abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121000180
Gecondoleerd C c :*
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 10:37:23 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121000385
Barney en opa passen wel bij elkaar. De eerste kan het niet opbrengen om z'n verlies sympathiek te aanvaarden. En opa flikkerde meteen boos de stream uit toen de match niet de goede kant op ging.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_121000421
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 10:37 schreef Gert het volgende:
Barney en opa passen wel bij elkaar. De eerste kan het niet opbrengen om z'n verlies sympathiek te aanvaarden. En opa flikkerde meteen boos de streams uit toen de match niet de goede kant op ging.

[ afbeelding ]
Ik denk dat opa tijd nodig had en heeft om te bedenken wie of wat hij de schuld ervan kan geven... Ik denk dat het bord de schuld krijgt :+
pi_121000493
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney. :')
In ieder geval was de stemming erg geladen de hele avond vooral in het kamp van de supporters en is dat blijkbaar overgeslagen op beide kemphanen.
Als Taylor dat morgen nog een keer doet kan hij er op rekenen dat Hop en opa zelf wel even orde op zaken gaan stellen schat ik zo in. ^O^
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 31 december 2012 @ 10:43:33 #230
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121000552
_O- _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_121000635
Er zijn een paar hilarische darts topics van vannacht die ik als leesvoer in ieder geval kan aanraden _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121000666
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 10:46 schreef pullup het volgende:
Er zijn een paar hilarische darts topics van vannacht die ik als leesvoer in ieder geval kan aanraden _O-
Ik ben meer van plaatjes en filmpjes...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_121000735
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef pullup het volgende:
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney. :')
In ieder geval was de stemming erg geladen de hele avond vooral in het kamp van de supporters en is dat blijkbaar overgeslagen op beide kemphanen.
Als Taylor dat morgen nog een keer doet kan hij er op rekenen dat Hop en opa zelf wel even orde op zaken gaan stellen schat ik zo in. ^O^
_O- _O- _O-
pi_121000744
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik ben meer van plaatjes en filmpjes...
Het is nog net niet spectaculair genoeg om een avondvullende verfilming te verwachten dus je zal het met dat korte Youtube fimpje moeten doen
pi_121000768
Daarom was opa offline hij was al onderweg _O_
pi_121000868
quote:
Ik vind ook dat dit buitensporig geweldadige gedrag resoluut aangepakt moet worden ...
net als bij het voetbal
  maandag 31 december 2012 @ 10:59:21 #237
18772 pos
@@sweet@@
pi_121000985
quote:
:D
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_121001867
Phil Taylor heeft zondagavond voorkomen dat het WK darts in Londen op nieuwjaarsdag zou worden afgesloten met een geheel Nederlandse finale. De favoriete Engelsman, al in het bezit van 15 wereldtitels en een vermogen aan prijzengeld, schakelde in de halve eindstrijd Raymond van Barneveld uit.

intervieuw Taylor
http://rtldarts.eyeworks.(...)0_Taylor_NaMatch.mp4

Prettige jaarwisseling.
  maandag 31 december 2012 @ 12:18:39 #239
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121003727
quote:
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney.
Ja en? Hadden ze daar problemen mee dan? Bah, wat een arrogante kutkoters.. :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator maandag 31 december 2012 @ 12:39:11 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121004525
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja en? Hadden ze daar problemen mee dan? Bah, wat een arrogante kutkoters.. :(
Ach ja, Nederlanders hebben de mond vol over dat buitenlanders zich moeten aanpassen. Maar als ze zelf in het buitenland zijn, wordt al snel meewarig of zelfs ronduit neerbuigend gedaan over de culturele gebruiken ter plaatse.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_121004644
  maandag 31 december 2012 @ 13:10:38 #242
241662 Jian
Well, well, well
pi_121005797
Barney gelukkig verloren, laten we eerlijk zijn een Engeland - Nederland finale is natuurlijk voor bijna iedereen veel leuker dan een Nederland - Nederland of een Engeland - Engeland finale!

Die ouwe is gisteren overigens wel weer vreselijk door de mand gevallen, mokkend, dreinend en zwelgend in een misplaatst onrechtvaardigheidsgevoel de stream uitgooiend. Na een achterstand van 2 sets zat ie al verongelijkt en half jankend te pruttelen. Nou die moet je echt bij je hebben als je een prestatie moet leveren, vooral als het er echt op aankomt. "Mooi-weer-juichert" dat het is.
Cammmmmm annnnnn :{w

Kutvuurwerktokkies c_/
  maandag 31 december 2012 @ 13:46:04 #243
241662 Jian
Well, well, well
pi_121007268
Johnny op zijn White Falcon _O_ zo goed worden ze nooit meer ;(

Omdat Opa fan is O+
pi_121007875

Mogguh!
  maandag 31 december 2012 @ 14:00:05 #245
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121007898
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef Jian het volgende:

<filmpjuh>

Omdat Opa fan is O+
Dit past beter bij de dartscene ;)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121008269
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Jian het volgende:
Barney gelukkig verloren, laten we eerlijk zijn een Engeland - Nederland finale is natuurlijk voor bijna iedereen veel leuker dan een Nederland - Nederland of een Engeland - Engeland finale!

Die ouwe is gisteren overigens wel weer vreselijk door de mand gevallen, mokkend, dreinend en zwelgend in een misplaatst onrechtvaardigheidsgevoel de stream uitgooiend. Na een achterstand van 2 sets zat ie al verongelijkt en half jankend te pruttelen. Nou die moet je echt bij je hebben als je een prestatie moet leveren, vooral als het er echt op aankomt. "Mooi-weer-juichert" dat het is.
Cammmmmm annnnnn :{w

Kutvuurwerktokkies c_/
Het is net een klein kind die ouwe, stampen omdat hij zn snoepje niet krijgt.
pi_121008584
quote:
Goed istie ^O^
  maandag 31 december 2012 @ 14:17:35 #250
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121008654
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef Jian het volgende:

Omdat Opa fan is O+
Hmm, dat je Oop nog even noem zeg, in dit darttopic... :N Welk stierlijk vervelend onderwerp next onder Opa's parapu? }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')