SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jammer dat je de links al gegeven hebtquote:Op zondag 30 december 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betaling mag als naaktfoto's in mijn PM. Tenzij je lelijk ben, dan foto's van je aantrekkelijkste vrouwelijke familielid
Number 23quote:Op zondag 30 december 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zeg dan gelijk de naam in je post
Ik ben al wat aan het zoekenquote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
LB jij had toch iets met baarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee Kelly Rowland is niet leukquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je haar in deze clip niet leuk vind, ben je echt homoseksueeltje.
Dan zal ik wel gay zijn inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dankje...quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik val niet op Afro-American?quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan, volgens jou? Wat? WAT?
Dit...quote:
En dan maar gelijk gay he, pffquote:
Dit. Al zijn er een paar uitzonderingen, maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay out of my leaguequote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind mensen die getint etc zijn gewoon totaal niet aantrekkelijk... kwestie van smaak he
Blijkt maar. Ik vind blank en getint aantrekkelijk, als het maar aantrekkelijk isquote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind mensen die getint etc zijn gewoon totaal niet aantrekkelijk... kwestie van smaak he
Licht getint wel ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Blijkt maar. Ik vind blank en getint aantrekkelijk, als het maar aantrekkelijk is
Al beter, maar mag wel wat natuurlijkerquote:
Je valt gewoon op Westerse meiden, niks mis mee toch?quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
niks racistisch maar vind bijna alles met een buitenlands uiterlijk gewoon niets als je me snapt
quote:Op zondag 30 december 2012 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je valt gewoon op Westerse meiden, niks mis mee toch?
Ik snap je helemaalquote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Taexon het volgende:
niks racistisch maar vind bijna alles met een buitenlands uiterlijk gewoon niets als je me snapt
Ik vind Nicole nog best natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al beter, maar mag wel wat natuurlijker
quote:
Sofia Black-D'Eliaquote:
Aha. Haar vind ik dan weer niet zo aantrekkelijk. d'r haar zit niet leuk en ze heeft een selena gomez gezicht.quote:
Dus...quote:Op zondag 30 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
So how can you tell me, you're lohoneleeeeeeeeeeeey and say for you that the sun don't shiiiiiiiine
quote:
dat was een liedje die ik in de derde moest zingen.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
Ja Leila valt al helemaal af jaquote:
quote:
Kinderchampagnequote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Een keer waren we met oud en nieuw een minuut te vroeg aan het aftellen.
Dat was echt dom
En morgen moet ik kinderchamapgne halen want ik lust geen echte
Jip en Janneke champagne.quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Dat was echt dom
quote:
jaaa lekkerquote:
Waarom zou je perse "champagne" moeten drinken?quote:Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef supersof het volgende:
Dat was echt dom
Vind ik ook hoorquote:
Mn ouders willen wel dat ik het proef, maar dat doe ik al niet meerquote:Op zondag 30 december 2012 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zou je perse "champagne" moeten drinken?
Haha ja, maar alcohol vind ik sowieso niet lekker. Gisteren kreeg ik een cocktail in mn handen gedrukt. Gadverdammequote:Op zondag 30 december 2012 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorNa 1 slok champagne ben ik dat al helemaal zat
Haha drink je helemaal geen alcohol?quote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja, maar alcohol vind ik sowieso niet lekker. Gisteren kreeg ik een cocktail in mn handen gedrukt. Gadverdamme
Nee, vind ik viesquote:Op zondag 30 december 2012 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha drink je helemaal geen alcohol?
haha herkenbaar, vind champagne ook viesquote:Op zondag 30 december 2012 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Mn ouders willen wel dat ik het proef, maar dat doe ik al niet meer
Okquote:
Proostquote:Op zondag 30 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
smirnoff ice en pina colada
Wijvendrankjes zijn best lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
smirnoff ice en pina colada
een goed kersenbier is nog niet eens een echte wijvendrank. Smirnoff Ice inderdaad wel, zo'n hele fles heeft evenveel alcohol als 2 pilsjesquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijvendrankjes zijn best lekkerKersenbier
ik zuip het als een ventquote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijvendrankjes zijn best lekkerKersenbier
Percentage blijft hetzelfde hè?quote:Op zondag 30 december 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
een goed kersenbier is nog niet eens een echte wijvendrank. Smirnoff Ice inderdaad wel, zo'n hele fles heeft evenveel alcohol als 2 pilsjes
Jij at het gewoon?quote:Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zuip het als een vent
Na 1 hele fles pure smirnoff voel je wel wat meer dan 2 biertjes inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smirnoff ice is 4% ? Bier is 5% ?
Voor het aantal ml's maakt dat dus geen drol uit.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 hele fles pure smirnoff voel je wel wat meer dan 2 biertjes inderdaad
ja natuurlijk, maar ik maakte een andere 'fout'. Ik ging direct uit van een grote fles Smirnoff Icequote:Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smirnoff ice is 4% ? Bier is 5% ?
Voor het aantal ml's maakt dat dus geen drol uit.
Nu snap ik je even nietquote:Op zondag 30 december 2012 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar ik maakte een andere 'fout'. Ik ging direct uit van een grote fles Smirnoff Ice
Zou ook wel eens 5 kunnen zijn, verwaarloosbaar verschilquote:Op zondag 30 december 2012 21:43 schreef Adames het volgende:
is het echt maar 4 trouwens? ik dacht ook gewoon 5
ik zei als je 1 (grote, 0,75L) fles Smirnoff Ice leeg drinkt, is het alsnog evenveel alcohol als 2 kleine (0,33) flesjes pilsener.quote:
op die lage percentages scheelt 1 procent wel veelquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ook wel eens 5 kunnen zijn, verwaarloosbaar verschil.
Ongeveer even veel inhoud jaquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zei als je 1 (grote, 0,75L) fles Smirnoff Ice leeg drinkt, is het alsnog evenveel alcohol als 2 kleine (0,33) flesjes pilsener.
Goede discussie wel.
Hmm, nu je het zegt... heb je gelijk in. Triple's komen ook harder aan dan gewoon pilsquote:Op zondag 30 december 2012 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
op die lage percentages scheelt 1 procent wel veel
triples zijn dan ook minstens 8%. Maar die hakken er goed in ja.quote:Op zondag 30 december 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongeveer even veel inhoud ja.
[..]
Hmm, nu je het zegt... heb je gelijk in. Triple's komen ook harder aan dan gewoon pils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |