Je hoeft niet mee te lezen of te reageren hoor hoewel ergeren ook een vorm van zelfbevrediging kan zijnquote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, dat je Oop nog even noem zeg, in dit darttopic...Welk stierlijk vervelend onderwerp next onder Opa's parapu?
Ahh, dan zal je wel lekker klaarkomen nu zeker hé?quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te lezen of te reageren hoor hoewel ergeren ook een vorm van zelfbevrediging kan zijn
quote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dan zal je wel lekker klaarkomen nu zeker hé?
Wanneer is het tijd voor het chagrijn van Sixpack? Na die quarterpounder mag je wel weer met een nieuwe doorzichtige kloon komen.quote:
Hmm,, ook al nix beters te doen dan Opa's topic mede vol te spammen met nutteloos commentaar?quote:Op maandag 31 december 2012 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer is het tijd voor het chagrijn van Sixpack? Na die quarterpounder mag je wel weer met een nieuwe doorzichtige kloon komen.
Ontwijker... Geef s antwoord!quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm,, ook al nix beters te doen dan Opa's topic mede vol te spammen met nutteloos commentaar?
Ik help jou enkel een handje.quote:Op maandag 31 december 2012 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm,, ook al nix beters te doen dan Opa's topic mede vol te spammen met nutteloos commentaar?
Voor het gemakt sla je de inhoud van mijn eerste post van vandaag maar even over, de post waarin ik uitgebreid een beschrijving geef van wat karaktereigenschappen van die ouwe zuipschuit.quote:Op maandag 31 december 2012 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, dat je Oop nog even noem zeg, in dit darttopic...Welk stierlijk vervelend onderwerp next onder Opa's parapu?
seseses, 5th encounter niet te vergetenquote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help jou enkel een handje.
Sixpack
Seventhwonder (alhoewel, je hebt volgens mij al eens een zeven gehad)
Eightball
Lovepotionnumbernine
TenCommandments
En dan gaan we zo door tot de onehundredandeighty!
Oh ja, seseses ook nogquote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef BendeBielzen het volgende:
seseses, 5th encounter niet te vergeten
Je hebt er niet echt veel goed...quote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help jou enkel een handje.
Sixpack
Seventhwonder (alhoewel, je hebt volgens mij al eens een zeven gehad) SeventhDay, bijna goed idd
Eightball Was al bezet
Lovepotionnumbernine
TenCommandments
En dan gaan we zo door tot de onehundredandeighty!
Nou, ik geef de voorkeur aan Keithquote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef Jian het volgende:
Johnny op zijn White Falconzo goed worden ze nooit meer
![]()
Omdat Opa fan is
Snuggie ... dat zijn namen die je in de toekomst kunt gebruiken.quote:Op maandag 31 december 2012 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Je hebt er niet echt veel goed...
Als je een goede youtube van 'm wil plaatsen welquote:Op maandag 31 december 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik geef de voorkeur aan Keith![]()
Is Oop daar ook fan van?
Veel humor heb je ook niet hé?quote:Op maandag 31 december 2012 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snuggie ... dat zijn namen die je in de toekomst kunt gebruiken.
Jij ook!quote:
Coming from you ... da's best humor.quote:
Nou vooruit, speciaal voor jou én Oop danquote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een goede youtube van 'm wil plaatsen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |