SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 30-12-2012 20:14:27 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goede TS ookquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De taxichauffeur!quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks eigenlijk
Maar ik heb morgenavond een probleem
Wie gaat de Bob zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks eigenlijk
Maar ik heb morgenavond een probleem
Wie gaat de Bob zijn![]()
Dank!quote:
Beide donkerharige dames zien er zeker niet onaardig uit. En die goudvis heeft ook e.e.a. bijgeleerd zie je aan het einde.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
goudvisjes![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik ben datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel cute jaquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef xFriendx het volgende:
Vind het dan wel weer leuk dat ze simpelweg zo gelukkig zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, doei Fotootje!quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mensen veel plezier ermee
Ik ben weg![]()
![]()
![]()
Oh. Als we je zat zijn zetten we je gewoon op t balkon.. Zonder drank.quote:Op zondag 30 december 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Und ik ga nu beloven dat ik mijn best ga doen om de lengtegrapjes tot een minimum te beperken!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ze heeft tetten nodig.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Vinniiee zorgt dan wel dat ik weer naar binnen magquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh. Als we je zat zijn zetten we je gewoon op t balkon.. Zonder drank.s
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoethout thee!!quote:Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
wil er iemand even mijn brandend maagzuur overnemen?
Alvast bedankt
No shit!! Dat werkt echt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg er gewoon voor dat je niet buiten komt.quote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee zorgt dan wel dat ik weer naar binnen mags
![]()
Ja die rotzooi heb ik niet in huisquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoethout thee!!
No shit!! Dat werkt echt!![]()
Nu de taxi bellen, het uitleggen en vragen of dat een probleem is.quote:
Vaak zijn ze wel begripvol
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zuigt want het werkt echt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar hoe moet ik dan rokenquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zorg er gewoon voor dat je niet buiten komt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die gaat dan op de gangquote:Op zondag 30 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vinniiee zorgt dan wel dat ik weer naar binnen mags
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nee doen ze echt niet, al paar keer geprobeerdquote:Op zondag 30 december 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu de taxi bellen, het uitleggen en vragen of dat een probleem is.
Vaak zijn ze wel begripvol
Kyra is te groot![]()
![]()
Het werkt zelfs bij mij en je weet hoe heftig ik het altijd heb!quote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch eens halen dan.
Heb het nu al weken elke dag/nachtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan ze bij je moeder blijven dat je haar 's middags ophaalt?quote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee doen ze echt niet, al paar keer geprobeerd
Kyra is te grootIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
uhuh, ambulance heftigquote:Op zondag 30 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het werkt zelfs bij mij en je weet hoe heftig ik het altijd heb!![]()
Wat een heldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
dat kan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ze bij je moeder blijven dat je haar 's middags ophaalt?
Probleem 2: R haat taxi
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2012 19:45:53 ]![]()
Dan laat je Rob lekker thuisquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan.
Probleem 2: R haat taxi![]()
Dan moet hij maar Bob blijvenquote:Op zondag 30 december 2012 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan.
Probleem 2: R haat taxi
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe scoort hij zo'n leuke meid?quote:Op zondag 30 december 2012 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Dude, zet een film aan en hang op de bank en kruip in elkaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
"Ik heb nog een verrassing; je mag ondertussen wel wat opruimen...."
WatttNo buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties Forumhop: Hop naar: