Hier is alles gratis.quote:Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
In veel gemeentes is de eerste 500 kilo gratis.
De keuken zou ik dan wel weer gewoon laten staan of dit nou moet of niet.quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Het gaat om het idee, de mentaliteit
Lezen voordat je een reactie plaatst scheelt foute aannames.quote:Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef klipper het volgende:
[..]
De vloer van TS is toch echt van TS hoor en niet van de verhuurder.
Jij hebt het blijkbaar nu over de andere vloer, waarbij je dus gestoffeerd huurt, dat is heel wat anders dan wanneer je kaal huurt.
vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imhoquote:
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?quote:Op zondag 30 december 2012 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imho
Ik had het ook over een deur hèquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?
De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.
dat zou bovendien betekenen dat zij het ook moeten vervangen wanneer versleten.
Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
Dit soort opmerkingen zegt meer over jou, maar dat besef je zelf ook wel.quote:Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef JerryLee het volgende:
[..]
je doet alleen rioolwerk in morsige kruipruimtes ?
Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het ook over een deur hè
Waardoor het nu 2 afsluitbare ruimtes waren ipv 1 geheel
mmm ik hoorde van iemand in een dergelijke functie dat de huur dan omhoog kan ofzo, maar ik ben een n00b dus zal misschien verkeerd begrepen hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef klipper het volgende:
[..]
Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.
Ja daar lig ik ook wakker vanquote:Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?
De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.
dat zou bovendien betekenen dat zij het ook moeten vervangen wanneer versleten.
Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |