abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120961989
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef cvboer het volgende:

[..]

In veel gemeentes is de eerste 500 kilo gratis.
Hier is alles gratis.
pi_120962123
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En jij kan niet hebben dat je er op gewezen wordt dat je een koppige gierige boer bent die liever zaken stuk maakt dan een ander wat te gunnen.
Het gaat om het idee, de mentaliteit
De keuken zou ik dan wel weer gewoon laten staan of dit nou moet of niet.
Zonder apparaten dat dan weer wel, die leveren op MP wel weer wat op.
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 17:07:43 #178
45833 crew  Fogel
pi_120962792
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:35 schreef klipper het volgende:

[..]

De vloer van TS is toch echt van TS hoor en niet van de verhuurder.
Jij hebt het blijkbaar nu over de andere vloer, waarbij je dus gestoffeerd huurt, dat is heel wat anders dan wanneer je kaal huurt.
Lezen voordat je een reactie plaatst scheelt foute aannames.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_120964129
Zo hebben we dit ook weer gehad.

Nederlanders vrijgevigst
Laatste update: 4 juli 2011 17:15 info
RIJSWIJK - Nederlanders zijn binnen Europa het vrijgevigst als het aankomt op giften aan goede doelen.

Foto: ANP
Twee derde van de Nederlanders doneert aan goede doelen, terwijl het Europese gemiddelde op een derde ligt.
Dat blijkt uit maandag gepresenteerd onderzoek van het bureau GfK Verein in opdracht van Wall Street Journal.
Het aantal Nederlanders dat meer dan duizend euro per jaar geeft is ook hoger dan in de ons omringende landen. Voor het onderzoek zijn 13.950 mensen van 15 jaar en ouder uit 14 Europese landen ondervraagd.
Duitsers
Nederland scoort beduidend beter dan de oosterburen. Van de Duitse ondervraagden zei slechts een vijfde jaarlijks aan goede doelen te geven. Duitsland is daarmee in de onderste regionen van de ranglijst te vinden.
Nederlanders hebben een sterke voorkeur voor gezondheidsfondsen, terwijl Duitsers relatief vaak religieuze doelen ondersteunen.
Kinderwelzijn scoort in Nederland relatief laag in vergelijking met de landen om ons heen.

[ Bericht 81% gewijzigd door klipper op 30-12-2012 17:46:41 ]
pi_120964711
Dit doet mij denken aan de eerste woning na het studentenhuis. Uiteraard een huurwoning. Krijg ik twee dagen voor de sleuteloverdracht een belletje van de vorige bewoner. Er lag nog laminaat beneden en hij kon het eruit halen, of ik kon het overnemen.

Ik heb hem medegedeeld dat ik het niet erg vond als hij het liet liggen...

Vervolgens hoor ik hem aan de andere kant van de lijn denken "maar ik wil er dus geld voor hebben...", om uiteindelijk akkoord te gaan met dat hij het mocht laten liggen.

Kortom: wees blij met wat je er voor krijgt, want de waarde staat m.i. in geen verhouding tot de arbeid die je er in moet steken om het netjes weer te verwijderen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120966845
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:37 schreef klipper het volgende:

[..]

Dubbele moraal...... B-)
vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imho
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_120967689
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 18:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

vind ik niet, de wbv kan extra geld vragen voor het appartement aan de volgende huurder hoorde ik, en wilde mij nergens in tegemoet komen dus die zouden er alleen maar op verdienen, dat is iets anders imho
Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?

De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.
dat zou bovendien betekenen dat zij het ook moeten vervangen wanneer versleten.

Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
pi_120968436
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:

[..]

Maar als de nieuwe huurder het gratis gekregen laminaat er vervolgens uithaalt en te koop zet op marktplaats bijvoorbeeld is dan weer wel goed?

De wbv kan er extra geld voor vragen, dit doen ze echter alleen bij spullen die zij overnemen en waar je een vergoeding voor krijgt, krijg jij geen vergoeding van de wbv dan vragen ze ook geen extra geld.

Nee overname via de wbv geldt in het algemeen alleen voor woningverbeteringen zoals dubbel glas, cv-installatie, een nieuwe groepenkast of dergelijke niet voor vloerbedekking en laminaat wordt onder vloerbedekking geschaard.
Ik had het ook over een deur hè ;)
Waardoor het nu 2 afsluitbare ruimtes waren ipv 1 geheel :)
pi_120972393
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:40 schreef JerryLee het volgende:

[..]

je doet alleen rioolwerk in morsige kruipruimtes ?
Dit soort opmerkingen zegt meer over jou, maar dat besef je zelf ook wel.
pi_120972483
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik had het ook over een deur hè ;)
Waardoor het nu 2 afsluitbare ruimtes waren ipv 1 geheel :)
Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.
pi_120974140
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:16 schreef klipper het volgende:

[..]

Principe blijft gelijk, door plaatsing van een deur mogen ze niet opeens extra geld vragen.
mmm ik hoorde van iemand in een dergelijke functie dat de huur dan omhoog kan ofzo, maar ik ben een n00b dus zal misschien verkeerd begrepen hebben ;)
pi_120977635
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:51 schreef klipper het volgende:

[..]

Ja daar lig ik ook wakker van :P
pi_120991710

[ Bericht 100% gewijzigd door klipper op 31-12-2012 00:45:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')