En jij een Leidschendammert en geen Hagenees.quote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij een Leidschendammert en geen Hagenees.
Hij is vast zo'n Amsterdammer van ouders die elkaar in Veenhuizen hebben leren kennen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef Jian het volgende:
Die ouwe is eigenlijk een Amsterdammer, gelukkig hebben we hem op tijd gedeporteerd naar Den Haag
Veenhuizen op het Drentse plattelandquote:Op zondag 30 december 2012 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is vast zo'n Amsterdammer van ouders die elkaar in Veenhuizen hebben leren kennen.
Geboren op de Lijnbaansgracht in de Jordaanquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Coos het volgende:
Ik gok dat Jian en Scrut ook ergens uit de buurt van Jezusheereveen vandaan komen voordat ze in dat openlucht museum gingen wonen.
Ja, ik ben een boerenlul and proud of it.quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Coos het volgende:
Ik gok dat Jian en Scrut ook ergens uit de buurt van Jezusheereveen vandaan komen voordat ze in dat openlucht museum gingen wonen.
Veenhuizen heeft diverse penitiaire inrichtingen. D Waaronder die voor landlopers.quote:
*notitie maaktquote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een boerenlul and proud of it.
ze llullen een end in de ruimte die gastenquote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Coos het volgende:
Héérlijk dat geraaskal van die commentatoren. Nu weet ik waar oop zijn `wijsheden´ haalt.
Als Gijppie nou ook nog eens wat over het pijltjesgooien zou zeggen, dan kon hij die ook weer napraten.quote:Op maandag 31 december 2012 00:09 schreef Coos het volgende:
Héérlijk dat geraaskal van die commentatoren. Nu weet ik waar oop zijn `wijsheden´ haalt.
Vroegah... stonden ze zich gewoon een slag in de rondte te zuipen op het podium, maar dat mag niet meerquote:Op maandag 31 december 2012 00:14 schreef Coos het volgende:
In die kleine pauzes gieten de atleten zeker effe een bacootje naar binnen
Dat is dan voor het kijkplezier een stuk mider.quote:Op maandag 31 december 2012 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Vroegah... stonden ze zich gewoon een slag in de rondte te zuipen op het podium, maar dat mag niet meer
Jah, neem bijvoorbeeld een Andy Fordham, die kon tussen de beurten wel 3 biertjes naar binnen gieten zonder uit balans te raken. Hierbij maakte hij dankbaar gebruik van het zwaartepunt van zijn lichaam. Inmiddels is hij op een redelijk gezond gewicht en krijgt geen pijl meer in het bord.quote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan voor het kijkplezier een stuk mider.
Ah ja, "The Count" toch? De nederlandse dart fannettes hielden heel erg van m omdat ie altijd zo gewoon was gebleven met zijn dracula pak en 500 gouden ringen/armbanden aan zijn 'niet-darthand'quote:Op maandag 31 december 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is jammer dat dit stijlicoon niet meer meedoet
[ afbeelding ]
Bobby George. Google leert me dat Ted Hankey "The Count" is.quote:Op maandag 31 december 2012 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja, "The Count" toch? De nederlandse dart fannettes hielden heel erg van m omdat ie altijd zo gewoon was gebleven met zijn dracula pak en 500 gouden ringen/armbanden aan zijn 'niet-darthand'
Bobby nogwat?
Owh fuck, tis ook allemaal alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 31 december 2012 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bobby George. Google leert me dat Ted Hankey "The Count" is.
The Count deed ook nog aan dit toernooi mee, lees ik. Mensen dachten dat hij dronken was in zijn wedstrijd tegen Van Gerwen maar hij kreeg een beroerte. Ik vind het verschil bij opa ook altijd moeilijk te zien.quote:Op maandag 31 december 2012 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Owh fuck, tis ook allemaal alweer een tijdje geleden.
Ben mijn leesbril ook al constant kwijt
We hebben gezien hoe opa er 1 kreeg... was nie leukquote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Count deed ook nog aan dit toernooi mee, lees ik. Mensen dachten dat hij dronken was in zijn wedstrijd tegen Van Gerwen maar hij kreeg een beroerte. Ik vind het verschil bij opa ook altijd moeilijk te zien.
Die ouwe heeft ooit een tia gehad onstream.. Leek net of ie dronken was idd.quote:Op maandag 31 december 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Count deed ook nog aan dit toernooi mee, lees ik. Mensen dachten dat hij dronken was in zijn wedstrijd tegen Van Gerwen maar hij kreeg een beroerte. Ik vind het verschil bij opa ook altijd moeilijk te zien.
O echt? Vandaar dat-ie vaak zo onverstaanbaar is.quote:Op maandag 31 december 2012 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Die ouwe heeft idd ooit een tia gehad onstream.. Leek net of ie dronken was idd.
Das dan weer de drankquote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O echt? Vandaar dat-ie vaak zo onverstaanbaar is.
Neh, tis meestal gewoon drank hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O echt? Vandaar dat-ie vaak zo onverstaanbaar is.
Tsja, ze mogen niet drinken he....quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef Coos het volgende:
Ik had liever gezien dat ze elkaar nog even de tyfus haaden geslagen.
Opa sloeg zijn tegenstanders wel altijd de tyfus als ze niet precies deden wat hij wilde.quote:Op maandag 31 december 2012 00:40 schreef Coos het volgende:
Ik had liever gezien dat ze elkaar nog even de tyfus haaden geslagen.
Dat mag ook niet hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan poederen ze het neusje maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |