Vaak is het logisch en je hebt mensen bij de regie die de hele wedstrijd alleen maar naar de ogen van de spelers kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben echt een noob hoor, maar hoe weten die cameramensen wanneer men wel voor de 180 gaat (en moet inzoomen) en wanneer niet, zoals net bij Wade?
Dat is laatst langskomen in de pauze, die mensen weten precies hoe alle spelers gooien. Was wel interessant filmpje.quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben echt een noob hoor, maar hoe weten die cameramensen wanneer men wel voor de 180 gaat (en moet inzoomen) en wanneer niet, zoals net bij Wade?
Er zit een gast bij die veel; ervaring heeft en zo ongeveer kan voorspellen waar de darter gaat gooien, en die info geeft ie dan door aan de regisseur.quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Omdat 180 gooien als je nog maar 180 punten hebt niet handig is.quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak is het logisch en je hebt mensen bij de regie die de hele wedstrijd alleen maar naar de ogen van de spelers kijken.
Oke, thanksquote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is laatst langskomen in de pauze, die mensen weten precies hoe alle spelers gooien. Was wel interessant filmpje.
Nee het was 492quote:
Nu mag het nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |