Nicequote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Komende nacht wordt ook kort. Uur of 12 naar bed en 6 uur weer op. Ach toch vrij de eerste week van januari
Alleen Play This Game With Me of hoe die ook alweer heet heeft wel iets.quote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel gaan, daarna zakte het snel af naar huppelkutterige muziek.
Helemaal eens met deze hosselkoning!quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar al te goed, helaas ben ik opgegroeid met Queen op 1En op zich ook wel een feestelijk nummer om het jaar mee af te sluiten
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar al te goed, helaas ben ik opgegroeid met Queen op 1En op zich ook wel een feestelijk nummer om het jaar mee af te sluiten
Of een prettig karakterquote:Op zondag 30 december 2012 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ze nou een knap hoofd had gehad
Wat!quote:Op zondag 30 december 2012 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik pleit niet voor Child in Time bovenaan de Top 2000, trouwens hoor. Die vind ik eigenlijk helemaal verschrikkelijk.
Ik zou het proberenquote:
Proberen bestaat niet. Je doet 't of je doet 't nietquote:
Sorryquote:
Vind het niet zo heel uniek hoor. Hebben gewoon leentjebuur gespeeld bij Radiohead, RATM, Queen en U2.quote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Molurus het volgende:
Muse!!!![]()
Een van de weinige relatief nieuwe bands met een unieke prettige stijl.
Heb ik die binnenkomst in de top 2000 gemistquote:Op zondag 30 december 2012 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik werd wakker NA Gangnam Style
Ooh dat vind ik juistquote:Op zondag 30 december 2012 13:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry
Het gaat wel, tot hij begint te gillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |