SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duurde te lang..
Nu keek ik steeds aan tegen:
Penis produceert te veel smegma
Niet het beste beeld wat ik me kon indenken vlak voor het slapen gaan![]()
![]()
Nee is oud en 1 kind van 14,5quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, dat valt wel mee toch.Hoe oud zijn de kinderen dan?
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Seks in de auto is lang zo fijn nog niet!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
getverdegetverquote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
Duurde te lang..
Nu keek ik steeds aan tegen:
Penis produceert te veel smegma
Niet het beste beeld wat ik me kon indenken vlak voor het slapen gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik ooit een puber zou adopteren dan is het huppelkind.quote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!!
Heb je gezien dat ik je verjaardag aan het plannen ben? Ik heb al een BOB gehosseld
En dat is mij even ontschoten, wat gaan we doen dan?![]()
Geen idee, moet ik nog een keer doenquote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks in de auto is lang zo fijn nog niet!.
![]()
Haha, dat scheelt nogquote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is oud en 1 kind van 14,5
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor![]()
![]()
Vind ik niet. Haha, sorry.quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is oud en 1 kind van 14,5
Ik hou het bij 1!!
@Vinniiee, je zag hoe wij met elkaar omgaan. Het was ongemakkelijk maar wel vet humor
Ooh, dan was je wel een jonge moeder.Die vind ik altijd wel tof!
![]()
Kom dan, doen we het op de opritquote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik nog een keer doen.
![]()
![]()
doe het niet in een honda civic coupequote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik nog een keer doen.
![]()
Ok, dan niet!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe![]()
![]()
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!quote:Op zondag 30 december 2012 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit een puber zou adopteren dan is het huppelkind.
En dat is mij even ontschoten, wat gaan we doen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was er vroeg bij ja en ik ben ook heel tofquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik niet. Haha, sorry.
Ooh, dan was je wel een jonge moeder.Die vind ik altijd wel tof!
![]()
Mijn zoon is toffer!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel.. maar zorg iig dat je ruimte hebt..quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm auto heb ik ook nog nooit uitgeprobeerd![]()
![]()
Waarom naar de hoeren?quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!![]()
Renault Megane coupe is ook geen aanrader!quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe
Hyundai Excel ook niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, ik wilde te graag dus nu ga ik weigeren.quote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom dan, doen we het op de opritHeb ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
doe het niet in een honda civic coupe.
![]()
Zodra er staat .. nog 5 post blabla.. blijf ik van m'n toetsenbord af!quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde dus weer geen Foto topic![]()
![]()
Die is een beetje jong voor mij.quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij ja en ik ben ook heel tof![]()
Mijn zoon is toffer!![]()
![]()
Dat moest van de restquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha strak plan welquote:Op zondag 30 december 2012 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahaha is BOB, we gaan zuipen en naar de hoeren!.
![]()
Ik type nog bij "nog 6 posts" en toen had ik de lapo.quote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zodra er staat .. nog 5 post blabla.. blijf ik van m'n toetsenbord af!![]()
![]()
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoorquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is een beetje jong voor mij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eigenlijk was het best erg op de laatste meet bij dat ene spel dat wij elke keer onze hand op moesten stekenquote:Op zondag 30 december 2012 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Renault Megane coupe is ook geen aanrader!
Hyundai Excel ook niet.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoor![]()
![]()
Meestal pak ik het ook ruimer aanquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik type nog bij "nog 6 posts" en toen had ik de lapo.![]()
![]()
Ik heb alleen maar strakke plannenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het best erg op de laatste meet bij dat ene spel dat wij elke keer onze hand op moesten steken
Dat was geen pretje!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoor![]()
Maar... ben je zelf ook nog strak?quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar strakke plannen![]()
![]()
Is echt zo hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgend jaarquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?![]()
Nu komt ie nog nergens binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan eindigt ie dalijk voor de nacht in de gootquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer mag ie met mij en ome mono gaan stappen?.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is heel volwassen voor zijn leeftijd hoorDat is illegaal joh!
Zit hij niet op fok? Want dat lijkt me heel gek, om met een familielid op fok te zitten...![]()
ik dacht al, maar ik had hem van een kerel verwachtquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar... ben je zelf ook nog strak?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, moddervet en uitgelubberde kut!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar... ben je zelf ook nog strak?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, moddervet en uitgelubberde kut!![]()
![]()
Hij mag niet op FOK!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is illegaal joh!
Zit hij niet op fok? Want dat lijkt me heel gek, om met een familielid op fok te zitten...![]()
Hij kent wel veel FOK!kers
[b]AirwiN schreef [/b]
IkSja, aangezien ze zichzelf zo'n oud wijf vindt, moest ik dit toch nog even vragenquote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht al, maar ik had hem van een kerel verwacht![]()
![]()
![]()
Hallo!! Het is wel een kind van mij he!quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan eindigt ie dalijk voor de nacht in de goot.
[b]AirwiN schreef [/b]
Breng jij ons dan weg en haal je ons weer op?quote:Op zondag 30 december 2012 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgend jaar![]()
Nu komt ie nog nergens binnen![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Breng jij ons dan weg en haal je ons weer op?
[b]AirwiN schreef [/b]
ze is een jong dingquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik
[..]
Sja, aangezien ze zichzelf zo'n oud wijf vindt, moest ik dit toch nog even vragen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
NEEEEEEEHEEEEEEEEquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor 1 nachtje zei ik erbij...quote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo!! Het is wel een kind van mij he!![]()
Haha, goedzo!quote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag niet op FOK!![]()
Hij kent wel veel FOK!kers
Ja, mijn broer zat op FOK, maar die was er alweer af tegen de tijd dat ik hier terecht kwam. Gelukkig.![]()
![]()
Slijmbalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 01:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja ik ga nu toch maar afsluiten...
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, en nu?quote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Koen post hier met twee accounts![]()
Zit ik met Vinniiee naar Homeland te kijken is daar zo'n kerel met 2 krukken die heel moeilijk liep.
Dus ik zeg: dat is net Jimmy uit Southpark
Vinniie: wie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg toch altijd dat iedereen veilig thuis komtquote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is mooi, komen we in ieder geval veilig thuisIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke ik ging toch huilen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Eigenlijk zou je niet meer verbaasd moeten zijn dat Vinniiee zo reageerde....quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit ik met Vinniiee naar Homeland te kijken is daar zo'n kerel met 2 krukken die heel moeilijk liep.
Vinniie: wie?![]()
![]()
Ja maar toch he.quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je niet meer verbaasd moeten zijn dat Vinniiee zo reageerde....
Dan krijg ik hoop en die vaagt ie dan meteen weer weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Jimmy?quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinniie: wie?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zielige film?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uitquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toch he.
Dan krijg ik hoop en die vaagt ie dan meteen weer weg.
![]()
Ik kijk ook geen Southpark.quote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
the notebook. En ziek.quote:
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch maar opnieuw opvoeden danquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uit.
![]()
![]()
Ja maar dan is de grap wegquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf nu doen we net alsof Vinniiee niks weet, dan leggen we gewoon meteen de hele grap uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ken jij the notebook niet?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ben je verder net zo wereldvreemd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet, maar dat hoef ik niet te zeggenquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, misschien klopt die 15 dan toch.
![]()
![]()
Dus als ik zeg: bazinga!!quote:
Dan snap jij die?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht Aan timmeeeehhhh, ik vergeet jimmy's naam altijd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja dat was gewoon domquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als er verwijzingen naar andere zaken inzitten. He, station
.
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: bazinga!!
Dan snap jij die?!
![]()
Jawel.quote:
Ik vroeg eigenlijk of het huilen door de zielige film kwam
[b]AirwiN schreef [/b]
Station als in bill and ted's excellent adventure?quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als er verwijzingen naar andere zaken inzitten. He, station
.
En ja doe maar googelen vin want die films ken je vast niet![]()
Het verbaast me eerder als je iets wel kent.quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat hoef ik niet te zeggen![]()
[..][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon dom?quote:
Dude!! Dat was dom op een heel nieuw niveau!!
Zelfs Britt had die nog gesnapt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je verder net zo wereldvreemd?Neuh, volgensmij niet. Alleen op sommige vlakken, vooral van zulk soort series die ik vroeger niet mocht kijken.
![]()
De grap was toen ik had gepost dat we met een VW Fox naar Vinniiee toekwamen, later corrigeerde ik dat door te zeggen dat we met een station zouden komen. Hij dacht dat we met een treinstation aankwamenquote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Station als in bill and ted's excellent adventure?
En ja doe maar googelen vin want die films ken je vast niet.
![]()
Zaterdag zei muhahaha dat we vinniiee met een station kwamen ophalen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ja doe maar googelen vin want die films ken je vast niet
Hij dacht dus echt een treinstation
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De grap was toen ik had gepost dat we met een VW Fox naar Vinniiee toekwamen, later corrigeerde ik dat door te zeggen dat we met een station zouden komen. Hij dacht dat we met een treinstation aankwamen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja. Net van een jankende vent af, dus nu mag ik Wel een x.quote:Op zondag 30 december 2012 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Ik vroeg eigenlijk of het huilen door de zielige film kwam[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee die ken ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ja doe maar googelen vin want die films ken je vast niet
Muhahaha poste: We zitten in een station. Een auto dus. Ik dacht station in de zin van treinstation![]()
![]()
Zo'n onzin he om series te verbiedenquote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Neuh, volgensmij niet. Alleen op sommige vlakken, vooral van zulk soort series die ik vroeger niet mocht kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De grap was toen ik had gepost dat we met een VW Fox naar Vinniiee toekwamen, later corrigeerde ik dat door te zeggen dat we met een station zouden komen. Hij dacht dat we met een treinstation aankwamen.
![]()
![]()
![]()
Single?quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Net van een jankende vent af, dus nu mag ik Wel een x.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het verbaast me eerder als je iets wel kent.Nou dat betwijfel ikquote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon dom?
Dude!! Dat was dom op een heel nieuw niveau!!
Zelfs Britt had die nog gesnapt!![]()
![]()
Sukkelquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet.
Muhahaha poste: We zitten in een station. Een auto dus. Ik dacht station in de zin van treinstation
[b]AirwiN schreef [/b]
Och ja, ik snap wel dat ze liever niet hadden dat ik naar sommige series keek hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n onzin he om series te verbieden![]()
Ik blijf me verbazen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar zeg me alsjeblieft dat jij en huppel wel de bill and ted films kennen![]()
Ken ik, wel vet lang geleden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen.
Vinnie. Serieus. Jij hebt HBO gedaan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:23 schreef muhahaha het volgende:
Ach C_A had ook haar momentjes.
WIE IS DIE VREEMDE KEREL BIJ ENGEL???
hahaha godver
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnie. Serieus. Jij hebt HBO gedaan?![]()
South Park zend Veronica nu uit direct nadat Disney XD in Veronica overgaat
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel eens van gehoordquote:Op zondag 30 december 2012 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen.
En waarom opeens "jij en huppel"?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
C_A d'r momenten zijn sowieso epischquote:Op zondag 30 december 2012 01:23 schreef muhahaha het volgende:
Ach C_A had ook haar momentjes.
WIE IS DIE VREEMDE KEREL BIJ ENGEL???
hahaha godverSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kijk het gewoon op Comedy Central!quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Koen66 het volgende:
South Park zend Veronica nu uit direct nadat Disney XD in Veronica overgaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat jullie de leeftijd hebben dat je dat moet kennen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord![]()
En waarom opeens "jij en huppel"?
But then again, jij kende ook wayne's world niet![]()
Yes. De gemiddelde FOK!er is nog minder zolderautist dan hij. Blij dat ik er vanaf ben.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oneens!!quote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
C_A d'r momenten zijn sowieso epischIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met de plu Huppel neerstekenquote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
C_A d'r momenten zijn sowieso episch. Zeg, doe dat als we stilstaan
.
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes. De gemiddelde FOK!er is nog minder zolderautist dan hij. Blij dat ik er vanaf ben.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook gezien, heeel lang geledenquote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jullie de leeftijd hebben dat je dat moet kennen.
But then again, jij kende ook wayne's world niet.
![]()
hmmmm, tochquote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes. De gemiddelde FOK!er is nog minder zolderautist dan hij. Blij dat ik er vanaf ben.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gewoon tijdens het autorijden hequote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de plu Huppel neersteken. Zeg, doe dat als we stilstaan
.
![]()
Lijkt me niet slim om je BOB te vermoorden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
![]()
Dat ken ik zelfs en Ik ben 8.quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But then again, jij kende ook wayne's world niet[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dus ik hoor wel bij Vinniiee onder zn steen thuis?quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But then again, jij kende ook wayne's world nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hmmm was ze weer bezopenquote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is dat mogelijk?quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes. De gemiddelde FOK!er is nog minder zolderautist dan hij. Blij dat ik er vanaf ben.![]()
Ow, dat Mcdonalds momentje, die was echt heel gaafquote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het autorijden he![]()
Lijkt me niet slim om je BOB te vermoorden!.
C_A was pissen dus Huppel zo van: zullen we verkassen? Echt, allemaal synchroon opgestaan en ergens anders gaan zitten. Dat gezicht van C_A toen ze terug kwam![]()
.
![]()
Toen nog nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha, dat was echt awesomequote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat Mcdonalds momentje, die was echt heel gaaf.
C_A was pissen dus Huppel zo van: zullen we verkassen? Echt, allemaal synchroon opgestaan en ergens anders gaan zitten. Dat gezicht van C_A toen ze terug kwam![]()
.
![]()
![]()
![]()
Episch was datquote:Op zondag 30 december 2012 01:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat Mcdonalds momentje, die was echt heel gaaf.
.
![]()
Maar ook dat jullie meededen met de grap nog voordat ik was uitgesproken
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, goede keuze geweest. En er loopt alweer mancandy achter mijn derriere aan, dus ik klaag niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
pics van je derrierequote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, goede keuze geweest. En er loopt alweer mancandy achter mijn derriere aan, dus ik klaag niet.![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Episch was dat![]()
Maar ook dat jullie meededen met de grap nog voordat ik was uitgesprokenKlinkt als een goede avond!
![]()
Ik heb er ook nog wel 1 voor je in de aanbieding!quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, goede keuze geweest. En er loopt alweer mancandy achter mijn derriere aan, dus ik klaag niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was het ook wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, het was al direct duidelijk wat de bedoeling wasquote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Episch was dat![]()
Maar ook dat jullie meededen met de grap nog voordat ik was uitgesproken.
![]()
ook voor vinniee?quote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, het was al direct duidelijk wat de bedoeling was.
![]()
om een idee te geven, ik zag een foto van Kerst bij zijn ouders, waarop zijn ouders, zusjes+aanhang gezellig Spelletjes aan het spelen waren, meneer zit erbij Met zijn laptop.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja ook voor hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah, dat is erg!quote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
om een idee te geven, ik zag een foto van Kerst bij zijn ouders, waarop zijn ouders, zusjes+aanhang gezellig Spelletjes aan het spelen waren, meneer zit erbij Met zijn laptop.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kpd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is wel een beetje triest jaquote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
om een idee te geven, ik zag een foto van Kerst bij zijn ouders, waarop zijn ouders, zusjes+aanhang gezellig Spelletjes aan het spelen waren, meneer zit erbij Met zijn laptop.![]()
Wie moet de foto's dan op facebook zettenquote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
om een idee te geven, ik zag een foto van Kerst bij zijn ouders, waarop zijn ouders, zusjes+aanhang gezellig Spelletjes aan het spelen waren, meneer zit erbij Met zijn laptop..
![]()
Dat is wel ernstigquote:Op zondag 30 december 2012 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
om een idee te geven, ik zag een foto van Kerst bij zijn ouders, waarop zijn ouders, zusjes+aanhang gezellig Spelletjes aan het spelen waren, meneer zit erbij Met zijn laptop.![]()
![]()
quote:quote:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwa. Heb mezelf gedoopt in chocolade en caramelsaus. Wat een bende. En sowieso teringspulquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
huppelkind is illegaal.quote:Op zondag 30 december 2012 01:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel 1 voor je in de aanbieding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je was naakt en iemand moest het eraf likken?quote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Heb mezelf gedoopt in chocolade en caramelsaus. Wat een bende. En sowieso teringspul
Of was het een ongelukje?![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
huppelkind is illegaal.Die bedoelde ik niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil van mn seksstalker af
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat wut? Letterlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa. Heb mezelf gedoopt in chocolade en caramelsaus. Wat een bende. En sowieso teringspul![]()
I'll teach youquote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie tijden met zo'n vent die niks weet
[b]AirwiN schreef [/b]
zijn moeder.quote:Op zondag 30 december 2012 01:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie moet de foto's dan op facebook zetten.
Ik liet de pompen vallen. Over mijzelf, de vloer en de balie heen. In mn werkkleding..quote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je was naakt en iemand moest het eraf likken?
Of was het een ongelukje?What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb het al druk genoeg met 2 mannen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet!!
Ik wil van mn seksstalker af
Teleurstelling ditquote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik liet de pompen vallen. Over mijzelf, de vloer en de balie heen. In mn werkkleding..![]()
![]()
Hmm... Dan moet je gewassen worden.quote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik liet de pompen vallen. Over mijzelf, de vloer en de balie heen. In mn werkkleding..Rustig aan.![]()
Ditquote:Op zondag 30 december 2012 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
C_A d'r momenten zijn sowieso episch
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed bezig jijquote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met 2 mannen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Damn, da's wel klotequote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik liet de pompen vallen. Over mijzelf, de vloer en de balie heen. In mn werkkleding..![]()
![]()
Ik ga nu slapen iig. Ben kapot. Nog 2 dagen werken en dan eindelijk een dag vrij. Ben kapot.
Trusten
What you forget, you are gonna repeat.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga nu slapen iig. Ben kapot. Nog 2 dagen werken en dan eindelijk een dag vrij. Ben kapot.
Trusten![]()
![]()
![]()
Volgende keer mij bellen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik jou met oud en nieuw in de voorraadkast opsluiten als we gaan slapen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sweet dreams!quote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ook afsluiten, trusten allemaal![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 december 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ook afsluiten, trusten allemaal![]()
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou met oud en nieuw in de voorraadkast opsluiten als we gaan slapen?![]()
![]()
het grote vertrekmoment is weer daar
truste Muhahahahahaah![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou eigenlijk vanavond van bil, maar ziek en hij was nog in Apeldoorn.quote:
Ik was het nietquote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanavond van bil, maar ziek en hij was nog in Apeldoorn.!
![]()
Apeldoorn?quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanavond van bil, maar ziek en hij was nog in Apeldoorn.
Vinniiee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij sliep toch thuis.quote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jou met oud en nieuw in de voorraadkast opsluiten als we gaan slapen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jij bent ook niet 11 jaar ouder dan ik.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat klopt. Dat wist ik ook niet.quote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent ook niet 11 jaar ouder dan ik.![]()
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb het een beetje in fatsoen kunnen schoppen zodat het iig niet open zou waaienquote:Op zondag 30 december 2012 01:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles nog goed gekomen met de bus?
Morgen moet ik er weer mee weg
Ik weet het nog niet!!quote:
Is afhankelijk van of jij in de kast slaapt of niet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje in fatsoen kunnen schoppen zodat het iig niet open zou waaien
Morgen moet ik er weer mee weg![]()
![]()
Komt ie 's morgens eindelijk uit de kast.quote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet!!
Is afhankelijk van of jij in de kast slaapt of niet!![]()
Dafuq zou ik in de kast slapen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet!!
Is afhankelijk van of jij in de kast slaapt of niet!Wat denk je zelf?
En je zou het wel weten Als je Seks Met Me had.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Duh, die zijn een week bij elkaarquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Koen66 het volgende:
Fera en Gitaar zien we hier niet echt veel meer
quote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je zou het wel weten Als je Seks Met Me had.Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq zou ik in de kast slapen?Wat denk je zelf?
[b]AirwiN schreef [/b]
ook voor die tijd nietquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duh, die zijn een week bij elkaar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die zijn drukquote:Op zondag 30 december 2012 01:39 schreef Koen66 het volgende:
Fera en Gitaar zien we hier niet echt veel meer![]()
the power of the epic Booty.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Juh. je kan echt duidelijk zien dat er iets niet helemaal goed gegaan isquote:
Ik weet ook inmiddels wat er gebeurd is en welke chauffeur het geweest is
Paaltje? Muurtje? Andere auto/bus/vrachtwagen?quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh. je kan echt duidelijk zien dat er iets niet helemaal goed gegaan is
Ik weet ook inmiddels wat er gebeurd is en welke chauffeur het geweest is![]()
![]()
Mwehe. Ik knip net een label met extra knoopje van m'n shirtje af. En moet vervolgens toch zoeken waar op dit ding dan knopen zitten.
Misschien wordt het tijd om te gaan slapen ofzo...![]()
Die film ken je zeker ook niet?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Titel?quote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die film ken je zeker ook niet?![]()
Dijkwandquote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paaltje? Muurtje? Andere auto/bus/vrachtwagen?
Chauffeur moest tussen een dijkje en een auto ergens naar beneden, hij zat zo op de auto te letten dat ie de dijk vergat..
eerste paar woorden dacht ik iets spannends, knopen van je shirtje afknippenquote:Op zondag 30 december 2012 01:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe. Ik knip net een label met extra knoopje van m'n shirtje af. En moet vervolgens toch zoeken waar op dit ding dan knopen zitten.
Misschien wordt het tijd om te gaan slapen ofzo...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bwahahaquote:Op zondag 30 december 2012 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dijkwand
Chauffeur moest tussen een dijkje en een auto ergens naar beneden, hij zat zo op de auto te letten dat ie de dijk vergat..Die dijk zal er ook wel mooi uit zien nu
![]()
![]()
White Chicks.quote:
dat je ernaar moet Vragen.
Ik vermoed van wel, maar dat boeit niet, het was gewoon een stomme actiequote:Op zondag 30 december 2012 01:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BwahahaDie dijk zal er ook wel mooi uit zien nu
Dat zegt me wel iets....quote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
White Chicks.
dat je ernaar moet Vragen.
En ja, ik ben over het algemeen slecht met quotes/titels/namen.![]()
Yup. Kweek er ook 1.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lol ik krijg een PM dat Ajax nieuwe trainingspakken heeft en dat die mij vast wel goed zal staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer joh. Sowieso snap ik niet waarom je dat zou willen.quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar dat boeit niet, het was gewoon een stomme actie![]()
![]()
google.quote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets....
En ja, ik ben over het algemeen slecht met quotes/titels/namen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Weet je mijn naam nog wel?quote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets....
En ja, ik ben over het algemeen slecht met quotes/titels/namen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En met feitjes, verwijzingen naar dingen etc etcquote:Op zondag 30 december 2012 01:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets....
En ja, ik ben over het algemeen slecht met quotes/titels/namen.![]()
Omdat ik bang ben naast jou wakker te worden natuurlijk!quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer joh. Sowieso snap ik niet waarom je dat zou willen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zie vrouwen liever in iets anders dan trainingspakkenquote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol ik krijg een PM dat Ajax nieuwe trainingspakken heeft en dat die mij vast wel goed zal staan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerste paar woorden dacht ik iets spannends, knopen van je shirtje afknippenVoor je MI wil ik nog wel even in alleen bh gaan zitten?
![]()
Iemand wil neuken?quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol ik krijg een PM dat Ajax nieuwe trainingspakken heeft en dat die mij vast wel goed zal staan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die film ken ik wel, jaquote:!
Natuurlijk.quote:Gewoon alles dus eigenlijk, ja.quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met feitjes, verwijzingen naar dingen etc etc![]()
Ik lig toch naast je?quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben naast jou wakker te worden natuurlijk!![]()
liever op TC danquote:Op zondag 30 december 2012 01:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Voor je MI wil ik nog wel even in alleen bh gaan zitten?
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Joof is zo klein die kan overal tussen kruipenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar verder ben je volgens mij wel een geschikte gastquote:Op zondag 30 december 2012 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die film ken ik wel, ja!
[..]
Natuurlijk.
[..]
Gewoon alles dus eigenlijk, ja.![]()
Nou, ik heb een ex met een geweldige kont.quote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik doe ik, maar een man krijgt nooit zo een mooie kont als een vrouw.
Hij trekt maar een nummertje!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, je wil me niet laten schrikken als ik net wakker word, wat attent van jequote:Op zondag 30 december 2012 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben naast jou wakker te worden natuurlijk!![]()
Maar helaas.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Deed hij squats oid?quote:Op zondag 30 december 2012 01:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, ik heb een ex met een geweldige kont.Rustig aan.![]()
Praise the lord, vinnie kent iets.quote:Op zondag 30 december 2012 01:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die film ken ik wel, ja!
[..]
Natuurlijk.
[..]
Gewoon alles dus eigenlijk, ja.
Tegen elkaar aan kruipen!quote:Op zondag 30 december 2012 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof is zo klein die kan overal tussen kruipenWe meeten vast nog wel eens ;D.quote:Op zondag 30 december 2012 01:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar verder ben je volgens mij wel een geschikte gast![]()
You're gonna have a bad timequote:Op zondag 30 december 2012 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, je wil me niet laten schrikken als ik net wakker word, wat attent van je![]()
Maar helaas.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 30 december 2012 01:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Praise the lord, vinnie kent iets.![]()
![]()
Ja de 17e hequote:Op zondag 30 december 2012 01:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan kruipen!
[..]
We meeten vast nog wel eens ;D.![]()
Nee, helemaal niks.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Genetisch wonder gewoon dusquote:
Vrouwen die squaten hebben over het algemeen wel een super mooi lichaam met mooie kont dus vandaar dat ik het vraag.Rustig aan.![]()
Verstoptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nummertje makenquote:
Zo'n vrouw in de sportschool waar ik zit die squat ook, maar heeft echt geen mooi lichaamquote:Op zondag 30 december 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genetisch wonder gewoon dus
Vrouwen die squaten hebben over het algemeen wel een super mooi lichaam met mooie kont dus vandaar dat ik het vraag.![]()
![]()
De 17de is bij mij toch?quote:Op zondag 30 december 2012 01:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct. Lekkere whiskey trouwens.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nou, het is maar wat je mooi vindt.quote:Op zondag 30 december 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Genetisch wonder gewoon dus
Vrouwen die squaten hebben over het algemeen wel een super mooi lichaam met mooie kont dus vandaar dat ik het vraag.
Hij Heeft een betere kont dan zijn zussen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sportschool? Jij? Net begonnen zeker?quote:Op zondag 30 december 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n vrouw in de sportschool waar ik zit die squat ook, maar heeft echt geen mooi lichaamIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezelligquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sport jij?quote:Op zondag 30 december 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n vrouw in de sportschool waar ik zit die squat ook, maar heeft echt geen mooi lichaam[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, al 3 maand niet geweestquote:Op zondag 30 december 2012 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sportschool? Jij? Net begonnen zeker?.
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:.
sowieso moet je eerst iets hebben wat omgezet Kan worden in spier.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Weet ik.quote:Op zondag 30 december 2012 01:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..].
sowieso moet je eerst iets hebben wat omgezet Kan worden in spier.![]()
Ik kom alleen aan van sporten.quote:Op zondag 30 december 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom 3 maanden niet en druk hetzeflde gewicht weg.![]()
Wel 5 kilo afgevallen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bij mij zit er genoeg.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..].
sowieso moet je eerst iets hebben wat omgezet Kan worden in spier.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah TCquote:Op zondag 30 december 2012 01:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt regelmatig vanuit hier een TC aangeslingerd
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd fijn om midden in de nacht iemand met relatieproblemen te woord te staan
[b]AirwiN schreef [/b]
En vol!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: