Ahja zo kun je het ook regelen; ik dacht wat verder in relatie tot zelf tegen een boom rijden enzo.quote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, voor mij ook niet. Als ik ooit kinders zou produceren dan is het aan de papa of ie er wat mee te maken wil hebben. Zal nooit moeilijk doen over een evt bezoekregeling oid..
Dus waarvoor heb je een papiertje en een vingerboei nodig?
Ik ben te liberaal om zoiets te verbieden, maar het mag van mij best wat minder.quote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, van mij mogen ze dat klote vuurwerk echt helemaal verbieden.
Mja, zit wat inquote:Op zondag 30 december 2012 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over te veel dingen nadenken maakt warrig
Ach, de katten hebben af en toe een minischrikmomentje. Aan de andere kant hebben ze dat iedere morgen wanneer ik opsta ook.quote:Op zondag 30 december 2012 16:47 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, van mij mogen ze dat klote vuurwerk echt helemaal verbieden.
Ik heb het al als ik je zie posten.quote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, de katten hebben af en toe een minischrikmomentje. Aan de andere kant hebben ze dat iedere morgen wanneer ik opsta ook.
Nouja als er jaarlijks X kosten komen door wangebruik dan moet daar wel op een bepaalde manier beter naar gekeken worden.quote:Op zondag 30 december 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te liberaal om zoiets te verbieden, maar het mag van mij best wat minder.
Maarja, economie he?
Simpel: de ouders moeten opgevoed. Nog te veel mensen sturen hun kinderen de hele dag de straat op om ze maar uit huis te hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
I
[..]
Nouja als er jaarlijks X kosten komen door wangebruik dan moet daar wel op een bepaalde manier beter naar gekeken worden.
Ik ben normaal ook voor dat ieder zijn ding moet doen, maar alleen zolang andere er geen hinder van hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te liberaal om zoiets te verbieden, maar het mag van mij best wat minder.
Maarja, economie he?
ook dan, als de vader het kind erkent heeft en de papa wil, gaan de kinderen naar de papa toe. Simpel zat. Daar heb ik ook geen vet papiertje en een vingerboei op de wasbak nodig.quote:Op zondag 30 december 2012 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja zo kun je het ook regelen; ik dacht wat verder in relatie tot zelf tegen een boom rijden enzo.
En door mijn type werk draag ik geen vingerboei (hygiene..)
Ik ben gewoon tegen verbieden. Ik vind dat we als mensheid (de volwassenen iig) zelf in staat moeten kunnen zijn om te beslissen wat goed is en wat niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
I
[..]
Nouja als er jaarlijks X kosten komen door wangebruik dan moet daar wel op een bepaalde manier beter naar gekeken worden.
ik zou bijna verliefd op je worden. Als ik in liefde zou geloven dan.quote:Op zondag 30 december 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het al als ik je zie posten.
Is het bij jou zo erg dan? Ik heb hier nog geen enkele last gehad dit jaar.quote:Op zondag 30 december 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook voor dat ieder zijn ding moet doen, maar alleen zolang andere er geen hinder van hebben.
En van vuurwerk hebben heel veel mensen en dieren last.
Gelukkig weten we beiden dat liefde een farce is.quote:Op zondag 30 december 2012 16:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou bijna verliefd op je worden. Als ik in liefde zou geloven dan.
Zekerquote:
Hier de hele dag nog geen plofje gehoord, 0,0quote:Op zondag 30 december 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het bij jou zo erg dan? Ik heb hier nog geen enkele last gehad dit jaar.
[..]
Gelukkig weten we beiden dat liefde een farce is.
Ja hier lopen er aardig wat rond. En als het dan gewoon met de standaard rotjes zouden zijn dan zou het nog wel te doen zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zijn sommige niet, die moeten de pest voor anderen niet bederven dus die moeten op een manier aangepakt worden.quote:Op zondag 30 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tegen verbieden. Ik vind dat we als mensheid (de volwassenen iig) zelf in staat moeten kunnen zijn om te beslissen wat goed is en wat niet.
Klinkt als Tatum, mijn grijze katquote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kip. Lekker ding. Eerst gaan zitten schijten, een poging doen om drzelf naar china te graven en dan op mn schoot komen liggen met dr anus omhoog. Stinkding.
Wat?quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kip. Lekker ding. Eerst gaan zitten schijten, een poging doen om drzelf naar china te graven en dan op mn schoot komen liggen met dr anus omhoog. Stinkding.
Die groep heeft zowieso structurele aanpak nodig; jeugdwerkkamp voor een jaartje of twee oid.quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn sommige niet, die moeten de pest voor anderen niet bederven dus die moeten op een manier aangepakt worden.
liefde is een leuk sprookje om geld uit te slaan, elk jaar weer op de 'we zijn zoveel dagen, weken, maanden, jaren samen' dagen en op valentijnsdag en op trouwdagen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Doet ie van mij ook, na het kakken even langskomenquote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik hoor nu net mijn 2de plofje van de dag.quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier de hele dag nog geen plofje gehoord, 0,0
Dat is wel kut, maar dat is nog steeds gewoon een kwestie van leeftijdsrestricties, opvoeden en handhaven.quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier lopen er aardig wat rond. En als het dan gewoon met de standaard rotjes zouden zijn dan zou het nog wel te doen zijn.
Eugenenticaquote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn sommige niet, die moeten de pest voor anderen niet bederven dus die moeten op een manier aangepakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |