SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 5% gewijzigd door Maringo op 30-12-2012 19:11:35 ]
Dat vind ik het probleem juist. Die stripjes proberen gemakkelijk te scoren met een (semi-)herkenbaar verhaal zonder echte grap, en stoppen er wat rage faces in om het "grappig" te maken. Je ziet ook zoveel oeroude mopjes en zelfs sketches uit films enzo langskomen die gewoon klakkeloos zijn gecopypaste met wat rage faces zonder enig greintje humor of originaliteit. Blijkbaar scoort het gewoon lekker makkelijk want ze blijven maar terugkomen, maar de humor is meestal ver te zoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Desalniettemin niet een geheel onherkenbare situatie
originele 'ragecomics' waren juist herkenbare situaties, maar dan met zo min mogelijk woorden, liefst geenquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat vind ik het probleem juist. Die stripjes proberen gemakkelijk te scoren met een (semi-)herkenbaar verhaal zonder echte grap, en stoppen er wat rage faces in om het "grappig" te maken. Je ziet ook zoveel oeroude mopjes en zelfs sketches uit films enzo langskomen die gewoon klakkeloos zijn gecopypaste met wat rage faces zonder enig greintje humor of originaliteit. Blijkbaar scoort het gewoon lekker makkelijk want ze blijven maar terugkomen, maar de humor is meestal ver te zoeken.
Die waren dan ook gewoon leuk, en geen copypasta.quote:Op maandag 31 december 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
originele 'ragecomics' waren juist herkenbare situaties, maar dan met zo min mogelijk woorden, liefst geen
Sorry.quote:Op maandag 31 december 2012 12:35 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je de titel van dit topic wel gelezen?
Funny is niet hetzelfde als grappig.
Topic hoeft niet te bestaan uit reposts van andere "grappige"sites, maar om nou voor te schrijven wat wel of geen humor is, gaat mij te ver.
Dan schiet je jezelf in je voet
[ afbeelding ]
Deze is ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |