15x staan ze erinquote:Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Met hoeveel nummers staat De Dijk in de lijst eigenlijk ? Zie dat er hierna binnen 4 platen er weer 2 voorbij komen. Heb er ook al een paar gehoord vandaag.
En hun come back track.quote:Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo'n beetje het meest commerciële wat ze gedaan hebben, geloof ik
quote:
Ah okee. Wist ik nietquote:
15 keer in totaal.quote:Op zondag 30 december 2012 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Met hoeveel nummers staat De Dijk in de lijst eigenlijk ? Zie dat er hierna binnen 4 platen er weer 2 voorbij komen. Heb er ook al een paar gehoord vandaag.
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan ze dus niet door het scherm heenpakken...quote:
Liever zonder krenten.quote:
Ja, ze hadden constant ruzie. Volgens mij hebben ze geen album opgenomen met dezelfde bezettingquote:
Goed bezigquote:
Sorry...quote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja zeg...
*doekje tegen het kwijlen pakt
Daar steek ik geen vinger inquote:
Welnee.. dat is Niemand in de stad.quote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef cafca het volgende:
Dit blijft toch wel een van de mooiste van de Dijk
Haha, leuk feitje. Ongeloofelijk hoeveel bands hier last van hebben gehad (irritaties, ruzies, andere bezettingen).quote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ze hadden constant ruzie. Volgens mij hebben ze geen album opgenomen met dezelfde bezetting
Maar toen in 1983 is de originele bezetting weer bij elkaar gekomen en hebben ze deze kneiter opgenomen. Een grotere hit hadden ze nooit gehad en zou ook nooit meer komen.
Is geen hit geweestquote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef asco het volgende:
1982?
Ben van 1973 maar heb dat destijds toch helemaal gemist.
Wordquote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee.. dat is Niemand in de stad.
Goh, ik kan het dus ook met je eens zijnquote:Op zondag 30 december 2012 16:30 schreef Molurus het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen dit mooi vinden, maar mij doe je er geen plezier mee.
Rokenquote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bah, asbak op het aanrecht.![]()
Wel lekkere oliebollen!
Rokenquote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel lekkere oliebollen!
Een schone asbak...quote:Op zondag 30 december 2012 16:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wel lekkere oliebollen!
Veel beter. Niet te vergelijken gewoon.quote:
Nee, niet meer... maar mijn moeder deed altijd 4 pakken, dus dat ook maar gedaan. De ronde schaal gaat naar mijn ouders trouwens.quote:
Dat zal maar met 1 vliegtuig moetenquote:
Goed bezigquote:Op zondag 30 december 2012 16:36 schreef Berkery het volgende:
Ik ben dit jaar gelukkig gestopt met roken
Technisch gezien ben je dan nog aan het stoppen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:36 schreef Berkery het volgende:
Ik ben dit jaar gelukkig gestopt met roken
Als jij je lichaam wil verpesten, moet je dat zelf weten, maar ga het niet lopen verheerlijken.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker joh, tijdens en na het stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |