Hoeft ook niet johquote:
Ik deed altijd de olie eruit laten lopen, water erin tot net onder het streepje, vaatwasblokje erin, en aanzetten maarquote:Op zondag 30 december 2012 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onze frietpan kan gelukkig in de vaatwasser
Joah ik kom er echt wel uit hoor. Staat gewoon op het pakjequote:
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.quote:Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een losse pan pleur je toch gewoon in de vaatwasser!
ah, de grote, een pan kan niet in de vaatwasser hoax.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.
huh????quote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah, de grote, een pan kan niet in de vaatwasser hoax.
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedereen wil zijn normale pannen vernaggelen. Friteuse is veiliger, tevens.
oei, komen ze lekker mee weg, enkel een nieuwe frituurpanquote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.
dat tefal-pannen niet in de vaatwasser kunnen omdat ze dan kapot zouden gaan.quote:
dat zijn excessen. Wel goed matigquote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was ooit patat aan het bakken en toen ontplofte de frituurpan. Heul de keuken onder de olie.... Bleek de printplaat een 'foutje' te bevatten.. nieuwe gekregen.
hij stopte niet met verwarmen of zo...quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei, komen ze lekker mee weg, enkel een nieuwe frituurpan![]()
![]()
oh, daar had ik het niet over hoor. Die gaan altijd in de vaatwasser.quote:Op zondag 30 december 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat tefal-pannen niet in de vaatwasser kunnen omdat ze dan kapot zouden gaan.
stond een meter van de pan af.quote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn excessen. Wel goed matig
jeetjequote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stond een meter van de pan af.kon me nog net omdraaien.
![]()
ik dacht al!quote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, daar had ik het niet over hoor. Die gaan altijd in de vaatwasser.
jaquote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
âanslagtopics!
Onze aanslag heeft ooit op de FP gestaan *gniffelt*
true truequote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel vooral het vernaggelen dmv frituurvet
Jaquote:
nog steeds een geweldig berichtquote:Op zondag 30 december 2012 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)
surequote:Op zondag 30 december 2012 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als je diepvries erwtjes in een gerecht hebt zitten kan je de overgebleven maaltijd wel gewoon weer invriezen toch?
Oud en nieuw UI.quote:Op zondag 30 december 2012 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
He, een nieuwe UI!
Ja hoor, dat kan wel, mits je gerecht wel goed verhit hebt.
huismerk kruidenkaas werkt daar ook prima voor, is tevens vaak minder vet. Niet dat ik vet op zich verkeerd of vies vind, maar in dit soort dingen vind ik het snel teveel.quote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.boursin.nl/recepten/gevulde-pasta-met-tuinerwtjes.html
Dit ga ik maken.
Alleen ws met gewone kruidenkaas dan, ipv boursin.
Oh, dat is ook fijn idd. Het is vooral een stuk goedkoper, haha.quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
huismerk kruidenkaas werkt daar ook prima voor, is tevens vaak minder vet. Niet dat ik vet op zich verkeerd of vies vind, maar in dit soort dingen vind ik het snel teveel.
yep, dat ook.quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat is ook fijn idd. Het is vooral een stuk goedkoper, haha.
Heel de frituurpan kan er in (behalve natuurlijk het verwarmingselement) ideaal!quote:Op zondag 30 december 2012 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat verwarring komt door de vaste frituurpannen en de frituurpannen met binnenpan die je eruit kunt halen om in de vaatwasser te mikken.
Wij hebben die laatste, scheelt een hoop gedoe/geschrob
Ik denk GOSH Holographic Hero.quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat gaan jullie lakken voor NYE?
deze kan uiteraard welquote:Op zondag 30 december 2012 15:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heel de frituurpan kan er in (behalve natuurlijk het verwarmingselement) ideaal!
een glitterbom!!quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
heb je geen kwikdraaing topkoot?quote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets simpels en snel drogends want ik moet het morgen nog ff snel lakken denk ik![]()
Als ik het voor de oliebollen en boodschappen ga lakken is het weer vernaait gok ik
Jawel maar met 6 lagen glitter is het niet kwik draaiing meerquote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je geen kwikdraaing topkoot?
6 lagen glitter.quote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar met 6 lagen glitter is het niet kwik draaiing meer
Zoya Auroraquote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
voorzichtig doen, niet fijn knijpen, gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 30 december 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik heb mn bbqvleestang dingesEens kijken hoeveel ik er kapot maak ín de olie
Over zilver of goud?quote:Op zondag 30 december 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan maah wel doen, maar waarover
Ola, long time no seequote:
over 6 lagen glitter, EINZ!quote:Op zondag 30 december 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan maah wel doen, maar waarover
Shit, al die tijd voor niks me druk gemaaktquote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vorige week al, heb je niet op feestboek gekeken?
ze gaat volgende week al naar de basisschool toch?quote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vorige week al, heb je niet op feestboek gekeken?
quote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Shit, al die tijd voor niks me druk gemaakt
Die vind ik zelf niet zo leuk voor oud&nieuwquote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz Hmz![]()
Of rainbow Connection, die lakt uft ook
Ja man, was nog best hard zoeken naar een prinsessenrugzakje met Peach er ook opquote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze gaat volgende week al naar de basisschool toch?
ja weet ik 'tquote:
nomnomnomnom!quote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij krijgen morgen ook vers gebakken oliebollen
En we halen appelbeignets bij de bakker, door zwager gemaakt en die zijn echt suuuper lekker
Dankjequote:Op zondag 30 december 2012 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk dat Miepie er eindelijk is![]()
MAAH is toch super tof?quote:Op zondag 30 december 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
BOEHOE ik heb niks om te lakkenemoslinger plz
pics or it didn't happen!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zus werd altijd Miepie genoemd door mijn moeder. Dachten ze bij gehoortest op peuterspeelzaal dat ze doof was omdat ze niet op haar echte naam reageerde
quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zus werd altijd Miepie genoemd door mijn moeder. Dachten ze bij gehoortest op peuterspeelzaal dat ze doof was omdat ze niet op haar echte naam reageerde
dat was de oudste, dus ze heeft de rest van de kinderen altijd maar gewoon bij de echte naam genoemdquote:
Hoard ALL the presents!quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dankje![]()
Cadeautjes en financiële bijdragen kunnen naar het postadres dat zodadelijk volgt per DM
hadden ze d'r maar Defnie moeten noemenquote:
Jah, dat leer je dan snel genoeg af schat ikquote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat was de oudste, dus ze heeft de rest van de kinderen altijd maar gewoon bij de echte naam genoemd
quote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hadden ze d'r maar Defnie moeten noemen
en dan zeker overmorgen de halve dag met alu-folie om je klauwen lopen om het er weer af te krijgen.quote:
Koos is gelukkig vergeten dat hij die serie volgde, en ik ga 'm er niet aan herinneren MUAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 30 december 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat blijft een gevoelig punt hč
en janken en zeurenquote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan zeker overmorgen de halve dag met alu-folie om je klauwen lopen om het er weer af te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gij demon gijquote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos is gelukkig vergeten dat hij die serie volgde, en ik ga 'm er niet aan herinneren MUAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |