Ik ben maar naar redzone geswitcht. Ik word echt schijtziek van de Chiefs offense. Het is dat Charles een geweldig seizoen heeft ...quote:
Och #1 pick is ook mooiquote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben maar naar redzone geswitcht. Ik word echt schijtziek van de Chiefs offense. Het is dat Charles een geweldig seizoen heeft ...
Alleen klote dat er geen franchise QB voor die pick is.quote:
Ja dat is wel een need in KCquote:Op zondag 30 december 2012 23:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen klote dat er geen franchise QB voor die pick is.
Ik zie wel een trade met de 49ers voor Smith gebeuren.quote:
Zou ook wel wat voor de Cardinals zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie wel een trade met de 49ers voor Smith gebeuren.
Finley was maar net op tijd out of bounds, hij liep bijna te ver doorquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Terreros85 het volgende:
Maar wat een completion van Rodgers om in fieldgoal positie te komen
Dat is ook vaker gebeurd. Erg belangrijk moment voor de Pack.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Finley was maar net op tijd out of bounds, hij liep bijna te ver door
De Bears in de eerste helft van het seizoen was playoff-waardig. Maar na Texans een zooitje.quote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is ook vaker gebeurd. Erg belangrijk moment voor de Pack.
Ik zie liever de Vikes dan de Bears in de playoffs
Ik ook, Bears vind ik echtquote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zie liever de Vikes dan de Bears in de playoffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |