Maar bedwantsen zijn vrij groot; zie je zo ook werkelijk onder je matras liggen???quote:Op zondag 30 december 2012 10:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE
Een uur voor zonsopgang komen de bedwantsen tevoorschijn en gaan op zoek naar voedsel, de mens, waar zij met hun steeksnuit bloed gaan zuigen. Het speeksel van de bedwants is verdovend, waardoor je niet voelt dat je wordt geprikt. Toch kan er door dit speeksel een allergische reactie ontstaan. Normaal gesproken lijkt het alsof je door een mug bent geprikt, alleen heb je in dit geval een aantal bultjes bij elkaar.
red me!
jij denkt toch niet dat ik ga kijken....overigens storen ze zich niet aan het licht? ik ben bang alleen in het donker dus mijn licht staat elke nacht aan.quote:Op zondag 30 december 2012 10:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar bedwantsen zijn vrij groot; zie je zo ook werkelijk onder je matras liggen???
ok. ik zie je adres wel komen.quote:
Op zondag 30
december 2012 10:46 schreef
sanasoufi het
volgende:
[..]
je mag doen met me wat je wilt....ik ben bang
En je verloofde en je gevoelige boobies dan?quote:Op zondag 30 december 2012 10:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je mag doen met me wat je wilt....ik ben bang
Die verloofde zit in Arabieriequote:Op zondag 30 december 2012 10:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En je verloofde en je gevoelige boobies dan?
hou eens op!quote:
Op zondag 30
december 2012 10:48 schreef
Kali-Mist1 het
volgende:
[..]
En je verloofde en je gevoelige boobies dan?
Oh sorry, ik help je niet echt he....quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:18 schreef sanasoufi het volgende:
Mijn tweede gedachte (we zijn arabisch dus niet lachen) ik ben toch niet verkracht door een geest?
quote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef beerten het volgende:
Lieverd. Je bent in west-europa. Hier zijn geen geesten.
Vlak de Heilige Geest niet uit hè.quote:Op zondag 30 december 2012 10:49 schreef beerten het volgende:
Lieverd. Je bent in west-europa. Hier zijn geen geesten.
Lees de link boven jouw post even doorquote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Net mijn moeder gebeld. Foto van mijn benen gemaild. Zij heeft me weer terug gebeld....bedwantsen kunnen het niet zijn, want dat komt volgens mijn naiëve moeder alleen in smerige huizen voor. Ze adviseert mij s'nachts goed het gordijn dicht te doen, zodat er geen kwelgeesten binnenkomen. Mijn gordijn stond idd open.
Desondanks geloof ik er niets van en vrees ik bedwantsen.
Daar zit je dan met je dikke vadsige lichaam in je korte broek en zonder tshirt.quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef sanasoufi het volgende:
UPDATE: Net mijn moeder gebeld. Foto van mijn benen gemaild. Zij heeft me weer terug gebeld....bedwantsen kunnen het niet zijn, want dat komt volgens mijn naiëve moeder alleen in smerige huizen voor. Ze adviseert mij s'nachts goed het gordijn dicht te doen, zodat er geen kwelgeesten binnenkomen. Mijn gordijn stond idd open.
Desondanks geloof ik er niets van en vrees ik bedwantsen.
gelezen, maar ik trek niet de conclusie dat het geen bedwantsen kunnen zijn. misschien ben ik er immuun voor en zie ik geen wondjesquote:Op zondag 30 december 2012 11:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees de link boven jouw post even doorDan weet je dat het geen bedwantsen kunnen zijn!
Als je geen wondjes hebt zijn het geen bedwantsen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gelezen, maar ik trek niet de conclusie dat het geen bedwantsen kunnen zijn. misschien ben ik er immuun voor en zie ik geen wondjes
Tis gewoon oud bloed. Je hebt je dekens en je jurk dus niet goed gewassen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gelezen, maar ik trek niet de conclusie dat het geen bedwantsen kunnen zijn. misschien ben ik er immuun voor en zie ik geen wondjes
1. Ik weeg 51 kilo.quote:Op zondag 30 december 2012 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je dikke vadsige lichaam in je korte broek en zonder tshirt.
Er plakt een boterham met pindakaas aan je vette buik die je hebt laten vallen.
De weee geur van een nooit ontluchte zolderkamer is penetrant aanwezig.
Je hebt geen vrienden, en je moeder hangt elke dag op de bank met een sigaretje en bonbons. Regelmatig een slok sherry nemend, totaal geen aandacht voor haar volwassen, hulpbehoevende zoon.
Jij.
De zoon die psychisch in de war is en verhaaltjes verzint over hoe zijn leven zou zijn als hij een turks arabische slet was van 27.
Het komt ooit goed
nee, want voor ik ging slapen was er nergens bloed....quote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis gewoon oud bloed. Je hebt je dekens en je jurk dus niet goed gewassen.
ontmaagd op mijn 13de dus kan niet.quote:Op zondag 30 december 2012 11:22 schreef SchoneZoon het volgende:
Je bent verkracht door een geest en nu is je maagdenvlies gescheurd!
Je bent verkracht door een Afrikaanse geest met aids.quote:Op zondag 30 december 2012 11:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ontmaagd op mijn 13de dus kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |