En jij een Leidschendammert en geen Hagenees.quote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij een Leidschendammert en geen Hagenees.
Hij is vast zo'n Amsterdammer van ouders die elkaar in Veenhuizen hebben leren kennen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef Jian het volgende:
Die ouwe is eigenlijk een Amsterdammer, gelukkig hebben we hem op tijd gedeporteerd naar Den Haag
Veenhuizen op het Drentse plattelandquote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is vast zo'n Amsterdammer van ouders die elkaar in Veenhuizen hebben leren kennen.
Geboren op de Lijnbaansgracht in de Jordaanquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Coos het volgende:
Ik gok dat Jian en Scrut ook ergens uit de buurt van Jezusheereveen vandaan komen voordat ze in dat openlucht museum gingen wonen.
Ja, ik ben een boerenlul and proud of it.quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Coos het volgende:
Ik gok dat Jian en Scrut ook ergens uit de buurt van Jezusheereveen vandaan komen voordat ze in dat openlucht museum gingen wonen.
Veenhuizen heeft diverse penitiaire inrichtingen. D Waaronder die voor landlopers.quote:
*notitie maaktquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een boerenlul and proud of it.
ze llullen een end in de ruimte die gastenquote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Coos het volgende:
Héérlijk dat geraaskal van die commentatoren. Nu weet ik waar oop zijn `wijsheden´ haalt.
Als Gijppie nou ook nog eens wat over het pijltjesgooien zou zeggen, dan kon hij die ook weer napraten.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Coos het volgende:
Héérlijk dat geraaskal van die commentatoren. Nu weet ik waar oop zijn `wijsheden´ haalt.
Vroegah... stonden ze zich gewoon een slag in de rondte te zuipen op het podium, maar dat mag niet meerquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Coos het volgende:
In die kleine pauzes gieten de atleten zeker effe een bacootje naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |