Ik denk dat opa tijd nodig had en heeft om te bedenken wie of wat hij de schuld ervan kan geven... Ik denk dat het bord de schuld krijgtquote:Op maandag 31 december 2012 10:37 schreef Gert het volgende:
Barney en opa passen wel bij elkaar. De eerste kan het niet opbrengen om z'n verlies sympathiek te aanvaarden. En opa flikkerde meteen boos de streams uit toen de match niet de goede kant op ging.
[ afbeelding ]
Ik ben meer van plaatjes en filmpjes...quote:Op maandag 31 december 2012 10:46 schreef pullup het volgende:
Er zijn een paar hilarische darts topics van vannacht die ik als leesvoer in ieder geval kan aanraden
quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef pullup het volgende:
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney.![]()
In ieder geval was de stemming erg geladen de hele avond vooral in het kamp van de supporters en is dat blijkbaar overgeslagen op beide kemphanen.
Als Taylor dat morgen nog een keer doet kan hij er op rekenen dat Hop en opa zelf wel even orde op zaken gaan stellen schat ik zo in.
Het is nog net niet spectaculair genoeg om een avondvullende verfilming te verwachten dus je zal het met dat korte Youtube fimpje moeten doenquote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben meer van plaatjes en filmpjes...
Ik vind ook dat dit buitensporig geweldadige gedrag resoluut aangepakt moet worden ...quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef pullup het volgende:
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney.![]()
In ieder geval was de stemming erg geladen de hele avond vooral in het kamp van de supporters en is dat blijkbaar overgeslagen op beide kemphanen.
Als Taylor dat morgen nog een keer doet kan hij er op rekenen dat Hop en opa zelf wel even orde op zaken gaan stellen schat ik zo in.
quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef pullup het volgende:
Ja en? Hadden ze daar problemen mee dan? Bah, wat een arrogante kutkoters..quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef pullup het volgende:
Ik begreep uit het darts topic dat er zelfs nog even sprake is geweest van het spugen van de vrouw van Taylor richting de kinderen van Barney.
Ach ja, Nederlanders hebben de mond vol over dat buitenlanders zich moeten aanpassen. Maar als ze zelf in het buitenland zijn, wordt al snel meewarig of zelfs ronduit neerbuigend gedaan over de culturele gebruiken ter plaatse.quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja en? Hadden ze daar problemen mee dan? Bah, wat een arrogante kutkoters..
Dit past beter bij de dartscenequote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef Jian het volgende:
Johnny op zijn White Falconzo goed worden ze nooit meer
![]()
<filmpjuh>
Omdat Opa fan is
Het is net een klein kind die ouwe, stampen omdat hij zn snoepje niet krijgt.quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Jian het volgende:
Barney gelukkig verloren, laten we eerlijk zijn een Engeland - Nederland finale is natuurlijk voor bijna iedereen veel leuker dan een Nederland - Nederland of een Engeland - Engeland finale!
Die ouwe is gisteren overigens wel weer vreselijk door de mand gevallen, mokkend, dreinend en zwelgend in een misplaatst onrechtvaardigheidsgevoel de stream uitgooiend. Na een achterstand van 2 sets zat ie al verongelijkt en half jankend te pruttelen. Nou die moet je echt bij je hebben als je een prestatie moet leveren, vooral als het er echt op aankomt. "Mooi-weer-juichert" dat het is.
Cammmmmm annnnnn![]()
Kutvuurwerktokkies
Hmm, dat je Oop nog even noem zeg, in dit darttopic...quote:Op maandag 31 december 2012 13:46 schreef Jian het volgende:
Johnny op zijn White Falconzo goed worden ze nooit meer
![]()
Omdat Opa fan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |