quote:
quote:
Hier wordt ook de hele tijd geschotenquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Coos het volgende:
Ik dacht vanochtend dat ik aan het front wakker werd.
Het huis trilt soms gewoon. Het lijken wel bommenquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Coos het volgende:
Carbiet knalt hier ook rijkelijkquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het huis trilt soms gewoon. Het lijken wel bommen
Het valt hier reuze mee. The occasional bang, meer niet. Zal vannacht wel losgaan.quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Coos het volgende:
Er wordt regen verwacht hehhequote:Op maandag 31 december 2012 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt hier reuze mee. The occasional bang, meer niet. Zal vannacht wel losgaan.
Ja, maar hier in de buurt altijd veel siervuurwerk. Dat is beter bestand tegen regen.quote:
Siervuurwerk is het mooiste!quote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hier in de buurt altijd veel siervuurwerk. Dat is beter bestand tegen regen.
En de volgende dag is dan alles nat, dus kids hebben niks aan die niet afgegane, levensgevaarlijke knallers.
Vind ik ook het mooiste.quote:Op maandag 31 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Siervuurwerk is het mooiste!
quote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er wordt regen verwacht hehhe
Opa vuurwerk? Dan moet-ie naar buiten.quote:Op maandag 31 december 2012 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook het mooiste.
Heeft Oop vuurwerk?
Oh wacht, domme vraag. Die produceert het zelf.
Oma kan het raam toch open zetten? Gooit hij het zo vanaf zijn stoel de straat opquote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa vuurwerk? Dan moet-ie naar buiten.![]()
Ik denk dat grote oma wel een pakket heeft gekocht.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook het mooiste.
Heeft Oop vuurwerk?
Oh wacht, domme vraag. Die produceert het zelf.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oma kan het raam toch open zetten? Gooit hij het zo vanaf zijn stoel de straat op
Er gaat daar alleen een raam open als het buiten warmer is dan 27 graden.quote:Op maandag 31 december 2012 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oma kan het raam toch open zetten? Gooit hij het zo vanaf zijn stoel de straat op
Dan kijkt hij toch door het raam? Zo conversteert hij uiteindelijk ook met zijn buren.quote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vuurwerk? Dan moet-ie naar buiten.![]()
Als je nu denkt dat je het weet zeg dan wat er echt is gebeurd en lees de krant.quote:Op maandag 31 december 2012 09:57 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen.
Tayler![]()
Wat een slechte verliezer is Barney weer he.
Ongelofelijke lul is het.....
Dat porum de manier waarop hij Tayler feliciteerde arrogante lul is het....
Kloptquote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kijkt hij toch door het raam? Zo conversteert hij uiteindelijk ook met zijn buren.
Ach gut opa. Barney is net zon slechte verliezer als jij. niet wenen hequote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Als je nu denkt dat je het weet zeg dan wat er echt is gebeurd en lees de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |