Volgend jaar pas.quote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef Coos het volgende:
En Morgen de finale met die twee andere vetkleppen
Ha ha ha Scrutz.................. hoe kom je er toch op.quote:
'Taylor slechte winnaar'quote:Op maandag 31 december 2012 09:57 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen.
Tayler![]()
Wat een slechte verliezer is Barney weer he.
Ongelofelijke lul is het.....
Dat porum de manier waarop hij Tayler feliciteerde arrogante lul is het....
jaja vanmorgen stond er ook een artikel in de telegraaf hoe het kwam . Barney feliciteerde tayler laat en met enorme moeite. . Heb het gezien gister......quote:Op maandag 31 december 2012 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
'Taylor slechte winnaar'
Van onze Telesportredactie
De zege van Phil Taylor op Raymond van Barneveld in de halve finale van het WK darts was na afloop niet het onderwerp van gesprek. Dat was de furieuze reactie van de Engelsman in de richting van de Hagenaar.
Taylor had aanvankelijk geen enkele moeite met Barneveld. De beste darter uit de geschiedenis liep snel uit naar een 5-1 in sets, maar won uiteindelijk slechts met 6-4. In de finale van het grootste PDC-toernooi treft Taylor Michael van Gerwen.
Telegraaf
Ik zag toch echt dat Barney probeerde Taylor zijn arm uit de kom te draaien, zodat v Gerwen een kansje maakt in de finalequote:
Tuurlijk de telegraaf heeft gelijk. alleen stond er vanmorgen een ander bericht...quote:
Grapjurkquote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat Barney probeerde Taylor zijn arm uit de kom te draaien, zodat v Gerwen een kansje maakt in de finale
ja ook dat getrek sloeg nergens op zoa van Barney......quote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zag toch echt dat Barney probeerde Taylor zijn arm uit de kom te draaien, zodat v Gerwen een kansje maakt in de finale
Joh al wint Jules de Korte de finale zou mij zo een zorg zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Tuurlijk de telegraaf heeft gelijk. alleen stond er vanmorgen een ander bericht...
Tayler is het gewoon een keer zat dat gezeik van van Barneveld ...
Waarom feliciteerde barney tayler niet meteen zoals iedereen dat normaal doet...
Iedereen die het darten al jaren volgd weet dat Barney een bar slechte verliezer is hele avond met een shagerijnige kop op podium gestaan..
Tayler daarintegen verliest met een glimlach en is altijd oprecht blij voor een tegenstander...
Barney is een lul ... Was er zelf een keer bij in Utrecht dat Barney kwaad podium afliep en er allemaal kleine kinderen stonden in de hoop op een handtekening..
Hij liep die kinderen gewoon straal voorbij....
Liet zijn fans gewoon staan![]()
![]()
![]()
![]()
nee dat zijn manieren...
Meer zeg ik er niet over...
Degene die al jaren darts kijken begrijpen dit wel degelijk...
Al had tayler de eer aan zichzelf kunnen houden.
maar we gaan tayler zien tegen Mickey mike en zien we weer de sympathieke tayler
Helemaal mee eensquote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Tuurlijk de telegraaf heeft gelijk. alleen stond er vanmorgen een ander bericht...
Tayler is het gewoon een keer zat dat gezeik van van Barneveld ...
Waarom feliciteerde barney tayler niet meteen zoals iedereen dat normaal doet...
Iedereen die het darten al jaren volgd weet dat Barney een bar slechte verliezer is hele avond met een shagerijnige kop op podium gestaan..
Tayler daarintegen verliest met een glimlach en is altijd oprecht blij voor een tegenstander...
Barney is een lul ... Was er zelf een keer bij in Utrecht dat Barney kwaad podium afliep en er allemaal kleine kinderen stonden in de hoop op een handtekening..
Hij liep die kinderen gewoon straal voorbij....
Liet zijn fans gewoon staan![]()
![]()
![]()
![]()
nee dat zijn manieren...
Meer zeg ik er niet over...
Degene die al jaren darts kijken begrijpen dit wel degelijk...
Al had tayler de eer aan zichzelf kunnen houden.
maar we gaan tayler zien tegen Mickey mike en zien we weer de sympathieke tayler
ok die is niet aardig, denk ik!quote:Op maandag 31 december 2012 10:24 schreef jacqhassel het volgende:
IK gun het morgen beide heren wel![]()
Al zou ik het leuk vinden voor de jongeman van Gerwen.
Tayler heeft al zo vaak gewonnen...
Ben al lang blij dat Barney eruit ligt![]()
![]()
![]()
'het zijn allemaal bierzuipende lompe boeren'.quote:Op maandag 31 december 2012 10:24 schreef Goofy16 het volgende:
goedemorgen allemaal
wat maakt het uit wie er wint of verliest,wie er manieren heeft en wie niet,het zijn allemaal bierzuipende lompe boeren.
opa en oma vast een heel mooi en gezond 2013,en dat geld ook voor alle fokkers.
quote:Op maandag 31 december 2012 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ok die is niet aardig, denk ik!
Gecondoleerd nog Copycat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |