Inderdaad, en toen was er ook een zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nick is zeker vergeten dat hij zelf ook vreemd is gegaan tijdens zijn vorige huwelijk met Bridget!!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, en toen was er ook een zwangerschap.
Ja, want daarom mag hij niet kwaad worden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nick is zeker vergeten dat hij zelf ook vreemd is gegaan tijdens zijn vorige huwelijk met Bridget!!
O ja hoor van mij welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, want daarom mag hij niet kwaad worden?
Met Brooke toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor van mij wel![]()
Maar hij verwachte wel vergeving van Bridget, hij had echt een affaire
Daar komt nog bij dat Bridget het hem gelijk wilde vertellen maar haar snoerde steeds haar mond dat het niet belangrijk was wat er gebeurd was bla bla bla, dat schoot mij dus te b innen toen ik zat te kijkenniet meer en niet minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Met Brooke toch?![]()
Echt een slet, lekker voor d'r dat ze per ongeluk sliep met Oliver, zal Hope ook weten hoe ze is, de trut.Met Katy toen ze dachten dat ze niet lang meer te leven had??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keer idd met Brooke!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Katy toen ze dachten dat ze niet lang meer te leven had??
De eerste keer idd met Brooke!!Ja, bij ons wordt dat anno 2016 pas uitgezonden, dus ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nagaan hoe ze de serie inkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik vind de actrice echt geweldig (ze heeft ook niet voor niks 3 emmy daytime awards gewonnen voor haar werk in General Hospital) maar haar karakters in zowel ATWT and hier in The Bold doen weinig tot geen beroep op haar talent. Jammer.quote:Ik heb zo gruwelijke afkeer van die Aggie. Zoals ze acteert, zo weerzinwekkend.
Bridget is getrouwd geweest met Deacon Sharp en Brooke heeft toen een verhouding met hem gehad. Ze is toen zwanger geraakt (dus zwanger haar schoonzoon) en daar was Hope.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef LetsGame het volgende:
Dat met Deacon.. wil iemand dat even aan mij uitleggen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, bij ons wordt dat anno 2016 pas uitgezonden, dus ja..
Moet je nagaan hoe ze de serie inkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
me 2,quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk heel lang naar Bold& Beautifull.
En Brooke is stom had niet in de gaten dat Marcus op het feest dat zagquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:57 schreef Marrije het volgende:
Na de herhaling was het gratis te bekijken. Dat heb ik dan ook gedaan![]()
Oliver is zo stom om zn mond te houden. Markus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:04 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |