ja precies dan krijg je vanzelf zin in MEER MEER MEERquote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, zo lang de eerste keer maar is geweest he![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja precies dan krijg je vanzelf zin in MEER MEER MEER
I want more
Die staan dan ook hoger.quote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind zelf Back To Black en Rehab wel iets sterker
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaarquote:
Terechtquote:
Ik wil em nog wel wijzigen voor jequote:Op zondag 30 december 2012 11:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]neuh nu hoeft ie ook niet meer
Meestal zijn het de vrouwen die de ander in de friendzone zettenquote:
Dat kan prima wat mij betreft, heb hier ook een kleine baby, denk dat je daar ook eventjes aan moet wennen eerstquote:Op zondag 30 december 2012 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, wij zijn als twee superstormen en als dat samenkomt dan verdwijnt de wereld in een zwart gat van awesomeness enzo !
En dan heb ik het nog niet eens over de afstand
Of zullen we LATten?
Fixedquote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos, koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaar
iets over oliebollen slechte stockings en een roze ruisquote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil em nog wel wijzigen voor je
Voor een FOK!ker niet slecht hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lig onder een deken op de bank, vergezeld door een doos koekjes en een fles cola. Niet echt het prototype hosselaar
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 11:29 schreef laxus13 het volgende:
Love Is A Losing Game is ook een mooie van Amy
Natuurlijk, geen luier of slab wat mij afschrikken kan!quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat kan prima wat mij betreft, heb hier ook een kleine baby, denk dat je daar ook eventjes aan moet wennen eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |