Ik hoop het. Is nu al een flinke jongen.quote:Op zondag 30 december 2012 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd of hij nu eindelijk stopt met groeien
quote:Op zondag 30 december 2012 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Het zal vermoedelijk zeer waarschijnlijk wel helpen dat ik nu niet meer ski, niet meer van rode pistes naar beneden zal gaan en daardoor niet meer zal vallen
Klinkt als een kamikaze actie.quote:Op zondag 30 december 2012 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: van de rode piste naar beneden gaan was het slechtste idee van de hele week, want dat was echt niet tofHet sneeuwde en was wat mistig, daardoor vrij weinig zicht. En mijn bril (onder m'n skibril) besloeg steeds, daardoor nog minder zicht. En probeer dán maar eens op een fatsoenlijke wijze, als onervaren skier, naar beneden te gaan. Zonder dat je ziet hoe de sneeuw ligt, welke baan je het beste kunt volgen, welke hobbels er gaan komen en met de wetenschap dat er links of rechts van de piste een afgrond kan zitten.
Ik hoor het al zou helemaal niks voor mij zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Zo voelt het nog steeds een beetjewe waren met z'n vijven, dat scheelde wel enorm - anders had ik het sowieso niet eens gewaagd. Maar achteraf: ik had gewoon de lift naar beneden moeten nemen. Maar ja, eigenwijs, koppig, en in het begin hadden we redelijk zicht. Vlot daarna niet meer. En als je eenmaal gaat, dan zijn er 2 manieren om beneden te komen. Van de piste gehaald worden door een 'reddingsteam' of zelf gaan. En zolang ik kon skieen, is dat eerste mijn eer te na natuurlijk
brings back memoriesquote:Op zondag 30 december 2012 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: van de rode piste naar beneden gaan was het slechtste idee van de hele week, want dat was echt niet tofHet sneeuwde en was wat mistig, daardoor vrij weinig zicht. En mijn bril (onder m'n skibril) besloeg steeds, daardoor nog minder zicht. En probeer dán maar eens op een fatsoenlijke wijze, als onervaren skier, naar beneden te gaan. Zonder dat je ziet hoe de sneeuw ligt, welke baan je het beste kunt volgen, welke hobbels er gaan komen en met de wetenschap dat er links of rechts van de piste een afgrond kan zitten.
Je moet het ook niet de eerste dag doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het al zou helemaal niks voor mij zijn.Ik zou na zo'n afdaling per gipsvlucht naar NL vertrekken gok ik.
quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
brings back memories
Hierdoor zo laat beneden komen dat de lift naar jouw dal al niet meer gaat, de volgende lift, die een half uur langer open is en een kwartier verder ook missen door hetzelfde oponthoud. Daardoor een stuk met de bus moeten en in het schemerdonker de laatste paar kilometer afdalen...
Achteraf wel een mooi verhaal
quote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet het ook niet de eerste dag doen
We zijn ook naar de gletsjer geweest, was ook redelijk eng - toch minder eng dan de rode piste overigens - en toen we daarna weer op de oefenpiste stonden, helemaal bovenaan, had ik iets van 'hmmm waarom vond ik deze piste ook alweer lichtelijk eng?'.
De volgende keer een skigebied waar blauwe pistes ook echt blauwe pistes zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dus volgende keer de zwarte piste en schansspringen?
En geen harde voorwerpen in je broekzakken.quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De volgende keer een skigebied waar blauwe pistes ook echt blauwe pistes zijn
dat deden ze achter me ook wel, maar ik mocht met een vriend zsm naar beneden om de taxi van het hotel nog vast te houden, want die reden tot een bepaalde tijd en die tijd kwam snel dichterbijquote:Op zondag 30 december 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zou echt duizend doden sterven geloof ik
Dat zul je nu wel niet meer zo snel doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |