Gelukkig maar.quote:
Sorry je hebt gelijk, de twee vrouwen die hierop reageerden bedoelde ikquote:Op zondag 30 december 2012 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat 'natuurlijk' kan je imho wel weglaten
Gebruik eens smileys ofzo
En dat over één kam scheren is ook niet heel vriendelijk, vrouwen kunnen zeker ook niet klussen volgens jou?
Ligt wel aan de manier waarop natuurlijk. Als ik voor een vloertje van een jaar oud 400 euro wil en ik krijg een tegenbod van 100 euro, kom je nooit bij elkaar. Dan gaat de vloer eruit, simpel.quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!
Echt, ik zou alles wat ik niet meer nodig heb met liefde achterlaten voor weinig/niks als ik een ander er blij mee maak
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.
Daar mag je ook blij om wezen.quote:
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.quote:Op zondag 30 december 2012 10:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar de hoofdprijs vragen en het er liever uit slopen en naar de stort brengen als je die niet krijgt, is gewoon triest.
Voor mijn gevoel wel, maar een ander moet weer niets van rosbief hebben, en die zien er vaak toch ook wel gelukkig uit.quote:
Slotje dan maar?quote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.
Verder boeid het voor TS natuurlijk niet meer want de nieuwe huurders komen niet.
Topic zakt vanzelf naar vloerniveau zolang er niemand in reageert natuurlijk.quote:
[..]
Ik weet wel dat als jij lesbisch bent jij het mannetje bent, bij lesbische stellen is het mannetje altijd de onuitstaanbare.
[..]
400 euro is meer dan de helft van de totaalprijs hoor, ff de op goed lezen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een hoofdprijs? 400,- voor een vloer die een jaar oud is en toen iets van 900 gekost zal hebben (reken 200 voor de ondervloer) en ookal gelegd is, is geen hoofdprijs. Plus dat je best wat kan zakken, maar niet teveel.
Verder boeid het voor TS natuurlijk niet meer want de nieuwe huurders komen niet.
Dus hij heeft nog gelijk ook? ( Dat lesbische gedeelte dan )quote:
nee hoorquote:Op zondag 30 december 2012 11:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dus hij heeft nog gelijk ook? ( Dat lesbische gedeelte dan )
quote:
Zal me overigens niets verbazen als er een tweede deel komt:quote:Op zondag 30 december 2012 11:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Topic zakt vanzelf naar vloerniveau zolang er niemand in reageert natuurlijk.
Tuurlijk, kan altijdquote:
Wie weet. Straks ligt die vloer in een hoerenkeet.quote:Op zondag 30 december 2012 11:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Zal me overigens niets verbazen als er een tweede deel komt:
Laminaat overnemen of stort, niet geschikt voor homo's, lesbo's en vrouwen zonder humor.
Ik kijk liever naar 2 lesbo's dan 2 homo'squote:
Ondervloer was dus een leugenquote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef klipper het volgende:
TS is ondertussen begonnen...
[ afbeelding ]
ook nog idd!quote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ondervloer was dus een leugen
quote:Op zondag 30 december 2012 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ondervloer was dus een leugen
En heb je dus een hoop werk en kosten, tov 150 euro vangen en no sweat. Slim!quote:Op zondag 30 december 2012 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar als de nieuwe huurder vervolgens aangeeft dat ie 150 wil betalen, ruk je hem er liever uit en breng je hem naar de stort.
Het is al eerder aangegeven.quote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En heb je dus een hoop werk en kosten, tov 150 euro vangen en no sweat. Slim!
Maandag gaat de TS hier heen met de vloer.quote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef klipper het volgende:
TS is ondertussen begonnen...
[ afbeelding ]
Dat beetje werk, als je je kwaad maakt is zo'n vloertje er in een halve dag uit. Plus dat je die dag nog lol hebt ook. Zo'n dag is met geld niet te betalen.quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Fogel het volgende:
Ik zit dit echt vol verbazing te lezen. Wat een nare en bekrompen mentaliteit hebben velen hier.
TS moet gewoon blij zijn als hij het er in mag laten liggen, gratis, omdat het dan werk scheelt.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef cvboer het volgende:
Dat beetje werk, als je je kwaad maakt is zo'n vloertje er in een halve dag uit. Plus dat je die dag nog lol hebt ook. Zo'n dag is met geld niet te betalen.
Misschien kunnen jullie je in FHF aanbieden om te komen helpen slopenquote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef klipper het volgende:
Het is al eerder aangegeven.
Een dag fun.......onbetaalbaar.
Jij werkt ook op zaterdagen/zondagen en je hebt geen vakantiedagen?quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Een dag slopen kost mij meer dan 150 euro
De meeste mensen willen gewoon niet de prijs er voor neer leggen die ze in gedachte hebben.quote:Op zondag 30 december 2012 11:28 schreef Fogel het volgende:
Ik zit dit echt vol verbazing te lezen. Wat een nare en bekrompen mentaliteit hebben velen hier.
TS moet gewoon blij zijn als hij het er in mag laten liggen, gratis, omdat het dan werk scheelt.
Inladen, wegbrengen, wachten bij de stort, etcquote:Op zondag 30 december 2012 11:34 schreef StevenTerpstra het volgende:
In 1 dag sloop je het laminaat van een hele flat!
Ik voel een vloersloopmeeting aankomenquote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Inladen, wegbrengen, wachten bij de stort, etc
Ook een halve dag kost mij meer
Als je verhuist heb je die dagen meer dan nodig, en dan nog, iedere dag vrij kost gewoon geld.quote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij werkt ook op zaterdagen/zondagen en je hebt geen vakantiedagen?
Ik heb wel betere en nuttigere dingen te doen. Bijvoorbeeld in de nieuwe woning. Een halve dag extra in de nieuwe woning besteden heb je veel meer aan dat genieten van irritant zijn tov nieuwe bewoners van je oude woning.quote:Op zondag 30 december 2012 11:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat beetje werk, als je je kwaad maakt is zo'n vloertje er in een halve dag uit. Plus dat je die dag nog lol hebt ook. Zo'n dag is met geld niet te betalen.
Als cvboer weet ik dat ik ook vrije dagen heb. mocht ik ooit door mijn vrije dagen heen zijn dan gaat die vloer er na werktijd uit. Geen probleem. En een vrije dag kost je echt geen 150 euro.quote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je verhuist heb je die dagen meer dan nodig, en dan nog, iedere dag vrij kost gewoon geld.
Jij als cv boer zou dat moeten weten.
Lees anders zelf de op en mijn post even goed. TS weet niet meer wat de ondervloer koste dus dat zit niet bij het bedrag in.quote:Op zondag 30 december 2012 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
400 euro is meer dan de helft van de totaalprijs hoor, ff de op goed lezen.
En ja hij is al gelegd, maar dus ook al gebruikt, ik zou er max 200 voor geven denk ik, tenzij het een hele mooie kleur ofzo is... En anders zou ik denken 'je neemt m maar lekker mee'
Op een halve dag komt het ook niet meer op aan. Dat is wel het laatste waar ik mij druk om zou maken. Tevens zijn die nieuwe bewoners irritant naar mij toe. Zij willen voor een habbekrats die vloer hebben, dat pleziertje gun ik ze niet.quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb wel betere en nuttigere dingen te doen. Bijvoorbeeld in de nieuwe woning. Een halve dag extra in de nieuwe woning besteden heb je veel meer aan dat genieten van irritant zijn tov nieuwe bewoners van je oude woning.
Waar komt toch die gedachte steeds vandaan dat een laminaatvloer weghalen veel werk is?quote:Op zondag 30 december 2012 11:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En heb je dus een hoop werk en kosten, tov 150 euro vangen en no sweat. Slim!
Jouw wellicht niet, mij wel.quote:Op zondag 30 december 2012 11:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als cvboer weet ik dat ik ook vrije dagen heb. mocht ik ooit door mijn vrije dagen heen zijn dan gaat die vloer er na werktijd uit. Geen probleem. En een vrije dag kost je echt geen 150 euro.
bril nodig? Er staat in de OP dat hij totaal ongeveer 700 euro kwijt wasquote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lees anders zelf de op en mijn post even goed. TS weet niet meer wat de ondervloer koste dus dat zit niet bij het bedrag in.
Stofvrij maken, inladen, naar de stort rijden... Kost allemaal geen tijd?quote:Op zondag 30 december 2012 11:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar komt toch die gedachte steeds vandaan dat een laminaatvloer weghalen veel werk is?
Een IKEA-vloer hebben we het hier over... Die kost om te beginnen al een habbekrats. Dat nieuwe bewoners daar weinig of helemaal niks voor willen betalen snap ik prima.quote:Op zondag 30 december 2012 11:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Op een halve dag komt het ook niet meer op aan. Dat is wel het laatste waar ik mij druk om zou maken. Tevens zijn die nieuwe bewoners irritant naar mij toe. Zij willen voor een habbekrats die vloer hebben, dat pleziertje gun ik ze niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |