Dat klopt, maar er zijn wel voetbalwedstrijden waar er iemand voor het begin ff zingt, zie Ajax of Celtic oid.quote:Op maandag 31 december 2012 02:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat deel ik dan in een andere categorie dan een langbenige dame die een liedje zingt, maar je hebt wel gelijk
Is het aannemelijk dat het volgend jaar gratis is?quote:Op maandag 31 december 2012 02:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup.
Volgend jaar neem ik het weer, ook als het niet gratis is, dus de marketing actie is dus een succes
Dat weet niemand, volgens mij wist ook niemand dat het dit jaar gratis is. Ik vind alles best zolang het volgend jaar maar niet op dat betaalkanaal van meneer Murdoch komt want dan heb je ineens black-outs op je Gamepass.quote:Op maandag 31 december 2012 02:55 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Is het aannemelijk dat het volgend jaar gratis is?
Ben mij er net dit jaar iets meer in aan het verdiepen. Zou het doodzonde vinden om volgend jaar dan gelijk te kappen, maar het is mij ook weer niet dat flinke bedrag waard.
Dat laatste zal het niet direct zijn. Ik weet niet hoe men in de US is op het gebied van 'illegale' streams, volgens mij zijn we daar in NL nog redelijk gezegend mee (wb aanbod op het gebied van bijv. voetbal). In sommige landen hebben ze echt goede HD streams voor bepaalde sporten die op Sopcast worden aangeboden. Het is echter gewoon een pain om het uberhaupt te vinden en als je al een indexsite hebt is het altijd maar afwachten of het aanbod voldoende is (zowel in kwaliteit als in aantal).quote:Op maandag 31 december 2012 03:04 schreef PirE het volgende:
[..]
En sopcast is werkelijk triest als je eenmaal gewend bent aan de gamepass-streams al kan dat ook aan mijn verbinding liggen (ADSL)
Dikke delay of game inderdaad, officials waren volgens mij niet op aan het letten.quote:
Ik ben stiekem voor de Cryboys, een exit van de Redskins is good voor Wilson zijn kansen op rookie of the yearquote:Op maandag 31 december 2012 03:32 schreef Nagil het volgende:
Zijn er überhaupt Cowgirls fans in dit topic? Of heeft iedereen gewoon een gezonde hekel aan Jerry en zijn minions?
Haten op da Bearsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |