Gelukkig maar.quote:
Sorry je hebt gelijk, de twee vrouwen die hierop reageerden bedoelde ikquote:Op zondag 30 december 2012 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat 'natuurlijk' kan je imho wel weglaten
Gebruik eens smileys ofzo
En dat over één kam scheren is ook niet heel vriendelijk, vrouwen kunnen zeker ook niet klussen volgens jou?
Ligt wel aan de manier waarop natuurlijk. Als ik voor een vloertje van een jaar oud 400 euro wil en ik krijg een tegenbod van 100 euro, kom je nooit bij elkaar. Dan gaat de vloer eruit, simpel.quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!
Echt, ik zou alles wat ik niet meer nodig heb met liefde achterlaten voor weinig/niks als ik een ander er blij mee maak
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.
Daar mag je ook blij om wezen.quote:
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.quote:Op zondag 30 december 2012 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar de hoofdprijs vragen en het er liever uit slopen en naar de stort brengen als je die niet krijgt, is gewoon triest.
Voor mijn gevoel wel, maar een ander moet weer niets van rosbief hebben, en die zien er vaak toch ook wel gelukkig uit.quote:
Slotje dan maar?quote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.
Verder boeid het voor TS natuurlijk niet meer want de nieuwe huurders komen niet.
Topic zakt vanzelf naar vloerniveau zolang er niemand in reageert natuurlijk.quote:
[..]
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.
[..]
400 euro is meer dan de helft van de totaalprijs hoor, ff de op goed lezen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.
Verder boeid het voor TS natuurlijk niet meer want de nieuwe huurders komen niet.
Dus hij heeft nog gelijk ook? ( Dat lesbische gedeelte dan )quote:
nee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 11:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog gelijk ook? ( Dat lesbische gedeelte dan )
quote:
Zal me overigens niets verbazen als er een tweede deel komt:quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Topic zakt vanzelf naar vloerniveau zolang er niemand in reageert natuurlijk.
Tuurlijk, kan altijdquote:
Wie weet. Straks ligt die vloer in een hoerenkeet.quote:Op zondag 30 december 2012 11:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Zal me overigens niets verbazen als er een tweede deel komt:
Laminaat overnemen of stort, niet geschikt voor homo's, lesbo's en vrouwen zonder humor.
Ik kijk liever naar 2 lesbo's dan 2 homo'squote:
Ondervloer was dus een leugenquote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef klipper het volgende:
TS is ondertussen begonnen...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |