote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, bedoelde je dat. Wat fijn dat je dat even verduidelijkt. Ik had het anders écht niet begrepen hoor
dudequote:Op zondag 30 december 2012 23:10 schreef Taexon het volgende:
Normaal gesproken maak ik niet van die mooie muziek,
maar toen ik jou zag schudden dacht ik hé die heb techniek.
Je krijgt een eigen track en daar hoef ik niets voor terug,
pak jij het pompie dan smeer ik die handel op je rug.
Draai jij nog even een plaat?quote:
Dat is liefquote:
Het harde leven he. Pfff.quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Hmm morgen haar stijlen of niet, keuzes keuzes
Nee. Opgelostquote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Thug Lifequote:
Krullen zijn altijd beter dan stijl. Altijd. ALTIJDquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja krullen zijn niet altijd leuk maar stijlen is zo'n gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
kom maar opquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we het hier een beetje spiritueel maken?
Daar zorgt mijn sig al voor, go aheadquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we het hier een beetje spiritueel maken?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krullen zijn altijd beter dan stijl. Altijd. ALTIJDEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:
Oké, morgen is toch oud & nieuw..quote:Op zondag 30 december 2012 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar zorgt mijn sig al voor, go ahead
owquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Oké, morgen is toch oud & nieuw..
Hoe dronken zijn jullie al om 19:00?
Ohja...quote:
jawel!!! krullen zijn mooiquote:Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja krullen zijn niet altijd leuk maar stijlen is zo'n gedoe
Ik ben nooit dronkenquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt van mijn tolerantie. Het eerste biertje zit er dan in, bij het eten, dus gematigd, ben ik bangquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
ok ik light me spliffquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar ik wil wel meedoen aan je spiritualiteit
Keuzes zijn zwaar...quote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Hey ouwe hosselaar!quote:
naww valt wel mee, mooie volle krullen zijn mooi maar die slagen vind ik niet zo bijzonderquote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja...
[..]
jawel!!! krullen zijn mooi
Dan maak je juist meer krullen in je haarquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naww valt wel mee, mooie volle krullen zijn mooi maar die slagen vind ik niet zo bijzonder
moet ik eerst een krultang kopenquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maak je juist meer krullen in je haar
ja pfff karlokeuzesquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Keuzes zijn zwaar...moest net kiezen tussen een appelflap en ananasflap
[..]
Hey ouwe hosselaar!
oh hahaquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet ik eerst een krultang kopen
nja dan maar stijlenquote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hahadan weet ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |